• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو در سال 2020

کاشت ابرو در سال 2020

اگر قسمتی از ابروی شما دچار آسیب شده است می توانید با کاشت مو در ناحیه ابرو خرابی آن را برطرف نمایید. کاشت ابرو در سال 2020 با استفاده از متدهای بهداشتی و به بهترین روش ها در کلینیک تخصصی ما انجام می گیرد. کاشت ابرو در سال 2020 بسیار آسان تر شده است. به شما توصیه می کنیم این کار را حتما در کلینیک های تخصصی انجام دهید زیرا در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی هنگام کاشت ابرو ممکن است خسارت های زیان آوری به دنبال داشته باشد. کلینیک تخصصی ما با استفاده از بهترین دستگاه ها و پیشرفته ترین تجهیزات آماده است تا در این زمینه به شما خدمات رسانی کند.

روش های جدید کاشت ابرو

کاشت ابرو در سال 2020  پیشرفت های بسیاری داشته است. گاهی افراد به دلیل چراحت، تصادف، سوختگی و یا هر عامل دیگری مقداری از ابروی خود را از دست می دند برای افراد و علی الخصوص بانوان مهم است که ابرو های زیبایی داشته باشند. در کاشت ابرو هم مانند کاشت مو می توان ابرو ها را به طور طبیعی کاشت و اصلاح کرد. ممکن است بانوان به دلیل تتو یا یک بیماری ابرو هایشان را از دست داده باشند اما نگران نباشید ما برای هر مشکلی یک راه حل داریم. کاشت ابرو در سال 1399 با استفاده از روش های نوین در کلینیک ما انجام می شود و شما می توانید ابرو هایی سالم داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می توانید ابرو های کاشته شده خود را ماهی یک بار اصلاح نمایید.

کاشت ابرو در سال 2020

کاشت ابرو در سال 2020 به روش های طبیعی

با پیشرفت تکنولوژی  در سال های اخیر کاشت ابرو و عمل های زیبایی نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته اند. در حال حاضر روش های قدیمی کاشت ابرو  کنار گذاشته شده اند و روش های نوین مانن SUT برای کاشت ابرو و مو جایگزین گردیده اند که می تواند در مدت یک روز تعداد بسیار زیادی مو یا ابرو برای شما بکارد بدون این که خون ریزی زیادی داشته باشد. عوارض روش های کاشت ابرو در سال 2020 بسیار کم تر از قبلا بوده و تلاش می شود تا ابرو ها کاملا طبیعی جلوه دهند. کاشت ابرو یک روش مناسب برای پرهیز از انواع مواد شیمیایی مانند ریمل ابرو، مداد ابرو و … است و شما با کاشت آن می توانید صاحب ابرو های از دست رفته خود شوید.

حالت ابرو های کاشته شده

کاشت ابرو نوین به صورت حرفه ای و با ظرافت کامل انجام می شود. در این روش ها سعی می شود ابرو های شما در جهت ابروی واقعی شما و با استفاده از ابزار های میکروسکوپی کاشته شود و جلوه ای کاملا طبیعی در صورت شما ایجاد کند. شاید مهم ترین مزیت کاشت ابرو همین طبیعی جلوه دادن ابرو است.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

پس از کاشت ابرو باید یک سری اقدامات جهت حفظ ابرو انجام شود. حفظ نظافت ابرو با دقت و به صورت اصولی باید انجام گیرد و در اصلاح کردن آن باید دقت خود را به کار گیرید. ابرو های کاشته شده برای شما در واقع از موی پشت سرتان گرفته می شود و پس از کاشت نیازمند اصلاح مناسب و رعایت متد های بهداشتی است. از دست زدن به ابرو های کاشته شده و یا آوردن حوله رو آن ها حین خشک کردن خودداری کنید. کلینیک تخصصی ما کاشت ابرو در سال 2020 را به دورش fut  و sut با استفاده از بهترین وسایل و با کادری مجرب برای شما هموطنان عزیز و محترم انجام می دهد و در این راستا تلاش می کند تا رضایت شما را جلب کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار