• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت

بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت چیست؟ آیا می توان لایه برداری لکه های قهوه ای صورت را در منزل انجام داد؟

بسیاری از افراد از وجود لکه های قهوه ای در صورت خود رنج می برند که این لکه های قهوه ای رنگ بر اثر عوامل مختلفی مانند: تابش نور خورشید، جای جوش، جای زخم و … بر روی صورت ایجاد می شوند که شفافیت پوست صورت را تحت تاثیر قرار می دهند.

با این وجود همکاران ما در کلینیک پوست و مو مدرن قصد دارند که بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت را به شما عزیزان معرفی کنند تا در منزل به راحتی بتوانید با استفاده از این لایه بردارها برای برطرف کردن لکه های پوست صورت خود اقدام کنید و نتیجه موفقیت آمیزی دریافت نمایید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود استفاده کنید.

بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت چیست؟

بهترین لایه برداری که برای درمان لکه های قهوه ای صورت می توانید در منزل استفاده کنید، به شرح زیر هستند:

آب لیمو ترش

آب لیمو ترش ماده موثری در درمان لکه های قهوه ای صورت است که می توانید از آن جهت لایه برداری پوست صورت و از بین بردن لکه ها استفاده کنید. استفاده از آب لیمو ترش در این خصوص بسیار آسان است و در این خصوص لازم است که به مدت سی دقیقه آب لیمو را در محل مورد نظر قرار دهید و آن را با آب سرد بشویید. انجام دادن این کار دو بار در روز و به مدت حداقل یک ماه توصیه می شود.

آب دوغ

آب دوغ از آنجایی که دارای مقادیر زیادی اسید لاکتیک است برای درمان لکه های پوستی بسیار مفید است و از آن می توانید در این خصوص استفاده کنید. برای لایه برداری پوست با آب دوغ کافی است تا یک پنبه را به آب دوغ آغشته کنید و آن را بر روی لکه های پوستی خود قرار دهید.

سپس صورت خود را با آب بشویید.

بیشتر بخوانید:لایه برداری پوست مردان

روغن کرچک

از دیگر مواد طبیعی که برای درمان لکه ها رنگ پوست صورت مناسب است، روغن کرچک می باشد که برای استفاده از آن می توانید روغن کرچک را با پنبه بر روی پوست خود ماساژ دهید و سپس بعد از چند ساعت پوست خود را بشویید.

بهتر است که این کار را هر روز دو مرتبه، یک بار صبح و یک بار شب انجام دهید تا لکه ها از بین بروند و پوست یکنواخت شود.

سرکه سیب

سرکه سیب را نیز می توان به عنوان بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت در نظر گرفت.

برای استفاده از سرکه سیب به این منظور باید آن را به مقدار مساوی با آب مخلوط کنید و آن را بر روی لکه های قهوه ای رنگ صورت قرار دهید و سپس بعد از چند دقیقه صورت خود را بشویید.

از سرکه سیب تنها باید یک بار در روز استفاده شود و انجام این کار باید به شکل مرتب باشد تا نتیجه آن حاصل شود.

آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای خاصیت درمانی زیادی برای پوست صورت انسان می باشد و گیاهی بسیار پر خاصیت برای پوست و مو است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از ژل آلوئه ورا می توان برای درمان لکه های قهوه ای پوست صورت استفاده کرد.

ماست

ماست نیز که در خانه همه ما ایرانی ها یافت می شود، از مواد غذایی مفید برای پوست صورت است که به کمک آن می توان لکه های پوستی را درمان کرد. استفاده از ماست در این خصوص بسیار کم هزینه و به صرفه است و برای به کار گرفتن آن باید ماست را به صورت مستقیم بر روی پوست خود قرار دهید و بعد از بیست دقیقه آن را بشویید.

آب پیاز      

آب پیاز با خاصیت اسیدی خود می تواند در درمان لکه های پوستی مفید واقع شود. در نتیجه به این منظور باید آب پیاز را دو الی سه مرتبه در روز بر روی پوست خود قرار دهید و هر مرتبه اجازه دهید که آب پیاز به مدت 15 دقیقه بر روی پوست صورت باقی بماند.

سخن پایانی

بهترین لایه بردار لکه های قهوه ای صورت را که در خانه قابل استفاده هستند و کاملا از مواد طبیعی تهیه می شوند، به شما معرفی کردیم. در انتها باید خدمت شما عزیزان یادآور شویم که هر کدام از این لایه بردار ها باید به مدت زمان زیاد و به طور مداوم استفاده شوند تا نتیجه بخش واقع گردند.

در نتیجه با یک بار مصرف آنها منتظر دریافت نتیجه مورد نظر خود نباشید و با صبوری و استفاده مداوم نتیجه موفقیت آمیز را دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار