• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیپوماتیک زیر بغل

  • لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک زیر بغل موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. عمل لیپوماتیک در واقع نوعی عمل لیپوساکشن است که درد و عوارض بسیار کمتری نسبت به ان دارد . هدف از انجام عمل لیپوماتیک خارج کردن بافت های چربی اضافی زیر پوست و لاغر کردن اندام بدن است. لیپوماتیک نسل جدید جراحی های زیبایی محسوب می شود این تکنیک فوق العاده تغیرات سریع و قابل مشاهده ای را برای افرادی که خواستار انجام این عمل هستند ایجاد می کند. عمل لیپوماتیک برای بخش های مختلفی از بدن از جمله: ران ، پهلو، شکم، سینه ، باسن و حتی صورت انجام می شود.

افرادی که به دنبال لاغری هستند می دانند که انجام این عمل در واقع اخرین راه برای لاغری است . در عمل لیپوماتیک چربی های تجمع شده در قسمتی از بدن را با استفاده از دستگاه لیپوماتیک به صورت محلول چربی خارج می کنند، محلول چربی قابلیت تزریق به بخش های دیگه بدن مانند باسن را دارد.

اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انجام عمل لیپوماتیک بدون عوارض نیست و اگر این عمل توسط پزشک متخصص انجام نشود عوارضی مانند:  درد و خون ریزی شدید همراه دارد .

یکی از عمل هایی که می توان برای از بردن چربی های موضعی بدن استفاده کرد ، عمل لیپوماتیک زیر بغل است . پس اگر شما نیز دارای چربی های موضعی زیر بغل هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

  • چربی زیر بغل

چربی زیر بغل چربی انباشته شده و اضافی هستند که در اثر اضافه وزن در حد فاصل سینه و بازو قرار دارند . وجود چنین چربی هایی در این قسمت رایج است و خانوم ها از چربی زیر بغل نسبت به اقایان رنج بیشتری می برند.

  • عمل و حذف چربی های زیر بغل با انجام لیپوماتیک

در عمل لیپوماتیک حرکات لرزشی و چرخشی لوله ی باریکی به نام کانولا سبب تخریب چربی ها می شود و لاغری موضعی از طریق عمل لیپوماتیک در ناحیه تحت درمان ایجاد می شود .

برای انجام عمل لیپوماتیک زیر بغل لازم است پزشک مربوطه برش های ۲ الی ۶ میلی متری را زیر بغل ایجاد و لوله ی کانولا را وارد بافت چربی کند. لوله کانولا از طریق حرکات لرزشی بافت چربی اضافی را تخریب می کند و سبب جداسازی این بافت بدون آسیب به رگ های خونی و عروقی می شود. سپس با استفاده از دستگاه مکش چربی ها تخلیه می شوند.

در هنگام عمل لیپوماتیک زیر بغل باید به این نکته توجه کنید که این کار حتما توسط پزشک متخصص یا کلینک های تخصصی انجام شود در غیر این صورت ممکن است به رگ های خونی و غدد عروقی شما آسیب برساند.

لیپوماتیک زیر بغل

  • هزینه انجام لیپوماتیک زیر بغل چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت هزینه انجام لیپوماتیک زیر بغل بستگی به ناحیه تحت درمان ، دستگاه لیپوماتیک و دستمزد پزشک تعیین می شود . از آن جایی که انجام عمل لیپوماتیک جزء دسته های عمل زیبایی است بیمه هزینه های آن را متقبل نمی شود.

معمولا خدمات زیبایی ارائه شده در کلینیک های زیبایی به دلیل عدم وجود تعرفه های مشخص از سمت سازمان بهداشت ، دارای قیمت مشخص نیستند. از این رو است که در کلینک‌ های مختلف شاهد قیمت های مشخص و یکسان‌ نیستیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار