• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روغن های تقویت مو

معرفی روغن های تقویت مو

مو یک عامل زیبایی صورت به حساب می آید که می تواند در زیبایی و فرم صورت شما نقش بسزایی داشته باشد . عوامل زیادی بر روی موها تاثیر می گذارند که ممکن است باعث ریزش مو و کم پشتی آن ها شوند، ولی در مقابل راه های فراوانی وجود دارد که می توان از آن ها کمک گرفت تا مو هایی زیبا و پر پشت داشت . یکی از این روش ها کمک گرفتن از انواع روغن های طبیعی است . روش های تقویت مو بسیار گسترده هستند که در ادامه می توانید با انواع روغن ها آشنایی پیدا کنید.

چرا روغن های طبیعی

اگر مو های چربی ندارید بهترین گزینه برای تقویت آن ها استفاده از روغن های طبیعی است. روغن های طبیعی و گیاهی سر شار از مواد مغذی ، ویتامین ها، اسید های چرب و املاح هستند و می توانند بخشی از نیاز های مو ها را به مواد لازم برای رشد آن ها بر طرف کنند. برای صرفه جویی بهتر است روغن را به صورت خالص به دست آورید و با اضافه کردن مقداری از آن به شامپو از خواص فوق العاده آن بهره ببرید.

  • روغن آووکادو

این روغن یکی از بهترین و مغذی ترین روغن ها برای تغذیه پوست و مو است . این روغن مناسب افرادی است که پوست سر ملتهبی دارند یا مو های آن ها نازک است . روغن اووکادو به ترمیم مو های آسیب دیده کمک می کند و باعث می شود مو ها رشد بهتری را داشته باشند . روغن اووکادو دارای مواد حفاظتی در برابر نور خورشید است و می تواند مو ها را از ضرر های اشعه ماوراء خورشید محافظت کند.

  • روغن بادام تلخ

روغن بادام دارای پروتئین است و به باز سازی سطح پوست کمک می کند و یکی از رایج ترین و بهترین روغن ها برای چرب کردن مو ها در آقایان است . برای این که این روغن اثر بخشی بهتری داشته باشد آن را با شوینده های خود مخلوط کنید .

  • روغن زرده تخم مرغ

تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین و ویتامین های A, B, D   و مواد معدنی است که می تواند به تقویت مو ها کمک شایانی بکند . روغنی که از زرده تخم مرغ حاصل می شود می تواند به تقویت مو کمک کند.

  • روغن نارگیل

روغن نارگیل یک روغن طبیعی است که از گوشت داخل میوه نارگیل به دست می اید . از نشانه های بارز این روغن، مایع بودن آن در دمای معمولی و جامد شدن آن در دمای پایین است. روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها در رطوبت بخشیدن  و رفع خشکی  پوست و مو است .

  • روغن برگ مورد

از قدیم از برگ مورد و امروزه از روغن آن به عنوان یک روغن تقویت کننده مو استفاده می کنند. روغن مورد از برگ گیاه مورد گرفته شده و دارای خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری می باشد.

  • روغن شتر مرغ

روغن شتر مرغ یک پدیده نو ظهوری است که امروزه به عنوان مکمل رشد مو و زیبایی جای خود را در میان خانواده ها باز کرده است . این روغن تاثیر بسزایی در رشد مو ، ابرو و مژه دارد .

  • روغن فندق

روغن فندق یکی از بهترین و با سابقه ترین روغن ها در زیبایی پوست و مو است . ‌این روغن در اکثر آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار گرفته و تاثیرات فوق العاده خود را نشان داده است .

روغن های تقویت مو

  • روغن رزماری

روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی دارد. ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری باعث تقویت مو سر شده و از ریزش آن جلو گیری می کند‌.

  • روغن کنجد

روغن کنجد یکی از قدیمی ترین روغن های گیاهی است که مصرف آن به همه افراد جامعه توصیه می شود.  روغن کنجد علاوه بر مصارف خانگی در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود . استفاده از این روغن می تواند به تقویت مو ها به شما کمک کند.

  • روغن آویشن

روغن آویشن به دلیل ترکیبات خاص خود بو و عطر تندی دارد . این روغن جریان خون کف پوست سر را تنظیم می کند و باعث جوان سازی پیاز مو می شود . از روغن آویشن می توان برای تقویت و رشد مو و جلو گیری از ریزش مو کمک گرفت.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار