• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

زاویه سازی صورت لاغر

موضوع زیبایی، یک اصل پرطرفدار در دنیای کنونی است. شیوه های خانگی و پزشکی بسیاری هر روزه در این امر مهم، به انسان کمک می کنند. بسیاری از افراد از فرم صورت خود راضی نبوده و در پی تغییر آن هستند. در این میان افرادی که صورت لاغر دارند، بیشتر در مرکز توجه هستند. زاویه سازی یک روش موثر برای افرادی با فرم صورت لاغر است که در کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که در رابطه با این مطلب صحبت کنیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

زاویه سازی صورت لاغر چیست؟

قبل از هر گونه آشنایی با روش های زاویه سازی صورت و عملکرد آن ها بهتر است فرم صورت خود را بشناسید. گاها افراد بدون توجه به فرم صورت خود، نوعی روش برای زاویه سازی انتخاب کرده و پس از انجام عمل و مشاهده تاثیر آن، پشیمان می شوند.

به طور کلی هدف از زاویه سازی صورت، برجسته سازی نقاط کلیدی صورت شخص است. افرادی که صورت لاغر دارند، برای نمایان سازی اجازء مهم صورت و به اصطلاح تو پر نشان دادن آن از روش های زاویه سازی استفاده می کنند. بهترین کاندیدهای زاویه سازی صورت، افراد با صورت لاغر هستند.

زاویه سازی صورت لاغر به روش تزریق فیلر یا ژل

در این شیوه، قسمت های فرو رفته توسط تزریق ژل یا فیلر مخصوص اصلاح شده و برجسته می شود. محل تزریق باید زیر نظر پزشک متخصص معاینه شده و بعد از بی حسی موضعی، ژل با سرنگ های مخصوص تزریق شود. یکی از مزایای استفاده از این روش در زاویه سازی صورت لاغر، ایجاد برجستگی و پر نمودن صورت است.

مقدار ژل مورد استفاده در این روش، بستگی به اصلاحی ناحیه مورد نظر داشته و با توجه به فاکتورهایی از جمله عمق اصلاحی تعیین می شود. کنترل تقارن در روش زاویه سازی با تزریق ژل، نکته ای بسیار مهم بوده که اکثر افراد برای نتیجه نهایی با کیفیت به آن توجه دارند.

بیشتر بخوانید:زاویه سازی صورت دائمی

مزیت استفاده از تزریق ژل برای زاویه سازی صورت

  • امکان برجسته کردن خط لب، گونه و تقویت چانه
  • امکان مشاهده نتیجه آنی و فوری
  • مدت زمان درمانی و دوره نقاهتی کوتاه
  • امکان تخلیه ژل در صورت ناراضی بودن از فرم جدید

زاویه سازی صورت لاغر به روش تزریق چربی

مکانیزم روش زاویه سازی صورت لاغر با تزریق چربی همانند تزریق فیلر یا ژل بوده با این تفاوت که نوع تزریق از جنس چربی های بدن خود شخص است و هیچ گونه آلرژی و یا حساسیتی برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

از مزیت های این روش می توان به حفظ فرم کلی صورت و ایجاد برجستگی کاملا طبیعی اشاره کرد. افرادی که نسبت به مواد شیمیایی و یا مصنوعی آلرژی داشته، روش تزریق چربی، بهترین راهکار برای زاویه سازی صورت لاغرشان است.

زاویه سازی صورت لاغر به کمک تزریق چربی، نسبتا ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق فیلر داشته و هیچ گونه عوارض جانبی را برای فرد فراهم نمی کند. چربی تزریق شده پس از مدتی توسط خود پوست جذب شده و کامل از بین می رود.

مراقبت از زاویه سازی صورت 

افراد لاغر از حساسیت های پوستی بالایی برخوردار هستند؛ به همین جهت بعد از تزریق فیلر و یا چربی مراقبت های بیشتری نسبت به دیگر افراد باید رعایت کنند. نحوه خوابیدن، پرهیز از فعالیت های سنگین، خودداری از مصرف خودسرانه داروها و پرهیز از شستو شوی مداوم ناحیه تحت درمان از نکات حائز اهمیت در مراقبت های بعد از تزریق محسوب می شود.

هرگونه علائمی هم چون سوزش، خارش، قرمزی و تورم پوست ناحیه تحت درمان تا چند روز بعد از درمان عادی بوده و در صورت ادامه داشتن یا شرایط حادتر حتما به پزشک مراجعه کنید. استفاده از داروهایی همانند آسپرین، ژلوفن یا ایبوپروفن برای کاهش درد توصیه نشده و گاها در برخی از افراد سبب آلرژی و خونریزی ناحیه تحت درمان می شود.

سخن  پایانی

چهره و فرم کلی صورت هر فرد با پارامترهایی از جمله: طول و عرض و برجستگی های صورت مشخص می شود. علم زیبایی در صورت ادغام با پزشکی، نیازمند علم تناسب چهره است. زیبا سازی و برجسته کردن نقاط کلیدی صورت، یکی از عمل های زیبایی رایج در عصر کنونی است.

تغییرات آنی و نسبتا ماندگار بر روی چهره، به طور کلی فرم چهره را تغییر داده و حتی می تواند فرد با صورت لاغر را تغییر دهد. زاویه سازی صورت لاغر، طرفداران خاص خود را داشته و شخص با توجه به نوع پوست و فرم کلی صورت خود، شیوه زاویه سازی ومحل برجسته سازی پوست صورت را تعیین می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار