• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیپوماتیک صورت

  • لیپوماتیک صورت

صورت یکی از فاکتور های زیبایی هر فردی است . اشخاص مختلف دوست دارند که چهره ای زیبا و جذاب داشته باشند ،  اما گاهی این زیبایی به وسیله عوامل مختلفی تحت شعاع قرار می گیرد . گاهی عواملی مانند : ژنتیک و چاقی های مفرط سبب می شود که چربی های اضافی در برخی نواحی صورت مانند غبغب و گردن و نواحی ان تجمع پیدا کنند و زیبایی صورت را کاهش می دهند . این چربی ها از طریق ورزش و یا رژیم کاهش پیدا نمی کنند از این رو می توان از لیپوماتیک صورت برای از بین بردن چربی های این نواحی کمک گرفت . همچنین می توان برای داشتن گونه و لپ های گرد و برجسته از لیپوماتیک استفاده کرد زیرا این گونه ها و لپ ها از طریق رژیم های غذایی و ورزش به دست نمی آید. لیپوماتیک زیر بغل نیز طرفداران خاص خودش را دارد.

  • نحوه انجام لیپوماتیک صورت در ناحیه گردن و غبغب

برای انجام لیپوماتیک صورت فرد ابتدا  تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و سپس در ناحیه گردن و غبغب برش های ریزی ایجاد می شود و سپس با لوله های ریزی به نام‌ کانولا سلول های چربی شکسته می شود و از طریق ساکشن این چربی های خارج می شوند. برش های ایجاد شده برای انجام لیپوماتیک به وسیله بخیه ها بسته می شوند . این برش ها بسیار ریز بوده و اصلا قابل مشاهده نیستند.

شما می توانید برای انجام این عمل زیبایی به کلینیک مدرن مراجعه کرده و با پزشکان مربوطه مشورت کنید.

  • هزینه های انجام

هزینه های انجام لیپوماتیک صورت متفاوت است . عوامل مختلفی بر روی هزینه ها و قیمت های انجام لیپوماتیک صورت تاثیر می گذارند ، عواملی مانند: دستمزد پزشک، مدرک تحصیلی، هزینه های کلینیک، محل انجام عمل لیپوماتیک و میزان چربی های موجود بر روی هزینه های ناشی از لیپوماتیک تاثیر می گذارد . بهتر است برای متوجه شدن از هزینه لیپوماتیگ صورت به پزشک و یا کلینیک مراجعه کنید .

  • خطرات لیپوماتیک صورت

لیپوماتیک صورت یک راه ایمن و بسیار آسان است که خطرات ناشی از آن بسیار کم است ولی گاهی خطراتی مانند: خون ریزی، نامتقارن شدن گونه ها و اثرات زخم شامل می شود. ولی می توان برای کاهش خطرات ناشی از لیپوماتیک‌‌ به کلینیک و یا پزشک متخصص مراجعه کنید .

  • چگونگی تصمیم برای انجام عمل لیپوماتیک

اگر میخواهید اقدام به انجام لیپوماتیک صورت کنید ، باید سلامت خود را چک کنید. انجام این عمل برای مردان و زنان است .

اگر قصد انجام لیپوماتیک دارید و هنوز تصمیم خود را نگرفته اید می توانید با یک جست جو ساده از طریق اینترنت عکس ها قبل و بعد از عمل را مشاهده کنید و بهترین  تصمیم برای انجام لیپوماتیک بگیرید .

اگر قصد انجام این عمل را دارید باید به این نکات توجه کنید:

▪ انجام یک سری آزمایشات لازمه برای انجام لیپوماتیک

▪ بررسی دستور عمل های ارائه شده توسط کلینیک ها

▪ پر کردن لیست حساسیت دارویی

▪ در صورت وجود هر گونه سوال و یا شک به پزشک متخصص مراجعه کنید.

▪ به همراه داشتن یک آشنا در هنگام مراجعت به کلینیک تا هنگامی که پس از انجام لیپوماتیک دچار مشکل شدید به شما کمک کند.

لیپوماتیک صورت

  • بهترین مراجعه کنندگان برای انجام این عمل چه کسانی هستند؟

بیشتر آقایان و خانوم هایی که دارای چربی های موضعی صورت هستند گزینه مناسبی برای انجام لیپوماتیک صورت هستند ولی به شرطی که دارای سلامت کامل باشند ، نواحی که می خواهند لیپوماتیک انجام بدهند نا متناسب با قسمت های دیگر بدن باشد، پوست آن ها دارای قابلیت ارتجاعی مناسب باشد .

  • مدت زمان و دوره بهبودی به چه صورت است ؟

بر روی ناحیه تحت درمان صورت به مدت چند روز یک گن الاستیک قرار می دهند و ممکن است به فرد توصیه شود به مدت چند هفته در شب ها نیز از این گن استفاده کند . بعد انجام لیپوماتیک صورت ۲۴ ساعت استراحت کنید و بعد از ۲ تا ۴ روز فعالیت خود را از سر بگیرید. در دوره نقاهت استفاده از مسکن ها و کیسه آب سرد برای کاهش درد توصیه می شود.

  • یک سوال رایج برای انجام لیپوماتیک صورت

▪ آیا حذف چربی دائمی است ؟

بله بعد از سن بلوغ چربی ها خیلی بزرگ نمی شوند و در هنگام افزایش وزن سلول های چربی منبسط می شود و با انجام عمل لیپوماتیک این سلول های چربی از بدن خارج می شوند و بازگشتی ندارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار