• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رفع سیاهی دور چشم در خانه

آیا می دانید چگونه می توان برای رفع سیاهی دور چشم در خانه اقدام کرد؟ آیا می خواهید در خانه برای رفع سیاهی دور چشم اقدام کنید؟

سیاهی دور چشم مساله ای است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و در پی از بین بردن آن می باشند زیرا سیاهی اطراف چشم باعث می شود که زیبایی پوست و چهره تحت تاثیر قرار بگیرد.

دلایل سیاه شدن دور چشم

مهم ترین دلایلی که باعث سیاه شدن دور چشم می شود، به شرح زیر است:

  • کم خوابی
  • بیش از حد خوابیدن
  • ابتلا به استرس
  • ابتلا به خستگی
  • آلرژی های بینی
  • ابتلا به اگزمای پوستی
  • استفاده از محصولات آرایشی که باعث تحریکات پوستی می شوند
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • پیری پوست

با این وجود چنانچه شما خواننده محترم نیز در پی راهکاری برای از بین بردن سیاهی دور چشم هستید، با مطالعه این مطلب که از سوی کلینیک مدرن برای شما تهیه شده است، میتوانید با روش های رفع سیاهی دور چشم در خانه آشنا شوید و آنها را به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست

رفع سیاهی دور چشم در خانه

 

بهترین روش هایی که برای از بین بردن سیاهی دور چشم در خانه می توان از آن استفاده کرد، به شرح زیر می باشند:

استفاده از ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا از خواص زیادی برای پوست برخوردار است که در زمینه مراقبت های پوستی بسیار معروف شده است. از آلوئه ورا برای رفع سیاهی دور چشم نیز می توان استفاده کرد و در این خصوص کافی است تا این ژل آلوئه ورا را به مدت 10 دقیقه بر زیر چشم های خود بزنید و این کار را دو مرتبه در طول روز تکرار کنید تا سیاهی اطراف چشم شما از بین برود.

استفاده از روغن آرگان

روغن آرگان از ویتامین E و آنتی اکسیدان بالایی برخوردار است  و به آسانی به پوست انسان جذب می شود. روغن آرگان قادر است که بافت پوستی زیر چشم را ترمیم کند و سفیدی زیر چشم را برای افراد به ارمغان آورد.

پس در صورت تمایل می توانید به راحتی از این روغن در منزل استفاده کنید و با مداومت در استفاده از آن شاهد از بین رفتن سیاهی های اطراف چشم خود باشید.

استفاده از سرکه سیب

سرکه سیب نیز از دیگر محصولاتی است که در رفع سیاهی دور چشم در خانه موثر است و به کمک آن می توان به ترمیم و جوان سازی پوست پرداخت. در نتیجه با استفاده از سرکه قادرید تا سیاهی زیر چشم را نیز از بین ببرید.

برای انجام این کار کافی است تا کمی سرکه سیب به پنبه بزنید و آن را به زیر چشم های خود بکشید و سپس اجازه دهید که به طور طبیعی خشک شود.

استفاده از خیار

خیار در برگیرنده موادی نظیر: آنتی اکسیدان ها، ویتکسین و اورینتین است که باعث درمان سیاهی دور چشم می شود. استفاده از خیار در این خصوص نیز بسیار راحت است و کافی است تا یک خیار را حلقه حلقه کنید و دو حلقه از آن را به مدت 10 دقیقه بر روی چشم های خود بگذارید.

استفاده از گوجه فرنگی

از آنجایی که گوجه فرنگی حاوی ماده ای به نام لیکوپن است برای پوست مفید است و باعث محافظت از پوست در برابر آفتاب می شود و همچنین قادر است که سیاهی دور چشم را نیز درمان کند.

برای استفاده از گوجه در این رابطه باید آب گوجه فرنگی را با آب لیمو ترکیب کنید و آن را به مدت ده دقیقه در قسمت های سیاه دور چشم قرار دهید. بهتر است که از این ترکیب روزی دو مرتبه و به مدت سه هفته استفاده کنید.

به کار بردن چای سبز کیسه ای

یکی از عللی که باعث سیاه شدن زیر چشم می شود، گشاد شدن رگ های خونی در زیر چشم است که در این رابطه با استفاده از چای سبز کیسه ای می توانید سیاهی دور چشم را درمان کنید زیرا چای کیسه ای دارای مقادیر زیادی تانین است که باعث تنگ شدن رگ های خونی می شود و به این شکل سیاهی دور چشم را از بین می برد.

برای استفاده از چای سبز کیسه ای باید دو عدد چای را در آب خیس کنید و سپس آن را به مدت 15 دقیقه بر روی چشم ها بگذارید و سپس چشم را بشویید.

کلام پایانی

علاوه بر روش هایی که برای رفع سیاهی دور چشم در خانه برای شما شرح دادیم در این رابطه می توانید از روغن نارگیل، روغن کرچک، گلاب، عسل و جوش شیرین نیز استفاده کنید.

امیدواریم که با دریافت این راهکارها به خوبی بتوانید مشکل سیاهی دور چشم خود را برطرف کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار