• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پسوریازیس پوست سر

پسوریازیس پوست سر چگونه است؟ چگونه می توان این بیماری را کنترل و مهار کرد؟

متاسفانه شمار افرادی که از بیماری های پوست و مو رنج می برند بسیار زیاد است. بیماری های پوستی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها پسوریازیس پوست سر است که این بیماری علاوه بر پوست به موها نیز آسیب وارد می کند.

پسوریازیس پوست سر چیست؟

پسوریازیس پوست سر به صورت کلی یک بیماری شایع نیست و به ندرت اتفاق می افتد. این بیماری به صورت کلی پوست سر، خط مو، پیشانی، بخش های پشت گردن و پوست اطراف آن را درگیر می کند.

پسوریازیس پوست سر باعث می شود که وصله های برجسته، قرمز رنگ و پوسته پوسته بر روی سر ایجاد شوند که در صورتی که پسوریازیس شدید باشد، می تواند کل پوست سر را درگیر کند.

علائم پسوریازیس پوست سر چیست؟

پسوریازیس پوست سر به صورت کلی همراه با علائمی به شرح زیر است:

  • وصله های پوسته پوسته، قرمز و برآمده
  • ایجاد پوسته های سفید و یا نقره ای رنگ
  • ایجاد پوسته هایی که شبیه به شوره سر هستند
  • خشکی پوست سر
  • خارش سر
  • سوزش سر
  • ریزش مو

بیشترین مبتلایان به پسوریازیس پوست سر چه کسانی هستند؟

پسوریازیس پوست سر تمامی افراد را می تواند درگیر کند و تمامی بانوان و اقایان ممکن است که از کاندیدای این بیماری باشند اما در بین تمامی افراد، گروهی از افراد که به مصرف سیگار و یا دخانیات می پردازند و یا مشروبات الکلی استفاده می کنند بیشتر در معرض پسوریازیس هستند.

علاوه بر آن چاقی و استرس نیز می تواند افراد را در معرض ابتلا به پسوریازیس قرار دهد.

بیشتر بخوانید:چگونه می توان از شوره سر خلاص شد

پسوریازیس پوست سر چگونه باعث ریزش مو می شود؟

از آنجایی که پوست سر با خارش شدید و پوسته پوسته شدن همراه است، بر روی فولیکول های مو تاثیر می گذارد و می تواند باعث ریزش مو شود. با آسیب دیدن پوست سر، ریزش مو به شکل دسته ای خواهد بود و در نتیجه افراد ممکن است که ریزش مو شدیدی پیدا کنند.

بهترین روش ترمیم مو برای پسوریازیس پوست سر

یکی از بهترین روش هایی که برای ترمیم مو پسوریازیس پوست سر وجود دارد، ترمیم مو به روش hrt است.

در روش ترمیم مو hrt از موهای مصنوعی که بسیار مشابه موهای طبیعی هستند، استفاده می شود و این موها بر روی یک شبکه توری قرار داده می شوند و سپس بر روی سر با استفاده از روش های مختلفی نصب می شود.

ترمیم مو hrt یک روش غیر دائمی است و این روش برای افرادی که با بیماری پسوریازیس پوست سر مواجه هستند، بهترین روش درمانی است و این دسته از عزیزان در صورتی که به علت این بیماری موهای خود را از دست دهند، می توانند از ترمیم مو hrt استفاده کنند.

کاشت مو برای پسوریازیس پوست سر

علاوه بر روش hrt بیماران پسوریازیس می توانند از روش کاشت مو نیز استفاده کنند. در این روش از موهای طبیعی خود فرد استفاده می شود و موهای طبیعی از بانک مو برداشته می شوند و به نواحی خالی سر پیوند زده می شوند. روش کاشت مو یک روش دائمی برای ترمیم موهای این دسته از افراد است.

اما در این خصوص لازم به ذکر است که شاید به علت وجود التهاب در پوست سر این دسته از افراد نتیجه حاصل از کاشت مو به میزان کافی موفقیت آمیز نباشد. در کل می توانید برای کسب اطلاع در این رابطه با پزشک مشورت کنید.

بهترین مرکز برای پسوریازیس پوست سر

در صورتی که قصد دارید از روش ترمیم مو و یا کاشت مو برای برطرف کردن مشکل پوست سر استفاده کنید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و با دریافت مشورت از پزشکان ما در این مجموعه برای ترمیم موهای خود اقدام کنید.

کلینیک پوست و مو مدرن تمامی خدمات خود را با بهره گیری از بهترین امکانات و پزشکان انجام می دهد و در صورت مراجعه به این مرکز نتیجه رضایت بخشی را از کاشت مو و یا ترمیم مو hrt دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی در رابطه با پسوریازیس پوست سر

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص پسوریازیس پوست سر برای شما عزیزان شرح دادیم و بر اساس راهکارهای ترمیم موهای از دست رفته در این روش، به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت بروز این مشکل ابتدا برای درمان این بیماری و سپس در صورت نیاز برای ترمیم موهای خود اقدام کنید.

اگر برای این بیماری نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت ما استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار