• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

زاویه سازی صورت دائمی

زاویه سازی صورت دائمی چگونه است؟ گرایش و میل به زیبایی، امری ذاتی و نهادینه در شخصیت تمامی افراد است. گاها برخی از افراد به دلیل کمبود زیبایی و یا برجسته کردن نقاط قوت صورت خود، اقدام به عمل های جراحی زیبایی و اصلاح فرم صورت می کنند. زاویه سازی صورت یکی از روش های زیبایی بوده که در بین بانوان و آقایان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

هر روزه مراجعه کنندگان بسیاری به کلینیک های زیبایی رفته و به دنبال یافتن روش های زاویه سازی صورت دائمی خود هستند. شما نیز برای زاویه سازی و اصلاح فکی صورت خود به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده اید؟ در این مقاله تمامی جوانب زاویه سازی صورت را بررسی خواهیم کرد، پس با ما در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو است، همراه باشید!

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

ماندگاری زاویه سازی صورت

یکی از سوالات مهم در بین کاندیدهای زاویه سازی صورت، میزان ماندگاری روش های زاویه سازی صورت است؛ مسلما زاویه سازی دائمی صورت ارجحیت بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد. ماندگاری زاویه سازی صورت به فاکتورهای مهمی بستگی دارد؛ به عنوان مثال برخی از عوامل همانند بالا رفتن سن، سبب شده تا پوست به اصطلاح شل شده و چربی یا ژل تزریق شده در زیر پوست از بین برود. به طور کلی زاویه سازی صورت به هیچ روشی دائمی نبوده و تحت روش های مختلف تا زمانی که در ساختار کلی صورت تغییری ایجاد نشود، ماندگار است.

ماندگاری زاویه سازی صورت به روش تزریق ژل

در بین روش های رایج برای زاویه سازی صورت، تزریق ژل یا فیلر به عنوان راحت ترین و ایمن ترین روش، از اهمیت بالایی برخوردار است. روش زاویه سازی صورت با تزریق ژل، بیشتر به نام روش موقتی نامیده می شود. میزان فیلر و ژل ها، بسته به نوع آن ها متفاوت بوده و گاها از 5 ماه تا 5 سال دوام دارند. ژل مورد استفاده طبق خواسته مراجعه کننده و پزشک مورد نظر تعیین می شود.

برای افزایش سطح ماندگاری زاویه سازی صورت از طریق تزریق ژل، به نوع ژل یا فیلر به کار رفته، محل تزریق ژل و نوع ترکیبات ژل باید دقت شود. برخی از برندهای ژل مناسب زاویه سازی گونه ها بوده و برخی دیگر در جهت زاویه سازی فک و چانه کاربرد دارد. نوشیدن آب به مقدار فراوان، تاثیر بسیاری بر روی روند ماندگاری ترکیبات ژل و در نهایت ماندگاری ژل در محل تزریق شده، دارد.

بیشتر بخوانید:زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

زاویه سازی صورت از طریق تزریق ژل، سازگاری بالایی با ساختار بدن داشته و معمولا نسبت به بدن واکنش منفی نشان نمی دهد. این ویژگی در پایدار سازی ژل و افزایش دوام آن مورد توجه قرار می گیرد. مزیت مهم زاویه سازی صورت از طریق ژل، امکان خنثی سازی آن است. مراجعه کننده بعد از تزریق در صورت هر گونه نارضایتی می تواند ژل تزریق شده را با تزریق یک نوع ماده خنثی کننده، از بین ببرد.

زاویه سازی صورت با نخ

زاویه سازی صورت با نخ و لیفت آن، حداقل 6 ماه و حداکثر 2 سال دوام دارد. نخ های مورد استفاده در این متد جوان سازی و زاویه سازی صورت پس از مدتی جذب صورت شده و باید برای تمدید آن اقدام کرد.

زاویه سازی صورت دائمی از طریق جراحی

جراحی، روشی جهت زاویه سازی صورت دائمی بوده که میزان برگشت پذیری بسیار کمی دارد. متد جراحی برای افرادی که نیازمند تغییرات زیادی هستند، به کار گرفته می شود.

زاویه سازی از طریق عمل جراحی، سخت و پر درد سر است. پیری طبیعی، تنها فاکتور موثر بر روی فرایند ماندگاری زاویه سازی صورت در این متد است. ماندگاری زاویه سازی از طریق عمل جراحی بستگی به نوع پروتزهای سیلکونی و پلی اتیلنی که به نام مدپور در حیطه زاویه سازی شناخته می شود، دارد.

کلام آخر

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در این مقاله شرح دادیم، می توان به این شکل نتیجه گیری کرد که ماندگاری زاویه سازی صورت در تمامی شیوه ها یکسان نبوده و هر شیوه، از ماندگاری و دوام متفاوتی برخوردار است که اشخاص می توانند مطابق با میل خود و با مشورت پزشک یکی از این روش ها را انتخاب کنند و برای زاویه سازی صورت توسط آن روش اقدام نمایند. در این رابطه فراموش نکنید که مشورت با پزشک آگاه، در زمینه انتخاب شیوه مناسب با ماندگاری بالا و فاقد عوارض جانبی الزامی است و نباید از آن غافل شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار