• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین ماسک برای چروک دور چشم بخش دوم

آیا می خواهید با بهترین ماسک برای چروک دور چشم آشنا شوید؟ آیا می خواهید از انواع ماسک مناسب برای چروک دور چشم در خانه استفاده کنید؟ اگر از جمله افرادی هستید که قصد استفاده از ماسک چروک چشم را دارید، پیشنهاد می کنیم که این مطلب تهیه شده از سوی کلینیک مدرن را مطالعه کنید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

چروک دور چشم مشکل شایعی است که بسیاری از بانوان و آقایان با آن مواجه هستند و علل متفاوتی در به وجود آمدن انها موثر واقع می شوند. به عنوان مثال: تابش نور مستقیم خورشید و برخورد اشعه های مضر خورشید به پوست، انقباض پوست، کاهش وزن ناگهانی و … از جمله مسائلی هستند که در ایجاد چروک دور چشم موثر می باشند.

معرفی بهترین ماسک ها برای چروک دور چشم

برای اینکه بتوان از ایجاد چین و چروک های اطراف چشم جلوگیری کرد و مراقبت های لازم برای دور چشم را انجام داد، می توان از بهترین ماسک برای چروک دور چشم استفاده کرد که مهم ترین این ماسک ها به شرح زیر هستند:

ماسک خیار

خیار دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالایی است که به همین دلیل استفاده از آن برای کاهش دادن چین و چروک های پوستی مفید است. به این منظور باید خیار را پوست بگیرید و آن را رنده کنید و سپس به مدت 20 دقیقه در دور چشم های خود قرار دهید و آن را با آب سرد بشویید. استفاده از این ماسک هفته ای سه مرتبه توصیه می شود.

ماسک چای سبز

چای سبز از ترکیباتی به نام پلی فنول تشکیل شده است که می تواند به شاداب کردن پوست و برطرف کردن چین و چروک های پوست در اطراف چشم بپردازد. در این صورت می توانید از چای سبز به عنوان ماسک اطراف چشم استفاده کنید.

ماسک لیمو و ماست

ترکیب لیمو و ماست می تواند در از بین بردن سلول های مرده پوست موثر باشد و سلول های پوستی جدیدی را بسازد. با این وجود می توان از ماسک لیمو و ماست برای از بین بردن چروک های پوستی استفاده کرد.

برای تهیه این ماسک باید یک قاشق آبلیمو را با دو قاشق ماست ترکیب کنید و آن را به دور چشم ها بمالید. سپس بعد از 15 الی 20 دقیقه ماسک را بشویید و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

ماسک عسل

همان طور که می دانید عسل یک ماده غذایی فوق العاده پر خاصیت است که از آن می توانید در کنار تمامی کاربرد هایی که دارد برای از بین بردن چروک های اطراف چشم نیز استفاده کنید و ماسک عسل را تهیه نمایید و در این خصوص مورد استفاده قرار دهید.

برای تهیه ماسک عسل لازم است که یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و مخلوط تهیه شده را به مدت 15 دقیقه در اطراف چشم خود بزنید و سپس چشم ها را با آب گرم بشویید.

بیشتر بخوانید:رفع سیاهی دور چشم در خانه

ماسک قهوه و کاکائو

قهوه و کاکائو از موادی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان می باشند و از آنها می توان برای برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده کرد. اگر از ماسک کاکائو و قهوه به شکل روزانه استفاده کنید، می توانید از خواص آن در از بین بردن چروک های پوستی موثر واقع شوید.

به این منظور باید ماسک را به زیر چشم و صورت خود بمالید و پس از 15 دقیقه صورت خود را بشویید. به همین راحتی می توان از ماسک قهوه استفاده کرد و از خواص آن بهره مند گشت.

ماسک هویج

برای از بین بردن چروک دور چشم از ماسک هویج نیز می توان استفاده کرد زیرا هویج دارای مقادیر زیادی ویتامین آ و آنتی اکسیدان است که برای محافظت از پوست و درمان چین و چروک های پوستی مفید واقع می شود. به این منظور باید هویج را بجوشانید و آن را پوره نمایید. سپس کمی عسل به آن بیفزایید و ماسک را به دور چشم خود بزنید و سپس با گذشت ده دقیقه صورت را آبکشی کنید.

کلام پایانی

بهترین ماسک برای چروک دور چشم مطلبی بود که در کلینیک مدرن به آن اشاره کردیم. چنانچه قصد دارید که از بروز چین و چروک های اطراف چشم جلوگیری کنید، بهترین گزینه برای شما استفاده از این ماسک های گیاهی و طبیعی است که به کار گرفتن آنها هزینه بسیار کمی نیاز دارد و به راحتی در خانه قابل استفاده هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از روش های کم تهاجمی از بین بردن چروک های پوستی از خدمات کلینیک مدرن بهره ببرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۶ از ۵
از مجموع ۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار