• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق آنزیم چیست؟

تزریق آنزیم چیست؟ تزریق آنزیم به چه منظور انجام می شود؟ آنزیم هیالاز چیست؟

بینی یکی از تاثیرگذارترین نقاط صورت است که در زیبایی چهره بسیار موثر است و امروزه آمار جراحی های زیبایی بینی به شدت افزایش پیدا کرده است به گونه ای که از هر ده نفر حتما هشت نفرشان جراحی زیبایی بینی انجام داده اند.

اما همان طور که می دانید جراحی بینی با عوارضی همراه است که کوچک ترین عارضه آن می تواند اثرات ناشی از بیهوشی بر روی مغز باشد. به همین دلیل برای جلوگیری کردن از عوارض جراحی بینی می توان از روش های جایگزین استفاده کرد که یکی از این روش ها تزریق آنزیم است و  در ادامه بیشتر با این روش و ویژگی هایش در کلینیک پوست و مو مدرن آشنا خواهید شد.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

تزریق آنزیم چیست؟

اگر در جست و جوی تکنیکی برای کوچک کردن بینی هستید، حتما تا کنون عبارت تزریق آنزیم به گوشتان خورده است. تزریق آنزیم روشی است که برای کوچک کردن بینی از آن استفاده می شود که روشی بسیار کم هزینه است و با صرف کمترین زمان ممکن این روش قابل انجام است.

تزریق آنزیم به آنزیم درمانی نیز شهرت دارد و در این روش آنزیمی که در آن دچار کمبود شده است را جایگزین می کنند. آنزیم درمانی به گونه ای است که در آن تزریق به شکل وریدی انجام می شود و بیشترین کاربرد این روش برای اصلاح فرم بینی های گوشتی است.

آنزیم هیالاز چیست؟

اگر مایلید بدانید که آنزیم هیالاز چیست، باید به شما بگوییم که این آنزیم در واقع همان آنزیمی است که در روش آنزیم درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. آنزیم هیالاز به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و باعث می شود که مولکول های هیالورونیک اسید شکسته شوند.

آنزیم هیالاز نه تنها برای زیبایی پوست و کوچک کردن بینی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه از این آنزیم در کاهش درد حین زایمان و چشم پزشکی نیز استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:آنزیم تراپی مو چیست؟

روش تزریق آنزیم برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این تکنیک همان طور که در بخش های فوق اشاره شد، برای کسانی مناسب است که بینی گوشتی داشته باشند، اما علاوه بر آن این تکنیک برای تمامی اشخاص زیر نیز مناسب خواهد بود:

  • افرادی که می خواهند برآمدگی روی بینی را از بین ببرند
  • افرادی که قصد دارند بینی خود را کوچک کنند
  • اشخاصی که می خواهند نوک بینی انها بالا بیاید
  • اشخاصی که قصد دارند به متقارن سازی بینی خود بپردازند
  • افرادی که مایلند تا حلقه های بینی خود را جمع تر کنند

آیا تزریق آنزیم به بینی روشی دائمی است؟

شاید فکر کنید که این روش دائمی است و نتایج آن تا پایان عمر باقی می ماند اما باید گفت که آنزیم درمانی روشی موقتی است و برای چندین سال دوام و ماندگاری خواهد داشت که عواملی مانند: چاقی شدید و یا بارداری نیز می توانند میزان دوام و ماندگاری این روش را کاهش دهند.

مراقبت های بعد از تزریق آنزیم بینی چیست؟

چنانچه از این روش برای کوچک کردن بینی خود استفاده کردید، باید مراقبت های مورد نیاز در این رابطه با انجام دهید که معمولا این مراقبت ها توسط پزشک معالج نیز برای بیمار شرح داده می شوند:

  • به مدت چند روز از دست زدن به بینی خود پرهیز کنید
  • از چسب بینی طبق توصیه پزشک استفاده کنید
  • از شست و شوی صورت خود به مدت یک روز پرهیز کنید
  • در جلساتی که برای شما مشخص شده است، مرتبا شرکت نمایید تا بررسی های پزشک برای شما انجام شود و روند بهبودی چک شود

آیا تزریق آنزیم همان تزریق کورتون است؟

بسیاری می پندارند که تزریق آنزیم با روش تزریق کورتون یکسان است و هر دوی آنها یک روش هستند، در حالی که این دو روش کاملا مجزا هستند و با هم متفاوت می باشند. در تزریق آنزیم از آنزیم هیالاز استفاده می شود در حالی که در تزریق کورتون ماده ای به نام کورتون استفاده می گردد.

تزریق آنزیم به منظور کوچک کردن بینی انجام می شود در حالی که تزریق کورتون برای افرادی که بعد از جراحی بینی دچار پف بینی شده اند، انجام می شود.

کلام پایانی

در کلینیک مدرن برای شما هموطنان عزیز که قصد کوچک کردن بینی را دارید، تزریق آنزیم را شرح دادیم و آنزیم هیالاز را برایتان معرفی نمودیم تا برای انجام این کار اطلاعات کافی و مناسبی در اختیار داشته باشید.

در صورتی که مایل به تزریق آنزیم در تهران هستید، کلینیک مدرن می تواند در این زمینه به شما عزیزان کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار