• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

میکروبلدینگ ابرو

میکروبلدینگ بهتر است یا کاشت ابرو؟

میکروبلدینگ ابرو و مقایسه آن با کاشت ابرو موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. حالت ابروها در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد؛ خصوصا زنان به زیبایی ابروهای خود بیش از مردان اهمیت داده و سعی می‌کنند با آرایش بهترین حالت ابرو را برای خود به وجود آورند. گاهی اوقات برخی از عوامل مانند تصادف، ریزش ابرو در اثر برخی عوامل، شکستگی، سوختگی و عوامل ژنتیکی باعث می شود تمام یا بخشی از ابروها از بین برود؛ روش‌هایی چون میکروبلدینگ و کاشت ابرو به عنوان راهکارهایی برای حل مشکلات کم پشتی ابرو در اینگونه مواقع به افراد پیشنهاد می شود.

از آنجا که روش‌های دائمی، موقت و نیمه دائمی متنوعی برای حل مشکل کم پشت بودن ابروها مطرح است، بهتر است مزایا و معایب این روش ها به خوبی بیان شود تا افراد با اطلاع و آگاهی کامل برای زیبایی و پرپشت  کردن ابروهای خود تصمیم بگیرند.

میکروبلدینگ; یک روش نیمه دائمی

میکروبلدینگ ابرو یک روش نیمه دائمی می باشد که در این روش با استفاده از تیغ اپیدرم پوست خراش داده میشود و سپس با دستگاه‌های مخصوص رنگدانه‌های آلی به قسمت زیرین پوست تزریق می شود و جای خالی ابرو با رنگدانه ها پر می شود و ابروها حالت مشخصی به خود می گیرند. دقت نمایید که ۳ الی ۴ ماه بعد از میکروبلدینگ ابرو، نیاز به ترمیم پیدا خواهید کرد و باید مجدداً به مرکز زیبایی مراجعه نمایید.

میکروبلدینگ می تواند عوارضی را برای افراد به دنبال داشته باشد؛ احتمال بروز عفونت و واکنش های آلرژیک از این دست عوارض می باشند.

رنگ های آلی استفاده شده در این روش مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو fda نمی باشد؛ به همین سبب بسیاری از افراد این روش را پیشنهاد نمی‌کنند. دقت نمایید که میکروبلدینگ با وجود این که نوعی آرایش می باشد و برای زیبایی و پرپشتی ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد اما ظاهری طبیعی به شما نمی بخشد. در واقع این روش نوعی خالکوبی و تاتو به حساب می‌آید.

انجام میکروبلدینگ ابرو محدودیت هایی دارد؛ به عنوان مثال افرادی که دچار بیماری های دیابت، سرطان، مشکلات خونی مانند مشکل انعقاد خون میباشند این روش به آنها توصیه نمی‌شود. مادران باردار و شیرده نیز بهتر است از این روش برای زیبایی ابروهای خود امتناع نمایند.

میکروبلدینگ ابرو

کاشت ابرو نسبت به میکروبلدینگ چه مزیت هایی دارد؟

در سر تیتر قبل درخصوص میکروبلدینگ مزیت ها و عوارض آن بحث شد. در این سرتیتر در خصوص کاشت ابرو و مزیت های آن نسبت به میکروبلدینگ بحث می شود.

افرادی که دچار ریزش ابروی شدید بوده و یا در اثر عوامل بیرونی، مشکلات هورمونی و بیماری‌هایی چون لوپوس و سالک ابروی خود را از دست داده اند و می خواهند به گونه‌ای ظاهر ابروهای خود را بیارایند که ظاهر و شکل طبیعی داشته باشد؛ کاشت ابرو به آنها پیشنهاد می‌شود. از مزیت های کاشت ابرو نسبت به میکروبلدینگ این است که این روش روشی کاملاً دائمی بوده و چون میکروبلیدینگ نیاز به ترمیم ندارد‌.  ازآنجا که در کاشت ابرو از موهای طبیعی خود فرد استفاده می‌شود و همانند میکروبلدینگ و تاتو از رنگ استفاده نمی شود؛ نتیجه کار بهتر و باکیفیت­تر خواهد بود.

دقت نمایید که برای کاشت ابرو نباید به هر مرکزی مراجعه نمود. تخصص و تبحر و مهارت پزشک در کاشت ابرو نتیجه ای بسیار تعیین کننده در ظاهر نهایی فرد خواهد داشت‌. پزشکانی که بدون داشتن تخصص لازم و کافی اقدام به کاشت ابرو می نمایند ممکن است برای افراد نارضایتی‌های را به دنبال آورند. اگر شما نزد پزشک حاذق و باتجربه بروید قطعاً از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

مراجعه به مراکز غیر معتبر

بسیاری از افرادی که به مراکز غیر معتبر و ناآشنا مراجعه می نمایند؛ در کاشت ابرو با مشکلاتی مواجه خواهند شد. نامنظم درآمدن ابروها، داشتن شکل غیر طبیعی و ریزش ابرو از این دست مشکلات خواهد بود.

کاشت ابرو ممکن است برای افراد عوارضی چون کبودی صورت، پف صورت و زخم ابرو را به دنبال داشته باشد؛ بهتر است بدانید که این عوارض زودگذر بوده و کمتر از دو هفته تمامی علایم از بین خواهند رفت. دارو درمانی و مزوتراپی در کنار کاشت ابرو نیز انجام خواهد شد و نتیجه کار رضایت بخش تر خواهد بود.

با توجه به نکات گفته شده می توان نتیجه گیری کرد که کسانی که به دنبال ظاهر طبیعی­تر و روش دائمی میباشند به شرط مراجعه به پزشک باتجربه و مرکز معتبر کاشت ابرو نسبت به میکروبلدینگ برای آنها بهتر خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار