• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

در کلینیک مدرن قصد داریم که به بررسی این موضوع بپردازیم که زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

این که تمامی انسان ها بر روی کره زمین به زیبایی اهمیت می دهند و همواره در پی داشتن ظاهری زیبا به منظور افزایش اعتماد به نفس هستند، امری طبیعی می باشد . از طرف دیگر اگر کوچکترین مشکلی در صورت ، سر و غیره در افراد دیده شود این مسئله منجر به کاهش اعتماد به نفس افراد خواهد شد ؛ بنابراین بسیاری از افراد به دنبال انجام عمل و جراحی های زیبایی در بخش هایی از صورت خود هستند که این موضوع در میان افراد بسیار طرفدار دارد. اگر شما هم به دنبال زاویه سازی صورت هستید با ما در کلینیک پوست و مو مدرن که یک مجموعه تخصصی در زمینه پوست و مو است و خدماتی نظیر: زاویه سازی صورت، کاشت مو، مزوتراپی و … را انجام می دهد، همراه باشید.

 زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه سازی صورت به مدلینگ چهره نیز شهرت دارد و با زاویه سازی صورت می توان به اصلاح زاویه بینی، حالت بخشیدن به چانه و رفع غبغب و غیره پرداخت و فرم صورت را به طور کامل تغییر داد.

انواع روش های زاویه سازی صورت

برای زاویه سازی صورت پزشکان از تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر و یا تزریق بوتاکس استفاده می کنند که در این حالت به زاویه سازی صورت، روش کم تهاجمی تزریقی می گویند. اما زاویه سازی صورت در برخی از مواقع نیز باید تحت بیهوشی کامل انجام شود که این روش به عنوان زاویه سازی تهاجمی صورت نیز شناخته می شود.

به عنوان مثال: در صورتی که فردی قصد زاویه سازی کردن فک خود را داشته باشد، در این حالت باید برای او جراحی فک انجام شود که این کار را نمی توان بدون جراحی و بیهوشی انجام داد.

اما اگر هدف از زاویه سازی صورت زاویه دار کردن چانه باشد، در این خصوص میتوان با تزریق بوتاکس و یا تزریق ژل، زاویه چانه را تغییر داد که این کار تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد.

بیشتر بخوانید: انواع روش های زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

در رابطه با این سوال که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که چه کسانی بهترین کاندید برای زاویه سازی صورت هستند؟ باید بگویم که تنها افرادی برای اینگونه عمل مناسب هستند که از خصوصیات زیر برخوردار باشند:

  • افرادی که فک دایره ای شکل دارند
  • افرادی که دارای گونه های لاغر هستند
  • افرادی که فک انها مربعی شکل است
  • افرادی که خطوط فک آنها زاویه ای ندارد

علاوه بر افراد ذکر شده در این بخش، میتوان گفت که هر فردی که از زاویه صورت خود ناراضی است، به عنوان مثال: از سایز چانه خود رضایت کافی ندارد یا حتی این احساس ناخوشایند به او دست دهد که فک وی نامتقارن است بنابراین وی قادر خواهد بود با انجام عمل زیبایی عیب های موجود در صورت خود را رفع نماید و تکنیک زاویه سازی صورت برای او مناسب خواهد بود.

زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

اما باید بگوییم افرادی که دارای خصوصیات زیر هستند برای انجام این گونه عمل مناسب به نظر نمی‌ آیند:

  • افرادی که صورت آن ها گرد و چاق است
  • افرادی که دارای چاقی در ناحیه گردن هستند
  • افرادی که گونه های کوچک دارند
  • افرادی که دچار افتادگی پوست شده اند
  • افرادی که بخش بالایی صورتشان در مقایسه با بخش پایینی کوچکتر و باریکتر است.

با توجه به کاندیدای مناسب زاویه سازی صورت و کاندیدای نامناسب برای این کار، می توان در این رابطه از پزشک مشورت دریافت کرد تا با راهنمایی پزشک به شکل بهتری بتوانید زاویه سازی صورت را انجام دهید و یا بهترین روشی که مناسب شرایط شماست را برای این کار انتخاب کنید.

پس سعی کنید که در این زمینه حتما از پزشکان متخصص راهنمایی و مشورت دریافت کنید.

کلام پایانی

در کلینیک پوست و مو مدرن برای شما عزیزان شرح دادیم که زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد دارید زاویه سازی صورت انجام دهید، یکی از بهترین کلینیک ها در تهران برای انجام این کار، می تواند کلینیک پوست و مو مدرن باشد و میتوانید با مراجعه به این کلینیک نتیجه رضایت بخشی را دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار