• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو

روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو

روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو از جمله سوالاتی است که افراد بسیار زیادی به دنبال آن هستند. از این رو در ادامه به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت. مو های شما یکی از مهم ترین آیتم های سلامتی برای شما هستند که ممکن است دچار ریزش شده یا بر اثر عوامل مختلف هورمونی یا وراثتی کم پشت شوند. راهکار چیست؟ مشاوران کلینیک مدرن در این زمینه برای شما مقاله ای با عنوان روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو آماده کرده اند تا بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند. ریزش مو یکی از معضلاتی است که اگر جلوی آن را نگیرید می تواند شما را به عمل های  کاشت مو مصنوعی و طبیعی نیازمند کند. پس باید چکار کنید تا رشد مو های کند نشده و مو هایتان زیبایی و پرپشتی خود را حفظ کنند.

باید و نباید هایی برای رشد سریع مو

برای این که مو های شما دچار آسیب نشود و پرپشت باشند توصیه مشاوران کلینیک مدرن این است کا در اولین مرحله استفاده از هر نوع رنگ شیمیایی و شامپو های نامرغوب را کنار بگذارید. زیرا این رنگ ها موجب خشک شدن و موخوره می شوند و به جای آن می توانید از رنگ های طبیعی استفاده کنید که در مقاله ای جداگانه برای شما آورده ایم.

نکته دوم رژیم غذایی شما است که تاثیر بسیاری بر رشد مو های شما دارد. از جمله خوراکی های مورد نیاز در رشد سریع مو که می توانید در رژیم روزانه خود قرار دهید شامل ماهی، صدف، میگو انواع میوه ها مانند هویچ، توت فرنگی  و پرتقال، گوشت قرمز بدون چربی انواع سیزیجات نظیر اسفناج و انواع کلم و … می شوند. رژیم غذایی شما تعیین کننده میزان رشد موهای شما است. اگر به این مواد غذایی دسترسی ندارید می توانید از مکمل های غذایی، و قرص های ویتامین ای، آ و سی و همچنین قرص زینک اکساید استفاده کنید که تاثیر بسیار بالایی در رشد مو و ابرو های شما دارد.

بهره بردن از روغن زیتون 

یکی از مهم ترین روغن ها که به سبب داشتن ویتامین ای برای رشد مو ها ضروری است روغن زیتون می باشد. روغن زیتون را به چندین روش می توانید استفاده کنید. از روغن زیتون می توانید به عنوان خوراکی استفاده نمایید و یا از مکمل های آن استفاده کنید. همچنین می توانید از انواع ماسک روغن برای تسریع رشد موهایتان استفاده کنید. ساده ترین و رایج ترین شکل استفاده از روغن زیتون برای رشد سریع مو ها ماساژ دادن سر با روغن و در نهایت یک ساعت بعد شستن آن است. سعی کنید پس از ماساژ دادن سر با روغن زیتون از شامپو های فاقد سولفات استفاده کنید و هفته حداقل یک بار این کار را تکرار کنید.

 

روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو

روغن نارگیل یکی از روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو

یکی دیگر از روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو  استفاده از روغن نارگیل است که می توانید رشد مو های شما را سریع کند. ترکیب این ماده با آبلیموی طبیعی در رشد موهایتان اثر گذار است به این صورت که نسبت روغن به آبلیمو 3 به 1 را مخلوط کرده و پوست سر را به خوبی با آن ماساژ دهید اجازه بدهید حداقل یک ساعت و یا یک شب بماند و در آخر سر شست و شو دهید.

استفاده از حنا 

یکی دیگر از گیاهانی که در رشد مو های بسیار عملکرد خوبی دارد حنا است. سعی کنید حنا را با آب گرم به مدت 12 ساعت در دای اتاق بخیسانید و سپس مقدار کمی آب با آن مخلوط کرده و روی مو های خود بگذارید. همچنین می توانید از سایر ترکیبات حنا برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنید.

روش های بسیاری برای رشد سریع مو ها وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به سایر مقالات سایت کلینیک مدرن از آن استفاده کنید. اگر به فکر روش های بدون ضرر برای رشد سریع مو هستید سعی کنید استرس را از خود دور کنید و با تغذیه مناسب در این زمینه به خود کمک کنید. مصرف قهوه و چای سبز را در برنامه روزانه خود قرار دهید و ورزش روزانه را فراموش نکنید زیرا گردش خون شما را تحریک می کند. درمان کم پشتی مو ها هم با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی رو و هم با استفاده از روش های خانگی امکان پذیر است و این مساله به عملکردشما بستگی دارد که کدام یک را می پسندید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار