• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

اسید تراپی پوست چیست؟

اسید تراپی پوست چیست؟ در رابطه با اسید تراپی پوست چه می دانید؟ آیا از انواع اسید های مورد استفاده در اسیدتراپی پوست آگاه هستید؟

اسید تراپی پوست چیست؟ و انواع آن مطلبی است که تصمیم داریم به شرح آن در کلینیک پوست و مو مدرن بپردازیم زیرا این کلینیک از جمله مراکزی است که ارائه دهنده خدمات پوست و مو در تهران است.

همان طور که می دانید با پیشرفت های بسیاری که در علم پزشکی صورت گرفته است، روش های بسیار مختلفی در حوزه زیبایی به وجود آمده اند که یکی از انواع این تکنیک ها، اسید تراپی پوست است و برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی میشود نیز استفاده کنید.

اسیدتراپی پوست چیست؟

اسیدتراپی پوست روشی است که در آن به مراقبت از پوست پرداخته می شود و درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند: آکنه، لکه و چین و چروک ها در این روش امکان پذیر است. در این روش

لایه برداری پوست انجام می شود و سلول های مرده سطح پوست برطرف می شوند که در نهایت جوانسازی پوست انجام می گردد.

با استفاده از این روش درمانی مواد مغذی به پوست جذب می شوند و پوست احیا می شود.

انواع اسید برای اسید تراپی پوست چیست؟

برای اسید تراپی پوست از انواع مختلفی از اسید ها استفاده می شود که انواع اسید برای اسید تراپی پوست به شرح زیر هستند:

اسید گلیکولیک

اسید گلیکولیک ماده ای است که از نیشکر تهیه می گردد و از معروف ترین اسید هایی است که در اسید تراپی مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید را می توان یکی از عوامل ضد پیری پوست در نظر گرفت که وقتی از آن برای اسید تراپی پوست استفاده می شود، خطوط ریز پوستی از بین می روند و آکنه و لکه های پوستی درمان می شوند. اسید گلیکولیک برای انواع پوست قابل استفاده است و از آن در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

اسید ماندلیک

اسید ماندلیک از بادام تلخ تهیه می شود و برای درمان آکنه، لایه برداری پوست و درمان آسیب های ناشی از خورشید از این نوع اسید در اسید تراپی استفاده می شود.

معمولا استفاده از این نوع اسید برای لایه برداری های سطحی تر پوست توصیه می شود و به کار گیری آن کمتر پوست را تحریک می کند که به همین دلیل استفاده از آن برای پوست هایی که معمولا مستعد لکه های برگشت پذیر هستند، مناسب تر می باشد.

اسید سالیسیلیک

اسید سالیسیلیک نیز از دیگر انواع اسید هایی است که در اسید تراپی مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع اسید به از بین رفتن آکنه، لایه برداری پوست و درمان موضعی جوش ها کمک می کند که علاوه بر این موارد مزایای دیگری نیز دارد.

بیشتر بخوانید:تزریق آنزیم چیست؟

اسید آزلائیک

آزلائیک اسید را در واقع می توان به عنوان یکی از موثر ترین درمان ها برای آکنه معرفی کرد. این اسید منافذ پوستی را تمیز نگه می دارد و باعث می شود که باکتری ها از بین بروند و التهابات کاهش پیدا کنند.

اسید کوجیک

اسید کوجیک با استفاده از باکتری هایی که در تخمیر برنج مورد استفاده قرار می گیرند، تولید می شود و از خاصیت سفید کنندگی و ضد پیری بسیار بالایی برخوردار است اما از طرف دیگر در مقایسه با سایر اسید های مورد استفاده در اسید تراپی بیشتر باعث تحریک پوست می شود.

در کل این نوع اسید تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست می گذارد و به همین دلیل در اسید تراپی از آن استفاده می شود.

اسید آسکوربیک

یکی دیگر از انواع اسید برای اسید تراپی پوست، اسید آسکوربیک است که از ویتامین سی حل شده در آب به دست می آید و به این دلیل که دارای اثرات ضد پیری است از آن برای اسید تراپی پوست استفاده می شود.

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک را باید به عنوان یک نوع اسید معرفی کرد که بسیار کمیاب است و تحت عنوان یک لایه بردار و مرطوب کننده پوست در اسیدتراپی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن اسید لاکتیک برای صاف کردن پوست نیز بسیار مفید است و از آنجایی که یک اسید بسیار ملایم است معمولا برای افرادی در اسید تراپی پوست از این نوع اسید استفاده می شود که دارای پوست حساسی باشند.

اسید اولئیک

اسید اولئیک را می توان از روغن هایی مانند: روغن زیتون، روغن آووکادو و شتر مرغ تهیه کرد که این نوع اسید در واقع به عنوان یک اسید واقعی شناخته نمی شود زیرا این نوع اسید در روغن های چرب به تری گلیسیرید تبدیل می شود.

در کل اسید اولئیک دارای خاصیت روشن کنندگی پوست، ضد پیری، مرطوب کنندگی و مبارزه با رادیکال های آزاد است که باعث باز شدن منافذ پوست می شود و به این شکل مراقبت از پوست به شکل راحت تری انجام می شود.

اسید سیتریک

اسید سیتریک به صورت طبیعی در مرکباتی مانند: لیمو یافت می شود و از انواع اسید برای اسید تراپی پوست است زیرا دارای انتی اکسیدان های بسیار زیادی است و علائم پیری پوست و آسیب های ناشی از آفتاب را کاهش می دهد.

کلا پایانی

اسید تراپی پوست و انواع اسید برای اسید تراپی پوست را در کلینیک مدرن برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که مطالب شرح داده شده برای شما مفید بوده باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار