• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه کاشت ابرو در بهترین کلینیک

اگر به ابرو های سلبریتی ها و مدل ها دقت کنیم متوجه ابرو های پر پشت و ضخیم آن ها می شویم. در گذشته ابرو های نازک تر جذابیت بیش تری داشتند اما امروزه ابرو های کلفت و پر پشت مد شده است و از جذابیت بیش تری برخوردار شده به طوری که تقریبا همه ی خانوم ها و مدل ها و نیز بلاگر های ارایشی اصرار بر داشتن ابرو های با ضخامت و پهنای بیش تر دارند. به همین علت شاهد رجوع تعداد بسیاری از بانوان به کلینیک های پزشکی جهت کاشت ابروهای دائمی با توجه به هزینه ی مناسب کاشت ابرو می باشیم. موهای ابرو همانند موهای سایر نواحی بدن مثل مژه ها و مو های سر و نیز مو های زائد ممکن است در مقاطع زمانی خاصی دچار ریزش بشوند.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

 

عوامل ریزش ابرو

ریزش مو ها تحت تاثیر عوامل مختلفی صورت می گیرد که چند نمونه ی آن ها عبارت اند از: بیماری های پوستی یا درماتیت پوستی ( مثل اسکلروز که باعث ریزش ابرو ها از طریق ایجاد زخم بر روی پوست و تخریب فولیکول ها می شود، یا بیماری تلوژن افلوریم که در اثر ایجاد حس استرس در فرد باعث ریزش ساقه های ابرو ها می گردد، برخی زائده های پوستی در قسمت رویش مو های ابرو ها نیز ریزش موهای آن قسمت را به دنبال دارد) ، بیماری های داخلی بدن ( مثل تغییرات هورمونی، کمبود پروتئین، کمبود آهن، اختلالات و کم کاری و پر کاری غده ی تیروئید و… )، مصرف برخی دارو ها که باعث ریزش مو های ابرو می شوند( مثل دارو های ناپروکسن و سولینداک که ضد التهاب می باشند.

دارو های اسید والپروئیک و فنوباربیتال که دارو های تشنج هستند، دارو های ریمونابانت، متفورمین، اگزنتاید و… که باعث کاهش وزن می شوند، دارو های لیتیوم، هالدول، ایمی پرامین و… که ضد افسردگی اند و داروهای هورمونی و نیز قرص های ضد بارداری که ممکن است باعث ریزش مو می شوند) ، سرطان های پوستی مثل SCC و BCC، تغذیه نا سالم( کاهش میزان اسید چرب ها ی امگا ۳ و امگا ۶، آهن، روی، بیوتین، پروتئین، ویتامین E و نیز کم شدن میزان آب بدن) ، عفونت ها( مثل عفونت های ادراری، بیماری هانسن و شپش و … که بر روی فولیکول های مو اثر می گذارند)، افزایش سن، کم مویی و کم پشتی در اثر عوامل ژنتیکی و ارثی، عوامل فیزیکی( مانند ضربه دیدن، تصادف و یا سوختگی)، بیماری طاسی ناحیه ای و … .

هزینه ی مناسب کاشت ابرو

همان طور که ذکر شد با توجه به تحت تاثیر بودن ابرو در برابر عوامل مختلف ریزش مو ممکن است هر فردی در مقطعی دچار ریزش ابرو بشود. اما گاه دیده می شود که متاسفانه برخی افراد ریزش مو های ابرو هایشان به قدری زیاد می شود که مجبور به درمان آن ها می شود. امروزه راه های بر طرف کردن نقص ابروی کم مو فراوان است، از جمله ی این راه ها استفاده ی خانوم ها از روش های فیبروز و میکرو بلیدینگ، میکرو پیگمنتیشن و … می باشد.

اما همان طور که می دانیم این روش ها دائمی نیستند و گاه با بروز خطر بروز عفونت ها همراه است. برترین و پرطرف دار ترین روش پر کردن ابرو ها، استفاده از تکنیک کاشت ابرو می باشد. با توجه به کیفیت عالی و هزینه ی مناسب کاشت ابرو این عمل از داوطلبان بسیاری برخوردار شده است. عمل کاشت ابرو از طریق انتقال فولیکول های موی سر به نواحی مورد نظر در ابرو منتقل می شوند. هزینه ی مناسب کاشت ابرو و نیز دائمی بودن رشد مو ها در این روش باعث جلب رضایت مراجعه کنندگان می شود. بنابر این هزینه ی مناسب کاشت ابرو باعث شده که همه ی افراد نیاز مند به این عمل بتوانند کاشتن ابرو را انجام دهند و از آن لذت ببرند.

توصیه های لازم قبل از کاشت ابرو

اگر فردی تصمیم به انجام عمل کاشت ابرو داشته باشد قبل از آن باید توجه کند که کلینیک درمانی و پزشک متخصص از تجربه و مهارت بالایی برخوردار باشد تا بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. افراد متمایل به انجام این عمل باید دقت کنند که برخی از متقلبان و سواستفاده کنندگان از طریق هزینه ی مناسب کاشت ابرو تبلیغاتی را برای افزایشان مراجعه کنندگان انجام می دهند. درباره ی این سود جویان لازم به ذکر است در کنار هزینه ی این عمل باید تخصص و سابقه ی پزشک و کلینیک را نیز در نظر گرفت تا از پشیمانی و آسیب های احتمالی جلوگیری شود. افراد باید جهت اطلاع از هزینه ی مناسب کاشت ابرو و شناخت برترین کلینیک ها و پزشکان تخقیقات خود را به طور کامل انجام دهند.

مقاله پیشنهادی: کاشت ابرو طبیعی و دائمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار