• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان ریزش ابرو با سیر

دلایل ریزش ابرو

درمان ریزش ابرو با سیر موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت.امروزه اکر به قیافه های مدل ها و سلبریتی ها دقت کنید متوجه می شوید که اکثر آن ها دارای ابرو های کلفت و پر پشت هستند. داشتن ابرو های پر پشت و با ضخامت در جوان و زیبا تر نشان دادن چهره بسیار تاثیر مثبتی دارد. به همین علت ریزش و کم پشت شدن ابرو ها می تواند باعث کم شدن اعتماد به نفس و ایجاد حس منفی در فرد بشود. بنابراین افرادی که دچار ریزش ابرو می شوند دائما به دنبال راه کار هایی برای درمان این مشکل هستند.کاشت ابرو می تواند گزینه مناسبی برای داشتن ابروهایی زیبا باشد.

درمان خانگی ریزش ابرو

یکی از بهترین روش های درمان ریزش ابرو درمان های خانگی هستند. چرا که درمان خانگی نه تنها به صرف هزینه ی فراوان نیازی ندارد بلکه بر خلاف دارو های شیمایی هیچ گونه عوارض و آسیبی ندارند. در بین روش های درمان خانگی درمان ریزش ابرو با سیر از اهمیت بسیاری دارد. افراد بسیاری از نتیجه ی درمان ریزش ابرو با سیر نتیجه ی مثبت گرفته اند و رضایت داشته اند. مهم ترین نکته در درمان ریزش ابرو در وهله ی اول یافتن علت این اتفاق است و پس از آن می توان به درمان آن پرداخت. ریزش ابرو می تواند علل مختلفی داشته باشد که چند مورد از آن ها را در زیر نام می بریم:

کم خونی، کاهش میزان پروتئین بدن، استرس و فشار های روانی و عصبی، رژیم غذایی نا سالم، کمبود ویتامین B و اسید چرب امگا ۳، استعمال دخانیات و مواد مخدر، استفاده از برخی دارو های شیمیایی مانند قرص های هورمونی و قرص های افسردگی، اختلالات غده ی تیروئید که از شایع ترین علل ریزش ابرو هستند، ریزش موی ارثی و ژنتیکی، بارداری و زایمان و… .

درمان ریزش ابرو با سیر

درمان ریزش ابرو با سیر

درمان ریزش ابرو با سیر

ممکن است درمان ریزش ابرو به صورت پزشکی مقداری هزینه بر باشد و یا قرص ها و دارو های تجویز شده دارای عوارض جانبی باشند، به همین علت توصیه می شود که اگر یکی از شما عزیزان به خاطر دلایل طبیعی و یا بیماری دچار این مشکل شده باشید خون سردی خود را حفظ کنید چرا که از مهم ترین عوامل ریزش مو داشتن استرس شدید است، سپس با کمک رعایت رژیم غذایی مناسب و غنی از ویتامین ها مواد معدنی و آهن است و هم چنین درمان های بسیار موثر خانگی مسئله ی ریزش ابرو های خود را برطرف کنید.
درمان خانگی ریزش ابرو با سیر یکی از بهترین روش های درمان است.

با کمک سیر می توان ریزش ابرو ها را تا حدودی متوقف و مو ها را برای رشد دوباره تحریک کرد. همان طور که می دانید رشد ابرو ها به طور متوسط بین ۶ تا ۸ هفته طول می کشد، که مصرف سیر باعث افزایش سرعت رشد مو ها و تقویت آن ها می شود. جهت آشنایی با درمان خانگی ریزش ابرو با سیر ادامه ی این مقاله را دنبال کنید تا به چگونگی طرز استفاده از این خوراکی معجزه آور آشنا بشوید.

روش درمان خانگی ریزش ابرو با سیر

روش های درمان خانگی ریزش ابرو با سیر دو نوع است که شما می توانید هر کدام از آن ها را به کار ببرید و نتیجه ی دلخواه تان را کسب کنید.

۱- روش اول
پس از تمیز کردن ابرو ها یتان باید یک حبه سیر را برداشته و از وسط به دو نیم تقسیم کنید. سپس سیر را مقداری فشار دهید تا آب بیندازد. اکنون آن را روی ابرو هایتان و محل ریزش بمالید و ابرو ها را شانه بکشید. شما باید اجازه دهید که سیر به مدت چند ساعت روی ابرو ها بماند و به آن ها دست نزنید تا از درمان ریزش ابرو با سیر نتیجه ی دلخواه تان را بگیرید.

۲- روش دوم
در این روش شما می توانید مقداری سیر را رنده کنید و آب آن را بگیرید، سپس آب به دست آمده را روی ابرو هایتان قرار دهید و اجازه دهید روی ابرو ها خشک بشود. پس از آن برای پاک سازی می توانید آب سیر را با کمک اب ولرم بشویید. دقیت کنید که در زمان شست و شو ابرو ها در جهت رویش شسته و مالیده بشوند. برای گرفتن نتیجه ی بهتر و سریع تر این کار را حداقل در روز دو مرتبه انجام بدهید و بر آن مدوامت کنید.

چند نکته ی مهم در رابطه با درمان ریختن ابرو با سیر

در هنگام درمان ریزش ابرو با سیر و استفاده از اب سیر چند نکته ی قابل توجه وجود دارد که باید به آن ها دقت شود، به طور مثال:
قرار گرفتن آب سیر بر روی ابرو ها ممکن است باعث ایجاد احساس سوزش در فرد بشود که این سوزش باید تحمل شود.
دقت کنید که سیر را برای مدت زمان طولانی روی ابرو ها و پوست تان نگذارید زیرا ممکن است باعث ایجاد سوختگی در محل قرار گرفته بشود.
اگر شما به سیر حساسیت دارید و پوست تان در تماس با آن دچار التهاب می شود هرگز از این روش استفاده نکنید.
پس از خشک شدن آب سیر روی ابرو حتما آن را با کمک آب ولرم شست و شو دهید و به هیچ عنوان از ناخن ها برای این کار استفاده نکنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار