• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فواید روغن هسته خرما برای پوست و مو

روغن هسته خرما از جمله گرانبها ترین روغن ها در تمام سطح جهان می باشد. این نوع روغن منبع غنی از انواع ویتامین گروه B و ویتامین های A، C ،D، E می باشد. همچنین این روغن سرشار از انواع مواد معدنی از قبیل کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، فسفر، منگنز، فیبر، پروتئین و مقداری زیادی اسید های چرب می باشد. روغن هسته خرما فوایدی بی شماری در سلامت پوست و مو دارد و امروزه به عنوان یک نوع روغن جادویی شناخته می شود. فواید روغن هسته خرما برای پوست و مو بیش از اندازه زیاد است که در ادامه این مقاله که توسط کلینیک پوست و مو مدرن تهیه شده است، تمام فواید روغن هسته خرما برای پوست و مو را برای شما عزیزان بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی در تهران و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

شگفت انگیز ترین فواید روغن هسته خرما

روغن هسته خرما یک نوع روغن شگفت انگیز بوده که خالص ترین آن امروزه با قیمت های گران به فروش می رسد. همانطور گفتیم انواع روغن هسته خرما یک نوع روغن درمان کننده بوده که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است. این روغن تمام مشکلات پوستی شما را به طور کاملاً طبیعی درمان می کند.

همچنین در  دنیای امروزی افرادی بی شماری در سطح جهان هستند که از برخی مشکلات پوستی رنج می برند و این مشکلات پوستی از قبیل خشکی پوست، چین چروک، ریزش مو،التهاب پوست، موخوره، اگزما، لک و آکنه می باشد.

بنابراین روغن هسته خرما هر یک از این مشکلات را خیلی سریع درمان می کند. پس اگر دنبال یک درمان کننده عالی هستید، پشنهاد ما به شما استفاده از انواع روغن هسته خرما می باشد که بعد از دوره استفاده آن پوست لطیف و عاری از چین چروک خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:خواص سرکه خرما برای مو

درمان خشکی پوست و مو

خشکی پوست و مو از جمله مشکلات پوستی بوده که امروزه افرادی زیادی از آن رنج می برد. روغن هسته خرما یک درمان کننده طبیعی بوده و خیلی سریع خشکی پوست تان را درمان می کند، زیرا پوست شما به اثر از دست دادن مقداری چربی خشک می شود که با یک نوع روغن باید آن را چرب کنید تا پوست تان چربی از دست داده خود را دوباره بدست آورد.

یکی از فواید روغن هسته خرما برای پوست و مو نرم کردن پوست و  مو می باشد که با نتایج که بعد از استفاده این محصول توسط دانشمدان بدست آمده نشان می دهد که افرادی که این نوع روغن را جایگزین انواع نرم کننده های شیمیایی کرده است دارای پوست و مو های لطیف هستند. همچنین علاوه بر نرم کردن پوست و مو پوست را به طور کاملاً طبیعی آبرسانی می کند. امروزه بسیاری افراد به خصوص خانم ها بابت هر نوع آبرسان شیمیایی هزینه های هنگفتی را متحمل می شوند. روغن هسته خرما یک درمان کننده عالی و با قیمت مناسب است.

درمان ریزش مو با روغن هسته خرما

یکی از مهم ترین فواید روغن هسته خرما درمان سریع ریزش مو می باشد که امروزه بسیاری افراد درگیر آن است. اگر یکی از مشکلات مو های تان ریزش مو است، پس دیگر نگران نباشید با استفاده از این نوع روغن ریزش مو های تان را درمان کنید. این نوع روغن یک درمان کننده فوق العاده بوده و بسیاری افراد از استفاده آن نتیجه عالی گرفته اند. همچنین وجود آهن و ویتامین E در حفظ مو های زییایی شما می کوشد.

درمان خارش سر

یکی از فواید روغن هسته خرما برای پوست و مو درمان خارش پوست سر می باشد. خارش پوست به علت خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست سر اتفاق می افتد. روغن هسته خرما دارای اسید های چرب طبیعی بوده و در درمان این مشکل کمک می کند.

کلام پایانی در رابطه با فواید روغن هسته خرما برای پوست و مو

در انتها باید بگوییم که این روغن در پوست و مو خیلی سریع جذب می شود و این یکی از ویژگی بسیار مهم روغن هسته خرما محسوب می شود. همچنین اگر از سیاهی دور چشم تان رنج می برید، استفاده این روغن می تواند این مشکل تان را بر طرف کند. برای رفع چین چروک و ترمیم سوختگی تان می توانید از این نوع روغن با خیال راحت استفاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار