• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع روش های زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت چه می باشد؟ انواع روش های زاویه سازی صورت چیست؟ کدام روش زاویه سازی صورت بهتر است؟

زاویه سازی صورت از تکنیک های جدیدی است که برای زیبایی چهره مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در میان انواع تکنیک های زیبایی از استقبال خوبی برخوردار شده است و بسیاری از افراد خصوصا بانوان از آن استفاده می کنند.

چنانچه در کلینیک پوست و مو مدرن با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید، پاسخ سوالات ذکر شده در قسمت فوق را در می یابید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ماکه شامل کاشت موی طبیعی میشود نیز استفاده کنید.

زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه سازی صورت روشی است که در آن اسید هیالورونیک و یا چربی را به قسمت های مختلف صورت مانند: چانه، فک و گونه تزریق می کنند تا به این شکل صورت را زاویه دار کنند و فرم زیبا تری به آن دهند.

انواع روش های زاویه سازی صورت چیست؟

همان طور که در قسمت فوق به طور جزئی اشاره شد، زاویه سازی صورت با روش های مختلفی انجام می شود که این روش ها به صورت مفصل به شرح زیر هستند:

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

در این روش از زاویه سازی برای انجام این کار از تزریق ژل استفاده می شود. منظور از ژل در واقع همان اسید هیالورونیک است که در این روش در بخش های مورد نظر، مقدار مشخصی اسید هیالورونیک تزریق می کنند و به این شکل به بخش های مورد نظر حجم و زاویه می دهند.

مرغوب بودن ژل استفاده شده در این روش بسیار مهم است و باید به آن توجه شود و لازم به ذکر است که این روش بدون درد و خونریزی است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

در این روش از زاویه سازی صورت، از تزریق چربی استفاده می شود که چربی به کار گرفته شده در این روش از قسمت های دیگر بدن شخص به دست می آید و به نقاط مورد نظر تزریق می گردد که در این صورت هیچ ماده اضافی به بدن وارد نمی شود و چربی وارد شده به صورت از سازگاری خوبی با بدن شخص برخوردار است و هیچ عارضه ای را ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید:بوتاکس و تزریق ژل

زاویه سازی صورت با نخ

این روش از زاویه سازی امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به وفور به کار می رود. در این روش پزشک از نخ و سوزن مخصوصی برای زاویه سازی استفاده می کند. به این شکل که در ابتدا مسیر وارد شدن نخ را در زیر پوست مشخص می کند و سپس با استفاده از سوزن مخصوص، نخ را به آرامی در قسمت های مشخص شده وارد می کند و پس از خارج کردن نخ، انها را در زیر پوست گره می زند و مخفی می کند.

در زاویه سازی صورت با نخ علاوه بر فرم گرفتن صورت، لیفتینگ پوست نیز انجام می شود.

زاویه سازی صورت با بوتاکس

از تزریق بوتاکس نیز برای زاویه سازی استفاده می شود که در این روش بوتاکس را معمولا در قسمت هایی پایینی صورت تزریق می کنند تا فک حالتی مربعی شکل به خود بگیرد.

زاویه سازی صورت با فلیر

از دیگر انواع روش های زاویه سازی صورت، زاویه سازی با فیلر است و همان طور که از نام آن پیداست در این روش از فیلر استفاده می شود که انجام آن هیچ گونه عارضه ای ندارد و نتیجه آن به صورت آنی پی از تزریق فیلر مشخص می شود.

در نتیجه این روش برای افرادی که می خواهند نتیجه را به سرعت دریافت کنند، مناسب است و با این روش می توانند قسمت های پایینی صورت و فک را خوش فرم تر کنند.

زاویه سازی صورت با جراحی

تمامی مراحل زاویه سازی صورت در این روش تحت بیهوشی کامل انجام می شود و در این روش پزشک به شکل کلی فک را با استفاده از ابزارهای پزشکی مخصوص تغییر حالت میدهد و استخوان فک را می تراشد. در نتیجه این روش یک تکنیک دائمی برای زاویه دار کردن صورت است که نتیجه حاصل از آن تا پایان عمر باقی می ماند.

کدام روش زاویه سازی صورت بهتر است؟

در انتهای این مقاله در رابطه با این موضوع که کدام یک از این روش ها برای زاویه دار کردن صورت بهتر هستند، باید گفت که هر یک از این روش ها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند که بر اساس وضعیت هر شخصی، یکی از این روش ها می تواند مناسب باشد و در نتیجه نمی توان گفت که کدام روش بهتر از دیگری است.

به عنوان مثال: اگر شخصی می خواهد که به صورت دائمی زاویه دار کردن صورت را انجام دهد، روش جراحی برای او مناسب است اما این روش دوره نقاهت بسیار سختی دارد که شخص باید قادر به تحمل آن باشد. همچنین اگر شخصی قصد داشته باشد که نتیجه زاویه سازی به سرعت برای او دریافت شود، روش فیلر برای او مناسب خواهد بود.

با این وجود اگر می خواهید که بهترین روش را برای زاویه دار کردن صورت انتخاب کنید، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با مشورت پزشک بهترین روش که برای شرایط شما مناسب است، تعیین گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار