• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع لک صورت و درمان سریع لک صورت

در این مقاله که از سوی کلینیک پوست و مو مدرن برای شما تهیه شده است، قصد داریم که در رابطه با انواع لک صورت و درمان سریع لک صورت با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر به دنبال راهکاری برای درمان لک صورت هستید، با ما همراه باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ماکه شامل کاشت مو و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

 لک صورت چیست و علت به وجود آمدن آن چه می باشد؟

در حقیقت لک صورت در میان عموم یک عارضه بسیار ناخوشایند می باشد. لک صورت بر اساس عوامل گوناگونی همچون ماه گرفتگی، نور مستقیم خورشید، بارداری، بیماری ژنتیکی و غیره ایجاد می شود.

لکه های صورت که بر اثر عوامل ذکر شده در قسمت فوق ایجاد می شوند، ممکن است که پس از مدتی از بین بروند، اما گاهی اینگونه نیست و لکه ها از بین نمی روند. در چنین مواقعی می توان از راه های درمان سریع لک صورت استفاده کرد و این لکه ها را برطرف نمود.

 ملاسما

لک های صورت که ناشی از بارداری است ملاسما گفته می ‌شود. بهتر است بدانید طی دوران بارداری و یا زمانی که افراد از قرص ‌های ضد بارداری استفاده می کنند ایجاد می گردد در چنین شرایطی یکسری تغییرات هورمونی اتفاق می‌ افتد که باعث می ‌شود ملانین افزایش پیدا کند؛ در نتیجه افزایش بیش از حد ملانین باعث می شود تا پوست افراد تیره گردد و ملاسما ایجاد گردد.

 کک و مک

یکی از عواملی که ممکن است با ژنتیک و یا وراثت و همچنین قرارگیری افراد در معرض نور مستقیم خورشید ایجاد گردد کک و مک است. در حقیقت کک و مک ها به صورت گسترده با رنگ های قرمز و قهوه ای در سراسر پوست صورت افراد و یا تنها بر روی بینی و گونه ها مشاهده می شود. اگر کک ومک یکی از لک های بی ضرر برای پوست افراد به حساب می آید اما هنگامی که افراد اینگونه از لک را بر روی پوست خود مشاهده می کنند خاطرشان آزرده می گردد لذا به درمان سریع لک صورت می پردازند.

 لک هایی که بر اثر افزایش سن ایجاد می شود

شاید شما هم مشاهده کرده باشید افرادی را که در سنین بالا دچار عارضه پوستی لک شده اند. اینگونه از افراد زمانی که سنشان افزایش پیدا می کند شاهد ایجاد لکه هایی بر روی پوست خود هستند؛ بنابراین در قسمت هایی از پوست که بیشتر در معرض آفتاب قرار گرفته اند هم‌چون صورت و پشت دست ها بروز می کند. بهتر است بدانید تشخیص لک های پوستی که بر اثر افزایش سن بر روی پوست افراد ایجاد می گردد دارای اهمیت بسیاری است؛

بیشتر بخوانید:بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت

چرا که از طریق تشخیص درست و به موقع جهت برگزیدن شیوه درمانی مناسب می ‌توان به درمان سریع لک صورت پرداخت. شایان ذکر است درمان سریع لک صورت بر اثر افزایش سن با توجه به واقع شدن این عارضه در قسمت خارجی سطح پوست تقریباً آسان به نظر می آید، یعنی هرگونه درمانی که از سوی پزشک معرفی گردد جهت روشن نمودن پوست و رفع این گونه از لکه های پوستی مناسب است.

درمان سریع لک صورت با لیزر

در حال حاضر با توجه به پیشرفت های روز افزونی که در زمینه علم پزشکی و زیبایی وجود دارد، افراد می‌ توانند از درمان هایی همچون لیزر برای لک صورت استفاده نمایند.

لیزر به صورت کلی از روش های جدیدی است که برای درمان سریع لک صورت می توان از آن استفاده کرد. این روش به گونه ای است که در آن از پرتو لیزر استفاده می شود و با تاباندن پرتو لیزر بر روی لکه های ایجاد شده در پوست، ملانین مورد هدف قرار می گیرد و به این شکل لکه های تیره ایجاد شده بر روی پوست از بین می روند.

درمان سریع لک صورت با روش کرایو تراپی

این روش به گونه ای است که در آن از نیتروژن مایع استفاده می شود که هدف از استفاده نیتروژن انجماد است و آن را برر وی نواحی تیره یعنی همان لکه های پوستی اعمال می کنند که در این حالت سلول های پوست آسیب می بیند اما بعد از بهبودی، رنگ پوست روشن تر می شود.

درمان سریع لک صورت با روش میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن روشی است که در آن از دستگاه مخصوصی استفاده می شود و این دستگاه بر روی بخش های مختلف پوست صورت کشیده می شود و باعث لایه برداری عمیق پوست می گردد و در این حالت لکه های پوستی به مرور کم رنگ می شوند و از بین می روند.

سخن پایانی

در این مطلب در خصوص انواع لک صورت و درمان سریع لک صورت با شما عزیزان صحبت کردیم.

دوستان عزیز چنانچه از لک صورت رنج می برید و به دنبال روش هایی برای درمان این لکه هستید، می توانید  از این روش ها که در کلینیک مدرن برای شما عزیزان مطرح نمودیم، استفاده کنید و شاهد از بین رفتن لکه های پوستی خود باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار