• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

راز داشتن شکم تخت

راز داشتن شکم تخت

امروزه بسیاری از افراد زیبایی را در داشتن تناسب اندام و داشتن شکمی تخت می دانند از این رو مراجعه به باشگاه ها و کلینیک ها برای انجام چنین اقداماتی افزایش یافته است. لیپوماتیک نیز از دیگر روش هایی به حساب می آید که افراد به انجام دادن آن تمایل دارند. اما بسیاری از افراد ممکن است برای داشتن اندامی متناسب و شکم تخت روی به جراحی بیاورند اما بسیاری از روش های طبیعی و رژیم های غذایی وجود دارد که با پشتکار و انجام آن ها می توان اندامی متناسب و شکمی صاف و تخت داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را با راز داشتن شکم تخت، رژیم غذایی برای داشتن شکمی تخت آشنا کنیم‌.

شکم تخت

برای داشتن شکم صاف حتما نیاز به ورزش کردن ندارید گاهی ممکن است عواملی مثل تغذیه یا عادات نادرست تغذیه باعث نفخ و بزرگ شدن شکم شود. ما در ادامه چند راه برای داشتن شکم صاف به شما ارائه می دهیم:

  • برای داشتن شکم صاف نمک را حذف کنید: نمک به اندازه ی مناسب برای سلامتی قلب و مغز ضروری است اما مصرف بیش از اندازه نمک باعث جمع شدن آب در بدنتان شده و باعث ورم معده و شکم شما می شود‌ با کم کردن نمک شاهد کاهش وزن شدیدی در خودتان باشید‌.
  • برای داشتن شکم صاف آدامس را نجویید: بسیاری از افراد از آدامس به عنوان راهی برای از بین بردن گرسنگی و بوی بد دهان نگاه می کنند. اما عوارض عدیده جویدن آدامس نفخ شکم است زیرا فرد هنگام جویدن آدامس مقدار کمی هوا را می بلعد که این هوا منجر به گاز و نفخ معده می شود و مواد شیرین کننده مصنوعی که در آدامس وجود دارد باعث افزایش اشتهای شما می شود.
  • برای داشتن شکم صاف مصرف شیرینی خود را کاهش دهید: شیرینی جات از مضر ترین موادی هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها باعث ضرر رساندن به بدنتان شوید اما تغذیه نه تنها باعث افزایش وزن می شود بلکه منجر به مقاومت به انسولین می شود بنابراین با حذف شکر سلامتی را به خود برگردانید.

راز داشتن شکم تخت

چک کردن هورمون ها

  • برای داشتن شکم صاف هورمون های خود را چک کنید: کاهش و یا افزایش هورمون ها از عوارض جانبی ناراحت کننده ای است که باعث نفخ شکم می شود بسیاری از زنان به دلیل تغییرات هورمونی در ابتدای یائسگی دچار نفخ شکم می شوند. شما می توانید با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن تعادل هورمونی خود را حفظ کنید.
  • برای داشتن شکم صاف مشکل یبوست خود را درمان کنید: یبوست می تواند بر کل بدن شما تاثیر بگذارد و باعث ایجاد نفخ و ورم معده شود راه های بسیاری وجود دارد که باعث برطرف کردن یبوست می شود. می توان به استفاده دائمی از سبزیجات، میوه، استفاده از غذاهای آبکی و پیاده روی و ورزش و دمنوش ها اشاره کرد که باعث برطرف شدن یبوست می شوند.
  • برای داشتن شکم صاف مصرف کلم بروکلی را کاهش دهید: بعضی از سبزیجات از جمله کلم بروکلی می تواند باعث باد کردن شکم و نفخ معده شود زیرا ترکیبی دارد که پس از تجزیه منجر به تولید گاز می شود استفاده از کلم بروکلی و کلم سبز سبب افزایش قابل توجهی در سایز دور کمرتان می شود.

مصرف آب و میوه و کاهش استرس برای داشتن شکم تخت

  • برای داشتن شکم صاف آب زیاد بنوشید: آب نوشیدنی است که به طور تضمینی شکمتان را کوچک می کند با نوشیدن آب هوس خوردن شیرینی را کاهش دهید و اشتهای خود را کم کنید.
  • برای داشتن شکم صاف میوه زیاد بخورید: میوه هایی مانند گیلاس، سیب، پرتقال سرشار از یک ماده طبیعی برای کاهش التهاب و نفخ و ورم شکم می باشد.
  • برای داشتن شکم صاف استرس خود را کاهش دهید: استرس باعث افزایش سطح کورتیزول بدن می شود این هورمون به نام هورمون چربی شکم شناخته می شود و به بدن پیام می دهد که چربی اطراف کمر را ذخیره کند. با انجام روزانه یوگا، پیاده روی و سرگرمی هایی مانند موسیقی استرس را از خود دور کنید.
  • برای داشتن شکم صاف لباس زیر فرم دهنده بپوشید: شاید استفاده از لگن ایده خوب و راحتی نباشد ولی گاهی اوقات برای صاف به نظر رسیدن شکم و پوشیدن لباس های مهمانی کمک زیادی به شما خواهد کرد‌.

افزایش مصرف فیبر

  • برای داشتن شکم صاف مصرف فیبرتان را افزایش دهید: میوه و سبزیجاتی که فیبر بالایی دارند نقش بسزایی در کاهش چربی قسمت میانی بدن ایفا می کنند این خوراکی ها معده شما را پر می کنند و باعث می شوند کمتر بخورید و در طولانی مدت شکمتان را کوچک می کند.
  • برای داشتن شکم صاف سیگار کشیدن را ترک کنید: سیگار کشیدن شما را چاق می کند در واقع سیگار کشیدن سبب افزایش تجمع چربی در بخش میانی شکمتان می شود و بر خلاف باورهایی که وجود دارد سیگار به لاغری کمک نمی کند.
  • برای داشتن شکم صاف روده تحریک پذیر را درمان کنید: سندروم روده تحریک پذیر از شایع ترین مشکلات گوارشی است که علائم آن یبوست، درد معده و نفخ است با درمان این سندروم از شر مشکلات گوارشی خود خلاصی یابید.

ما در این مطلب شما را با راز داشتن شکم تخت، رژیم غذایی برای داشتن شکم تخت آشنا کردیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار