• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تقویت مو با قهوه

تقویت مو با قهوه

همان طور که می دانید ریزش مو یکی از معضلاتی است که برای افراد مختلف به وجود می آید. از این رو به فکر درمان های مختلفی مانند رشد مو با خوراکی ها و یا انجام کاشت مو هستند. مو یکی از مهم ترین آیتم های زیبایی است و اگر آسیب ببیند در شخصیت و اعتماد به نفس فرد اثر بسیار زیادی دارد. کلینیک مدرن یکی از فعال ترین کلینیک ها زیبایی پوست و مو است که در تلاش است تا زیبایی شما را تضمین کند و مو های از دست رفته شما را بازگرداند. بدین منظور گروه مشاوران کلینیک مدرن برای شما مقاله هایی در سایت قرار می دهند تا از آسیب های احتمالی پوست و مو در امان باشید.

یکی از موادی که موجب تقویت رشد مو ها می شود و در سطح تمام دنیا طرفداران بی شماری دارد قهوه است که سرشار از کافئین می باشد و کافئین برای رشد مو های شما بسیار ضروری است. در این راستا ما مقاله ای تهیه کرده ایم که با عنوان تقویت مو با قهوه در سایت قرار دارد و امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

تقویت مو با قهوه

خواص قهوه برای مو

قهوه یکی از غنی ترین دانه ها است که معمولا برای شما تداعی کننده شب های امتحان است. شما با نوشیدن قهوه انرژی می گیرید. قهوه هزاران خاصیت دارد که از جمله آن ها می توان به خواص قهوه برای زیبایی پوست صورت و بدن، درخشندگی و رشد مو ها، خوش رنگ کردن مو ها و از بین بردن سیاهی های دور چشم اشاره کرد. تقویت مو با قهوه با چندین روش اماکن پذیر است از نوشیدن گرفتن تا رنگ کردن مو با قهوه و ماسک قهوه. در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه شما اطلاعات بهتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. فراموش نکنید قهوه به شکل های متفاوتی می تواند بر زیبایی پوست و مو های شما اثر بگذارد.

محافظت از موها با قهوه

قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است که به درخشندگی و براقی مو ها کمک کرده و رشد آن ها را زیاد می کند. کافئین موجود در قهوه برای رشد مو های سر شما عزیزان ضروری است. شما می توانید  ماسک قهوه را با  سایر مواد درست کرده و روی مو های خود قرار دهید سپس صبر کنید تا خوب به خورد مو های شما برسد و در نهایت با آب شست و شو دهید. همچنین مصرف روزانه یک فنجان قهوه نیز به رشد مو ها و زیبایی شما کمک بسیاری می کند.

رنگ کردن تقویت مو با قهوه

اگر می خواهید مو های خود را رنگ کنید می توانید از قهوه برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنید. بدین منظور ابتدا قهوه را بگذارید تا داغ داغ شود و با پودر کاکائو و یا حنا ترکیب کنید. شما می توانید از خود قهوه نیز برای رنگ کردن استفاده کنید. بدین ترتیب شما یک رنگ موی طبیعی درست کرده اید که نه تنها به مو های شما آسیب نمی زند بلکه باعث می شود خوش رنگ باشند و تقویت شوند.  همچنین این ماده به رشد مو های شما کمک بسیاری خواهد کرد.

روش تیره کردن مو ها با قهوه

اگر از رنگ مو های شیمیایی خسته شده اید یا بنا بر دلایلی مثلا بارداری نمی توانید از آن ها استفاده کنید یا نسبت به این رنگ ها حساسیت دارید نگران نباشید. شما می توانید با استفاده از قهوه مو های خود را تیره کنید حتی اگر مو های شما تیره نباشد. همچنین یک خوبی رنگ با قهوه برای کسانی است که نمی خواهند رنگ مو هایشان بلند مدت باشد. در ادامه روش استفاده از قهوه برای تیره کردن را شرح خواهیم داد.

برای تیره کردن مو های خود با قهوه، ابتدا مو های سر خود را تمیز بشویید. سپس با شامپو ضد عفونی کنید. حال به میزان 2 پیمانه قهوه مرغوب و از نوع قوی را در آب جوشانده و اجازه دهید خنک شوند. حال آن را در ظرفی ریخته داخل سینک قرار دهید. مو های خود را برعکس در ظرف گذاشته و با یک کاسه از قهوه رو عقب سرتان بریزید این کار را چند بار انجام دهید، مو های خود را چلانیده و سپس مو های خود را گوجه ای ببندید. بعد  از گذشت 20 دقیقه تا چند ساعت مو های خود را با کاملا بشویید. تقویت مو با قهوه یکی روش های بسیار عالی و بدون ضرر و اقتصادی است که توصیه می کنیم به کارگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار