• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان سوختگی پوست ناشی از لیزر

آیا امکان درمان سوختگی پوست ناشی از لیزر وجود دارد؟ ایا جای سوختگی با لیزر از بین میرود؟

دوستان عزیز و خوانندگان محترم که برای کسب اطلاع از موضوع مورد نظر خود به کلینیک پوست و مو مدرن آمده اید و افتخار میزبانی از خود را به ما داده اید، چنانچه از آثار به جای مانده از سوختگی ناشی از لیزر رنج می برید و می خواهید برای درمان اقدام کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و تا انتها همراه با ما باشید.

لیزر موهای زائد از جمله روش های جدیدی است که امروزه بسیار در میان مردم جا افتاده است و به علت مزایای که دارد بسیاری از افراد از این روش برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنند. اما لیزر موهای زائد در کنار تمامی مزیت هایی که دارد گاهی اوقات به علت کم تجربگی تکنسین های لیزر، ممکن است که سوختگی پوست در افراد به وجود بیاید.

همینطور میتوانید ازدیکر خدمات ما که شامل کاشت مو و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید

علل سوختگی پوست با لیزر چیست؟

از جمله مهم ترین مسائلی که باعث سوختگی پوست در لیزر موهای زائد می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همان طور که در قسمت فوق اشاره شد، بی تجربگی تکنسین لیزر موهای زائد از جمله مسائلی است که می تواند باعث سوختگی پوست شود زیرا تکنسین اگر در کار کردن با دستگاه لیزر مهارت نداشته باشد، ممکن است که درجه دستگاه را به خوبی  و متناسب با پوست فرد تنظیم نکند و باعث سوختگی پوست شود.

علاوه بر آن در برخی از مواقع پوست اشخاصی سبزه و گندمی نور لیزر را جذب می کند و باعث بروز سوختگی و یا تاول می شود.

به صورت کلی نیز در هر یک از انواع پوست اگر در حین لیزر پوست بر اثر تماس با دستگاه لیزر زیاد گرم شود آسیب می بیند و دچار سوختگی می شود.

ایا جای سوختگی با لیزر از بین میرود؟

سوختگی هایی که بر اثر لیزر موهای زائد به وجود می آیند دارای دو نوع درجه و درجه دو هستند که بروز سوختگی از نوع درجه دو بسیار نادر است و احتمال بروز آن کمتر است. در هر صورت خوشبختانه سوختگی پوست ناشی از لیزر در هر دو نوع قابل درمان است و برطرف می شود اما مدت زمان بهبودی آن و درمان شدنش کمی زمان بر است و از این رو باید به میزان کافی صبر و بردباری داشت.

بیشتر بخوانید:برای درمان سوختگی چه بخوریم؟

درمان سوختگی پوست ناشی از لیزر چگونه است؟

برای اینکه بتوان به درمان سوختگی پوست ناشی از لیزر پرداخت، باید مراحل ذکر شده در قسمت زیر را طی کرد:

  • در ابتدا باید محل مورد نظر را خنک نگه دارید
  • از انواع پماد ترمیمی و یا پماد های ضد التهاب استفاده کنید
  • اگر در مقابل آفتاب قرار گرفتید، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید
  • از کمپرس سرد در محل سوزش پوست استفاده کنید
  • در محل سوختگی از گاز استریل استفاده کنید
  • از سرم ویتامین سی در محل سوختگی استفاده کنید

ایجاد شدن تاول بعد از لیزر را چگونه می توان درمان کرد؟

در صورتی که بعد از لیزر موهای زائد دچار سوختگی شدید و تاول در محل سوختگی ایجاد شد، باید در ابتدا ناحیه مورد نظر را تمیز کنید و سپس از پمادهای آنتی بیوتیکی که پزشک برای شما تجویز می کند، استفاده کنید تا به این شکل بتوانید تاول های ایجاد شده را درمان کنید.

در صورتی که با انجام این کار تاول ها بهبود پیدا نکردند و برطرف نشدند، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و با مراجعه به پزشک و تجویز داروهای مخصوص این مشکل برطرف خواهد شد.

کلام پایانی

در این مطلب با شما عزیزان در خصوص درمان سوختگی پوست ناشی از لیزر صحبت کردیم و مطرح نمودیم که ایا جای سوختگی با لیزر از بین میرود و یا خیر. با دریافت این اطلاعات باید به شما هموطنان عزیز توصیه کنیم که برای لیزر موهای زائد خود به مراکز معتبر و کلینیک های پوست و مو تخصصی مراجعه کنید که از بروز این مسائل جلوگیری به عمل آید و تکنسین های لیزر به بهترین حالت ممکن و بدون ایجاد چنین عوارضی لیزر موهای زائد را برایتان انجام دهند.

در صورت تمایل برای لیزر موهای زائد می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن نیز مراجعه کنید.

پس اگر مایل به انجام اینکار هستید، با مرکز مدرن تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار