• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

علت جوش صورت در مردان

آیا می دانید علت جوش صورت در مردان چیست؟ آیا با روش های درمان جوش صورت در مردان آشنا هستید؟

آقایان نیز مانند بانوان و نوجوانان از افرادی هستند که قربانی عارضه پوستی جوش صورت می شوند و به درمان آن نیاز پیدا می کنند. بروز جوش صورت در آقایان باعث کاهش زیبایی پوست آنها می شود و میتواند اعتماد به نفس آنها را بگیرد.

به عبارت دیگر می توان گفت که هیچ کسی در مقابل این عارضه های پوستی بی تفاوت نیست و  هر کسی که با این مشکل مواجه است، به دنبال راهی برای خلاص شدن از ضایعات پوستی می باشد.

پس اگر می خواهید که با کسب اطلاع از علت جوش صورت در مردان از بروز این مشکل جلوگیری کنید، با ما در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن همراه باشید.

علت جوش صورت در مردان چیست؟

مسائل مختلفی در بدن آقایان می توانند باعث بروز جوش صورت شوند که مهم ترین این مسائل به شرح زیر هستند:

کمبود آب در بدن

از اصلی ترین مسائلی که باعث ایجاد جوش صورت در مردان می شود، می توان به کمبود آب در بدن اشاره کرد زیرا کمبود آب در بدن باعث می شود که پوست خشک شود و خشکی پوست باعث می شود که جوش هایی بر روی صورت پدیدار شوند.

در نتیجه برای جلوگیری از بروز این مشکل آقایان باید به میزان کافی آب در طول روز مصرف کنند و آقایانی که تحرک و تعرق زیادی در طول روز دارند، باید بیشتر از سایر افراد آب میل کنند.

بیشتر بخوانید:علت زیاد شدن جوش صورت

به عبارت دیگر حداقل مقدار آب نوشیدنی که باید در طول روز مصرف شود، 8 لیوان آب می باشد که در این صورت مردان پر تحرک باید بیش از این مقدار آب مصرف کنند.

استرس

استرس یکی از شایع ترین عللی است که در آقایان و حتی در بانوان باعث بروز جوش صورت می شود و برای جلوگیری از بروز جوش یکی از راهکارها کاهش دادن سطح استرس و هیجانات است.

اختلالات گوارشی

اختلالات گوارشی رابطه مستقیم با ایجاد جوش صورت در آقایان دارند. زیرا معمولا بروز اختلالات گوارشی باعث پخش شدن آلودگی ها در بدن می شوند و از این رو جوش صورت را ایجاد می کنند.  با این وجود آقایان اگر قصد دارند که از بروز جوش صورت پیشگیری کنند باید در صورتی که مبتلا به اختلالات گوارشی هستند، در ابتدا این مشکل را درمان نمایند.

کمبود ویتامین مورد نیاز برای پوست

کمبود ویتامین های مختلف در بدن را نیز می توان علت جوش صورت در مردان در نظر گرفت زیرا ویتامین یکی از مواد مورد نیاز برای پوست است که پوست برای سلامت خود به آن نیاز دارد.

در نتیجه باید سعی بر آن داشته باشید که به میزان کافی انواع ویتامین ها را استفاده کنید تا با کمبود ویتامین مواجه نشوید. به یاد داشته باشید که کمبود ویتامین علاوه بر بروز جوش باعث مشکلات دیگری نیز در بدن می شود.

غلظت خون بالا

غلظت خون بالا در بسیاری از آقایان منجر به بروز جوش های چرکی می شود زیرا زمانی که غلظت خون افراد بالا باشد، آلودگی ها در رگ های خونی انباشته می شوند و در بخش های مختلف بدن مانند: صورت باعث بروز جوش می گردند.

جوش های حاصل از غلظت خون معمولا علاوه بر صورت بر روی قسمت کمر و بازو ها نیز پدیدار می گردند.

برای برطرف کردن این مساله لازم است که به پاکسازی خون با استفاده از روش هایی مانند حجامت بپردازید و به این شکل خون خود را تصفیه کنید.

سخن پایانی در رابطه با علت جوش صورت در مردان

همکاران ما در کلینیک مدرن سعی بر آن داشتند که علت جوش صورت در مردان را برای شما مطرح کنند و راهنمایی هایی را در اختیار شما بگذارند که با در نظر گرفتن آنها بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید.

چنانچه مایلید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با جوش صورت و درمان آن به دست آورید، از سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن استفاده کنید و با مطالعه کردن آن اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید.

به یاد داشته باشید که کلینیک پوست و مو مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و … است و برای انجام هر یک از این خدمات پوست و مو می توانید به این مرکز مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه حرفه ای بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
ناصر
ناصر
1 year ago

مرسی ووممنون

موبایل
9905834314

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار