• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیپوماتیک ران

  • معرفی لیپوماتیک ران

ران ها به دلیل عوامل ژنتیکی و نداشتن تحرک ممکن است بزرگ شوند. افراد زیادی ساعت و زمان های طولانی را می نشینند که این کار سبب تجمع چربی ها در بخش ران آن ها می شود . از طریق ورزش کردن و رژیم هایی غذای می توان این مشکل را رفع کرد ولی برخی افراد به دنبال راه های سریع تر و راحت تر هستند که تا بتوانند این مشکل را رفع کنن ، یکی از این روش ها که می تواند به راحتی چربی های تجمعی در ران پا ها را از بین ببرد استفاده از عمل لیپوماتیک ران است . البته این عمل تنها برای ران نمی باشد و از آن ها می توان به عمل لیپوماتیک زیر بغل اشاره کرد.

  • لیپوماتیک

لیپوماتیک از آن دسته روش هایی است که می توان از آن برای لاغری و از بین بردن چربی ها استفاده کرد. این روش نواحی مختلفی از بدن را از جمله شکم، ران، پهلو، گردن و سینه را شامل می شود .

لیپوماتیک ران موجب تغییر سایز در قسمت ران می شود و چربی های اضافی موجود در این قسمت را از بین می برد . می توانید با لیپوماتیک  در مدت زمان کوتاهی از شر چربی های موجود در قسمت ران خلاص شده و زیبایی آن ها را به دست آورید.

  • تاثیر جراحی لیپوماتیک بر زیبایی ران ها

ران یکی از قسمت های مهم بدن و اندام فرد می باشد که زیبایی و تناسب ران ها تاثیر بسزایی در زیبایی و تناسب اندام های بدن می گذارد. اگر این قسمت بیش از اندازه بزرگ باشد علاوه بر این که سبب می شود زیبایی اندام شما دچار اختلال شود باعث عرق سوزی قسمت بالایی پا و ایجاد مشکلاتی در هنگام راه رفتم پا می شود‌‌. شما می توانید با انجام عمل لیپوماتیک علاوه بر این که زیبایی اندام خود را به دست می آورید مشکلاتی که به علت بزرگی ران ها هستند را رفع کنید .

افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند باید به این نکته توجه داشته باشند که قبل از اقدام به انجام عمل باید توسط پزشک متخصص معاینه شوند، برخی افراد بزرگی ران های آن ها به دلیل وجود چربی نیست بلکه بزرگی این ناحیه به دلیل قطور بودن استخوان های ران است و انجام عمل لیپوماتیک  برای آن ها کاربردی ندارد.

لیپوماتیک ران

  • نحوه انجام عمل

بعد از مراجعه بیمار به پزشک و تشخیص این که فرد می تواند عمل لیپوماتیک را انجام بدهد ران پا به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که شامل: داخل ران، خارج ران ، جلوی ران و پشت ران  است . همه این قسمت ها می توانند تنها در یک جلسه لاغر شوند. پزشک نیز باید در انجام کار خود مهارت لازم را داشته باشد تا پوست را پس از عمل متناسب با نواحی مجاور باشد.

  • مزایای انجام لیپوماتیک

▪ یک روش ایمن و کار آمد است که انجام این عمل بسیار راحت و ساده است.

▪ دوران بهبود نسبت به جراحی کوتاه تر است و بیمار به سرعت بهبود می یابد.

▪ ریسک و عوارض آن پایین تر است.

  • اقدامات لازم قبل از انجام عمل لیپوماتیک

▪ انجام آزمایشات لازم و بررسی وضعیت پزشکی توسط پزشک مربوطه

▪ خود داری از مصرف قرص هایی مانند آسپرین و ضد التهاب ها و مکمل های گیاهی زیرا این دارو ها سبب تشدید خون ریزی می شوند.

▪ توجه به دستورات پزشک در روز جراحی.

  • هزینه لیپوماتیک ران چقدر است ؟

قیمت انجام لیپوماتیک برای قسمت های مختلف بدن متفاوت است . همچنین قیمت انجام این نوع عمل نیز بسته به عوامل مختلفی تعیین  می شود ، عواملی مانند : چربی اضافه، شهرت پزشک، مراقب های درمان و .. از عواملی هستند که بر روی قیمت عمل لیپوماتیک ران تاثیر می گذارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار