• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص سرکه خرما برای مو

آیا می دانید سرکه خرما چیست؟ آیا می دانید خواص سرکه خرما برای مو چه می باشد؟

اگر در کلینیک پوست و مو مدرن که این مطلب را برای شما  تهیه کرده است، همراه با ما باشید، با خواص سرکه خرما برای مو اشنا خواهید شد.

حتما برای شما خواننده محترمی که به این وب سایت وارد شده ای، تقویت مو و حفظ سلامتی و زیبایی مو مساله مهمی است و قصد دارید تا با به دست آوردن اطلاعاتی در این خصوص اقدام کنید و به مراقبت از موهای خود بپردازید.

امروزه روش های مختلفی برای ترمیم مو، مراقبت از مو و حفظ سلامتی و زیبایی مو به وجود امده اند که برخی از این روش ها مانند: کاشت مو در کلینیک های زیبایی انجام می شوند و برخی دیگر را می توان به سادگی در خانه انجام داد و از نتایج آن بهره مند گشت که یکی از این روش های خانگی استفاده از سرکه خرما است.

سرکه خرما چیست؟

سرکه خرما مایعی است که آن را از خرمای خشک و بدون شیره تهیه می کنند که یکی از رایج ترین انواع خرما برای تهیه سرکه خرما در ایران، خرمای ربیعی است که در بخش هایی از استان سیستان و بلوچستان پرورش داده می شود و علت استفاده از این نوع خرما برای تهیه سرکه خرما این است که شیرینی این نوع خرما کمتر است و باعث می شود تا سرکه تهیه شده از آن دیرتر کپک بزند.

خواص سرکه خرما برای مو

سرکه خرما برای مو دارای خواص زیادی است زیرا در این محصول مقادیر زیادی از آهن وجود دارد و اهن همان طور که می دانید یک ماده معدنی بسیار مناسب برای درمان کم خونی است.

حال باید گفت که کم خونی از مسائلی است که می تواند باعث بروز ریزش مو شود و افرادی که به کم خونی مبتلا هستند، دچار ریزش مو می گردند.

با این وجود اگر سرکه خرما که یک منبع غنی از آهن است و به درمان کم خونی کمک می کند، می توان از ریزش مو جلوگیری به عمل آورد.

از دیگر خواص سرکه خرما برای مو می توان به این مساله اشاره کرد که سرکه خرما حاوی مقادیر زیادی ویتامین B5 است که با تامین شدن این ویتامین در بدن موها سالم می مانند و تقویت می شوند.

به عبارت دیگر باید بگوییم که چنانچه میزان ویتامین B5 در بدن کم باشد، مشکلاتی مانند: ریزش مو و خشک و شکننده شدن موها برای افراد ایجاد می گردد. اما با مصرف سرکه خرما می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد و مواد مورد نیاز برای مو را در اختیار آن قرار داد.

بیشتر بخوانید:استفاده از سرکه سیب برای تقویت مو

چگونه می توان از خواص سرکه خرما برای مو بهره مند شد؟

برای اینکه بتوانید از خواص سرکه خرما بهره مند گردید و به این شکل موهای خود را تقویت کنید، کافی است تا این محصول را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید و هر روز از آن در ابتدای صبح استفاده کنید.

می توانید سرکه خرما را با آب مخلوط کنید و آن را میل نمایید و یا مانند شربت یک قاشق سرکه خرما روزانه میل کنید و بعد از آن نیز آب بخورید. علاوه بر آن سرکه خرما را می توانید به جای شیره در ارده شیره استفاده کنید و از خواص آن بهره مند گردید.

به یاد داشته باشید که برای بهره مند شدن از خواص این محصول باید به صورت مداوم آن را مصرف کنید تا از نتایج آن بهره مند گردید و نباید انتظار داشته باشید که با چند بار مصرف این محصول، به نتیجه برسید.

کلام آخر در رابطه با خواص سرکه خرما برای مو

با در نظر گرفتن خواص سرکه خرما برای مو می توانید به راحتی این محصول را تهیه کنید و آن را در منزل مورد استفاده قرار دهید تا به این شکل موهای خود را تقویت کنید و از انجام دادن روش های جدید مانند: مزوتراپی مو بی نیاز شوید و هزینه ای برای انجام این امور صرف نکنید.

به یاد داشته باشید که اگرچه روش های خانگی و طبیعی همیشه دیرتر به نتیجه می رسند، اما استفاده از این روش ها برای افرادی که مشکلات خیلی زیادی در پوست و مو خود ندارند، بسیار مناسب تر از روش های درمانی و شیمیایی  و یا روش هایی است که به شکل تهاجمی و کم تهاجمی انجام می شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار