• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین پزشک کاشت ابرو

بهترین پزشک کاشت ابرو

به منظور اصلاح مشکلات ابرو مانند خالی بودن بخشی از آن، آسیب دیدن بر اثر یک زخم یا حادثه و تاثیرا اصلاح بی رویه ابرو کاشت ابرو با متد های بهداشتی و توسط بهترین پزشک کاشت ابرو در کلینیک ما انجام می شود.  در روش کاشت ابرو در کم ترین زمان ممکن با استفاده از مو های پشت سر شخص اقدام به کاشت مو در ناحیه ابرو می شود. کاشت ابرو باید توسط بهترین پزشک کاشت ابرو انجام شده و با کم ترین در طی یک روز انجام می گیرد. این عمل موجب هیچ گونه زخمی در ناحیه ابرو های شما نشده و کاملا طبیعی هستند. بهترین پزشک کاشت ابرو در کلینیک تخصصی زیبایی ما آماده است تا در این زمینه با متد های کاملا بهداشتی و وسایل استاندارد به شما خدمت رسانی کند.

هنر کاشت ابرو و بهترین پزشک کاشت ابرو  

کاشت ابرو در سال 2020 اقدامی کاملا هنرمندانه است که باید توسط متخصص و به دقیق ترین شکل ممکن انجام شود. این کار به هنر طراحی و دقت خاصی در زیبا شناسی نیاز دارد و هر کسی نمی تواند آن را به شیوه استاندارد انجام دهد. ابرو ها در زیبایی صورت بسیار اثیر گذار بوده و تقارن آن ها می تواند موجب زیباتر شدن چهره شما می شود. کاشت ابرو باید توسط متخصص و بهترین پزشک کاشت ابرو  انجام گیرد و تمام متد های بهداشتی و هنری در آن رعایت شوند.

بهترین پزشک کاشت ابرو

فاکتور های انتخاب بهترین روش کاشت ابرو

عوامل بسیاری می توانند در کاشت ابرو ها اثر گذار باشند از جمله این فاکتور ها می توانند به چهره شما، شکل کمان ابرو، اجزای چهره ،ضخامت ابرو، رنگ و بافت و همچنین فری موهایی که برداشته شده اند، طول و فضای بین دو ابرو و همچنین خواسته های شما مبنی بر این که می خواهید ابرو شما به چه شکلی باشد. بهترین پزشک کاشت ابرو در کلینیک ما تلاش می کند تا ابرو های شما را مناسب با صورت شما و به صورت طبیعی و یا مصنوعی که به بهترین روش ممکن طبیعی به نظر بیایند برای شما بکارد.

هزینه های کاشت ابرو توسط بهترین پزشک کاشت ابرو

عوامل بسیاری می توانند در هزینه کاشت ابرو تاثیر گذار باشند. از جمله این موارد می توان به تخصص شخصی که این کار را انجام می دهد و کلینیکی که در آن کار کاشت ابرو انجام می شود اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا عوامل موثر در هزینه های کاشت توسط بهترین پزشک کاشت ابرو را برای شما بیان کنیم.

1: مهارت و تخصص دکتر: افرادی که در زمینه کاشت ابرو تخصص بالایی داریند زمان و هزینه بسیار بالایی هم صرف کرده اند. پزشکی که وقت و دقت بسیار بالایی در کار خود داشته باشد می تواند کار بسیار قوی تری ارائه دهد و بر همین اساس انتظار دریافت هزینه بیشتری هم دارد.

2: کلینیک کاشت مو و ابرو: کاشت ابرو در استان های مختلفی از کشور ما انجام می شود. باید گفت که در هیچ دو استانی و یا حتی هیچ استانی هزینه دو کلینیک کاشت ابرو شبیه به هم نیست. این هزینه بسته به محله ای که پزشکان در آن ساختمان اجاره کرده اند و دستگاه هایی که به کار می گیرند متفاوت است. این کار در تهران نسبت به سایر نقاط از بالاترین قیمت برخوردار است.

دیگر هزینه های مرتبط

3: سابقه کار دکتر و کلینیک: گاهی و در اغلب موارد بیشتر مواقع یک کلینیک یا یک پزشک به واسطه سابقه طولانی خود هزینه های کاشت ابرو را تعیین می کند.

4: تجهیزات و پرسنل کلینیک: مراکز برتر تلاش می کنند تا از وسایل نو و مطابق با استاندارد های جهانی استفاده کنند. خرید دستگاه های مناسب کاشت ابرو سرمایه زیادی می خواهد و در نتیجه این هزینه از بیماران گرفته می شود. یک مورد دیگر که در هزینه کاشت ابرو موثر است پرسنل کلینیک می باشند که به عنوان پست های مختلف کار های کلینیک را اره اندازی می کنند و حقوق آن ها از درآمد کلینیک تامین می شود.

در نهایت باید گفت بهترین پزشک کاشت ابرو  کسی است که در هر کلینیکی باشد بتواند رضایت قلبی شما را کسب کند و در ارائه زیباترین و بهترین ابرو به شما یاری کند. در صورتی که هزینه پرداخت شده از جانب شما با کیفیت کار همسانی داشته باشد شما به هیچ وجه ضرر نکرده اید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار