• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

زاویه سازی صورت با عمل جراحی

بارها از اطرافیان خود، افرادی را دیده اید که از نامتقارن بودن فک و یا مشکلات صورت خود رنج می برند. برخی از افراد به شیوه های نوین درمانی اعتماد کرده و با تحقیق و آگاهی، به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. زاویه دار کردن فک و صورت یکی از روش های نوین برای بهبودی وضعیت ظاهری و برجسته سازی نقاط کلیدی صورت همانند چانه وگونه شناخته می شود. اما آیا روش های زاویه دار کردن صورت دائمی بوده یا موقت؟ درباره زاویه سازی صورت با عمل جراحی اطلاعاتی دارید؟ برای دریافت پاسخ این سوال تنها کافی است تا مدت اندکی از وقت خود را به مطالعه این مطلب که از سوی کلینیک پوست و مو مدرن تهیه شده است، اختصاص دهید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ماکه شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید

زاویه سازی دائمی صورت با عمل جراحی

زاویه سازی صورت با عمل جراحی، یک روش دائمی و بدون بازگشت شناخته می شود. در این روش، فرد پس از مراجعه و بررسی پزشک متخصص، به طور کامل بی هوش شده و استخوان های فک و یا صورت و نواحی که نیازمند تغییر است، برش و تراشیده می شود. انتخاب نوع و فرم تغییرات صورت باید دقیق بررسی شود؛ زیرا بعد از انجام عمل جراحی هیچ تغییری بر روی فرم صورت انجام نشده و زاویه سازی دائمی می شود.

مراحل درمانی زاویه سازی صورت با عمل جراحی

در این شیوه بیمار از صورت خود سی تی اسکن گرفته و پزشک با بررسی دقیق سی تی اسکن بیمار نظر قطعی خود را درباره عمل جراحی و هزینه به بیمار ارائه می دهد. عمل جراحی حدودا 3 ساعت زمان لازم داشته و زخم ها در داخل دهان و در فک پایینی برای پنهان بودن جای زخم ها، انجام می شود. تراشیدگی استخوان های فک و صورت تا حدی انجام شده که زاویه طبیعی فک از بین نرود.

دستوالعمل های مراقبتی بعد از زاویه سازی صورت با عمل جراحی

زاویه سازی صورت با عمل جراحی سخت و پر دردسر است. بعد از عمل جراحی باید مراقبت هایی برای بهبودی وضعیت فرمی صورت خود انجام داده که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • حداقل 4 ساعت بعد از عمل جراحی از هر گونه آرایش بر روی صورت خودداری کنید.
  • در طول یک هفته پس از عمل جراحی، از جوییدن غذاهای سفت جلوگیری شود.
  • هیچ گونه فشار و تماس مستقیم دست با محل مورد جراحی نباید انجام گیرد.
  • چند روز بعد از عمل در هنگام خوابیدن به فرم بدنی خود توجه داشته باشید.
  • انجام ورزش های سنگین پس از عمل جراحی ممنوع است.
  • سونا، آب گرم و استخر تا یک هفته بعد از عمل توصیه نمی شود.

کاندیداهای مناسب برای عمل جراحی

اصولا زاویه سازی صورت برای تمامی افراد توصیه نمی شود. در این میان افرادی که به صورت ژنتیکی مشکل داشته و یا تغییرات استخوانی زیادی بر روی صورت خود دارند، نسبت به دیگر افراد اولویت داشته؛ هم چنان افرادی که از کوچکی چانه خود رنج می برند و یا بدلیل افزایش سن، خط فک آن ها از بین رفته است، برای عمل جراحی مناسب تر هستند.

بیشتر بخوانید:انواع روش های زاویه سازی صورت

افرادی که فرم کلی صورت آن ها مربعی بوده، بیشتر برای متقارن سازی و فرم آسیایی شکل چانه خود اقدام به زاویه سازی صورت خود می کنند. افرادی که دارای غبغب بوده، برای درمان غبغب خود و از بین بردن بافت آن نیز جزء کاندیداهای عمل جراحی هستند.

هزینه زاویه سازی صورت با عمل جراحی

به طور کلی هزینه زاویه سازی صورت بر اساس عواملی هم چون نوع روش زاویه سازی، مواد به کار رفته، تجربه و اصالت کاری پزشک معالج تعیین می شود. زاویه سازی صورت با عمل جراحی هزینه و البته حساسیت و ریسک بالایی نسبت به دیگر روش های زاویه سازی صورت داشته و انتخاب یک پزشک حاذق بسیار اهمیت دارد.

کلام پایانی

زیبایی و ظرافت ظاهری، امری مهم به خصوص از نظر بانوان است. احتمالا شما نیز عبارت ” شیوه های نوین فرم دهی صورت” را در سایت های کلینیک های زیبایی دیده اید. زاویه سازی صورت، نقش به سزایی در این زیباسازی ظاهری برای بانوان ایفا می کند. هدف از زاویه سازی صورت در واقع کانتور فک و در نهایت ریز نقش نشان دادن فرم کلی صورت است. فک و اجازء ساختاری صورت انسان، نقش کلی فرم صورت را تشکیل می دهند؛ از همین رو بسیاری از جراحان تکنیک زاویه سازی صورت را برای تنظیم معیارهای زیبایی ظاهری به کار می گیرند. دائمی بودن روش زاویه سازی فک با عمل جراحی، یک مزیت مهم برای افراد محسوب می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار