• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه لیپوماتیک ران

  • لیپوماتیک و لاغری

هزینه لیپوماتیک ران موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه بسیاری از افراد برای خلاص شدن از شر چربی های موضعی بدن خود به سراغ روش لیپوماتیک می روند . لیپوماتیک ران یکی از جدیدی ترین روش ها برای از بین بردن دائمی چربی های موضعی است ‌. در این روش از لوله ای ریز و باریکی به نام کانولا استفاده می شود . این لوله از طریق برش های ریزی که روی سطح مورد نظر ایجاد می شوند داخل بدن شده و از طریق ایجاد لرزش در قسمت مورد نظر باعث شکستگی سلول های چربی شده و سپس این چربی ها از طریق لوله مکنده خارج می شوند .

می توان از چربی های خارج شده از بدن برای تزریق در قسمت های دیگر مانند باسن، سینه و صورت کمک گرفت . ویژگی که در روش های قدیمی وجود نداشته است .

  • لیپوماتیک ران

یکی از بخش های موثر بدن که در زیبایی افراد تاثیر می گذارد ران های پا هستند . تجمع چربی ها در بخش ران ها باعث  بزرگ و حجیم شدن ران ها می شود . داشتن ران های بزرگ و پر از زیبایی افراد می کاهد . بر همین اساس برخی افراد برای این ران های زیبایی داشته باشند اقدام به انجام لیپوماتیک می کنند.

وجود ران های بزرگ علاوه بر این که از زیبایی افراد می کاهد سبب ایجاد مشکلاتی مانند : عرق سوزی قسمت بالایی ران ها و ایجاد مشکلاتی در راه رفتن می شود . بنابر این برخی دیگر نیز برای رفع چنین مشکلاتی اقدام به انجام عمل لیپوماتیک می کنند.

  • دلیل چاقی ران ها چیست ؟

چاق شدن ران ها می تواند دارای عوامل متعددی باشد از جمله:

▪ عوامل ژنتیکی

برخی افراد به دلیل عوامل وراثتی و ژنتیکی دچار چاقی ران ها هستند و خودشان در این چاقی نقشی ندارند.

▪ بارداری

برخی از خانوم ها بعد از بارداری دچار مشکل چاقی ران ها می شوند و بعد از زایمان این مشکل رفع نمی شود.

▪ چاقی های مفرط

برخی افراد به دلیل پر خوری زیاد دچار چاقی های مفرط می شوند و دچار چاقی ران پا نیز می شوند.

مزایای انجام لیپوماتیک ران پاها در برابر هزینه لیپوماتیک ران

▪  لیپوماتیک ران ها یک روش ایمن و کار آمد است که انجام این عمل بسیار راحت و ساده و کاربردی است.

▪ دوران بهبود  لیپوماتیک نسبت به جراحی کوتاه تر است و بیمار به سرعت بهبود می یابد.

▪ ریسک و عوارض لیپوماتیک پایین تر است نسبت به جراحی های دیگر که صورت می گیرد.

 

هزینه لیپوماتیک ران

  • اقدامات لازم قبل از انجام عمل لیپوماتیک ران پاها

▪ انجام آزمایشات لازم و بررسی وضعیت پزشکی توسط پزشک مربوطه . شما قبل از انجام عمل لیپوماتیک باید وضعیت پزشکی خود را بررسی کنید تا بعد یا در هنگام لیپوماتیک دچار مشکل نشوید.

▪ خود داری از مصرف قرص هایی مانند آسپرین و ضد التهاب ها و مکمل های گیاهی زیرا این دارو ها سبب تشدید خون ریزی می شوند.

  • نکته قابل توجه

انتخاب یک پزشک ماهر و متخصص نیز می تواند به شما در گرفتن نتیجه مطلوب و خوب کمک‌ کند. یکی از کلینیک هایی که می تواند به شما اطمینان خاطر بدهد از داشتن نتایج مطلوب و بدون عوارض کلینیک مدرن است . که می توانید با مراجعه به کلینک مدرن از خدمات پزشکان مجرب آن بهره ببرید.

  • هزینه لیپوماتیک ران

عوامل متعددی بر روی هزینه های انجام لیپوماتیک اثر می گذارد . عواملی مانند تخصص پزشک ، هزینه های کلینیک ، محل بدن برای لیپوماتیک و میزان چربی های استخراج شده.

یکی دیگر فاکتور هایی که بر روی تصمیم افراد برای انجام لیپوماتیک تاثیر می گذارد . قیمت لیپوماتیک است . قیمت هزینه های لیپوماتیک قسمت های مختلف بدن باهام متفاوت است و بیشترین قیمت مربوط به شکم و پهلو است.

امروزه تبلیغات گسترده ای در مورد قرص ها و پک‌های لاغری وجود دارد که قیمت های آن ها پایین تر از عمل لیپوماتیک است ولی چون افرادی که اقدام به کاهش چربی های بدن خود می کنند به دنبال این هستند که دیگر این چربی ها باز نگردد بنابر مصرف داروها لاغری اگر چه ارزان تر از لیپوماتیک تمام می شوند ولی احتمال باز گشت چربی ها است . بنابر برای این که اطمینان داشته باشید چربی ها دیگر بر نمی گردنند می توانید از لیپوماتیک و برای لاغری ران ها استفاده کنید هر چند که دارای قیمتی بالاتری هستند .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار