• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تقویت مو طب اسلامی

تقویت مو طب اسلامی

تقویت مو یکی از مواد ضروری برای جلوگیری از ریزش مو است. اگر مو های خود را با روش های بهداشتی تقویت  کنید دچار کم پشتی مو ها و کچلی نشده و زیبایی شما حفظ خواهد شد. در کلینیک مدرن تا کنون هزاران روش درمانی برای تقویت مو بیان شده است. اکنون بر آن شده ایم تا تقویت مو طب اسلامی را برای شما بیاوریم. در این مقاله به روش هایی که در طب اسلامی برای تقویت مو اشاره شده است اشاراتی داشته و روش استفاده از مواد مختلف را بیان خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی که مشاوران کلینیک مدرن برای شما عزیزان آماده کرده اند در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

تقویت مو طب اسلامی و جلوگیری از ریزش مو با عسل

 یکی از معضلاتی که افراد به آن دچار هستند ریزش مو است. افراد برای کاهش ریزش مو و درمان آن به روش های زیادی پناه می برند. اول یک نکته را بدانید یک انسان سالم روزانه 50 تا 100 تار از مو هایش می ریزد. فصل رشد مو های خود را بشناسید زیرا قبل از آن ریزش مو ها بیشتر می شود اما اگر هیچ کدام از این موارد طبیعی نیست پس حتما حتما ریشه مو های خود را تقویت کنید.

طب اسلامی در این زمینه برای شما عزیزان استفاده از عسل را توصیه کرده است. بر طبق تقویت مو طب اسلامی، نیم ساعت قبل از رفتن به حمام عسل با روغن زیتون را به مو های خود زده و یا با روغن بادام تلخ مخلوط و به سرتان بزنید. عسل موجب می شود مو های شما مرطوب بمانند و از این طریق آبرسانی مو های شما را تامین می کند و باعث می شود مو های شما به هیچ وجه ریزش نداشته باشد. استفاده از عسل برای تقویت موهایتان را جدی بگیرید.

تقویت مو با مصطکی

یکی دیگر از موادی که برای رشد مو ها ضروری است مصطکی می باشد. طب اسلامی این گیاه را برای تقویت مو سفارش کرده است. همچنین می توانید از روغن مصطکی برای تقویت مو های خود استفاده کرده و سپس آن ها را خوب خوب شست و شو دهید. همچنین از منظر طب اسلامی می توان از پوست گردو به تنهایی یا همراه با حنا برای زیبایی و تقویت مو استفاده کرد.

تقویت مو طب اسلامی

حنا در تقویت مو طب اسلامی

یکی از گیاهانی که در تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن بسیار مفید است، حنا می باشد. اگر مو های شما ریزش دارند می  توانید از ترکیب حنا، مورد و پودر اسد استفاده کرده و مو های خود را تقویت کنید. این گیاه ریشه مو ها را سفت کرده و طبع ان خنک است. استفاده از این مادع مغذی مو باید باتوجه به نوع مو صورت بگیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که حنا مو های آنان را خشک می کند از ترکیب حنا به همراه روغن بنفشه و یا به همراه روغن زیتون استفاده کنید.از حنا با سایر ترکیبات برای رنگ کردن مو استفاده می شود اگر نمی خواهید مو هایتان رنگ بگیرد حنا را به مدت کمی روی سر خود ضماد کنید. حنا یکی از مهم ترین توصیه های تقویت مو طب اسلامی می باشد.

مورد در تقویت مو طب اسلامی

یکی دیگر از گیاهانی که مو ها را تقویت می کند و از ریزش آن ها جلوگیری به عمل می آورد مورد می باشد. از این گیاه نیز مانند حنا به صورت موضعی  استفاده می شود و می توان آن را به صورت 50 درصد با حنا ترکیب کرده و روی سر گذاشت. همچنین می توانید از روغن ان استفاده کنید. ترکیب مورد با روغن کنجد نیز توصیه می شود. مورد برگ های خوشبویی دارد که از ریزش مو های شما جلوگیری می کند.

شست و شوی مو با استفاده از گیاهان  دارویی  

یکی از مضر ترین مواد برای مو ها شامپو است. اگر نگران مو های خود هستند سعی نکیند شامپویتان را عوض کنید بلکه طب اسلامی توصیه می کند با گیاهان مو های خود را بشویید. بدین منظور می توانید از گیاهانی چون شنبلیله، گیاه دم اسب، مریم گلی، اسانس گزنه و رزماری و همچنین عصاره شیرین بیان برای شست و شوی مو های خود استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید مو های خود را به دست آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار