• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر نوشیدنی های صنعتی در چاقی چیست؟

تاثیر نوشیدنی های صنعتی در چاقی

برای لاغر شدن همیشه نیاز به ثبت نام در باشگاه نیست! برای کاهش وزن می توانید از روش های مختلفی همچون لیپوماتیک استفاده کنید. اگر می خواهید لاغر شوید اما مشغله های کاری زیادی دارید باید سعی کنید در خانه برنامه کاهش وزن خود را ادامه دهید.
یکی از مواردی که سبب چاق شدن افراد می شود و افراد از آن غافل هستند نوشیدنی های صنعتی می باشند. پس بهتر است تا از تاثیر نوشیدنی های صنعتی در چاقی آگاه شوید.

اگر می خواهید لاغر شوید و اندامی متناسب داشته باشید به شما توصیه می کنیم که از نوشیدنی های صنعتی پرهیز کنید.
ورزش کردن علاوه بر سوزاندن چربی ها برای لاغر شدن تمامی اعضای بدن را در یک سطح آمادگی مناسب قرار می دهد و سلامت بدن شما را تضمین می کند. اگر می خواهید لاغر شوید سعی کنید حداقل روزی 30 دقیقه در خانه ورزش کنید.
با ما همراه باشید تا در این مطلب تاثیر نوشیدنی های صنعتی در چاقی را به شما بیاموزیم.

نوشیدنی های صنعتی چه می باشند؟

به گروهی از آبمیوه ها، نوشابه ها و مواد انرژی زا که حاوی شیرین کننده های مصنوعی و مواد نگه دارنده هستند نوشیدنی های صنعتی می گویند.
اثرات نوشیدنی های صنعتی بر چاقی
نوشیدنی های گاز دار دارای مقادیر زیادی کربن دی اکسید می باشند که این گاز سبب افزایش حس گرسنگی و افزایش اشتها و در آخر سبب اضافه وزن و چاقی می شود گاز کربن دی اکسید سبب افزایش اشتها می شود.

افرادی که دچار اضافه وزن هستند اگر نوشابه های گازدار را مصرف کنند به دلیل کربوهیدرات فراوان آن دچار چاقی مفرط می شوند.
PH مناسب بدن خنثی می باشد اما نوشیدنی های صنعتی PH اسیدی دارند که گرچه به PH خنثی بدن نزدیک می باشد اما سبب افزایش اشتهای افراد می شود این نوشیدنی ها مهم نیست از نوع رژیمی یا غیر رژیمی باشند زیرا هر دو آن ها سبب افزایش اشتها و چاقی می شوند در واقع این نوشیدنی ها سطح هورمون گرسنگی را افزایش می دهند.

تاثیر نوشیدنی های صنعتی در چاقی

مصرف مکرر نوشیدنی های صنعتی نه تنها سبب چاقی می شوند بلکه چربی خون و تری گلیسرید را افزایش می دهند چاقی سبب بروز بسیاری از بیماری ها می باشد و چاق شدن فرد با مصرف بی رویه این نوشیدنی ها موجب بروز سایر مشکلات از جمله ناراحتی های قلبی و عروقی می شود.
به شما توصیه می کنیم اگر قصد لاغر شدن را دارید و می خواهید وزن متناسبی را داشته باشید باید نوشیدنی هایی را که سبب افزایش وزن می شوند بشناسید.
با اینکه مصرف انواع میوه ها در رژیم‌ غذایی توصیه می شود اما مصرف بیش از حد آبمیوه به جای آن می تواند در طول روز شما را چاق کند زیرا آب میوه دارای قند بیشتری نسبت به میوه های تازه است.

نوشیدنی های رژیمی

بسیاری از افراد به نسخه هایی که در رژیم غذایی شان موجود می باشد توجه نمی کنند و نمی دانند که دلیل گنجانده شدن این نوشیدنی های بدون قند در برنامه غذایی شان چه می باشد اما طی تحقیقاتی که توسط پزشکان انجام شده است بیشتر افرادی که این نوشیدنی ها را به عنوان نوشیدنی های بدون قند استفاده می کنند دچار چاقی و اضافه وزن می شوند اما دلیل این چاق شدن چیست؟

اگر این نوشیدنی ها فاقد قند می باشند پس چرا باعث چاقی افراد می شود؟ دلیل این چاق شدن این است که به این نوشیدنی ها شیرین کننده های مصنوعی اضافه می شود که علاوه بر اینکه سبب چاق شدن افراد می شود سبب آسیب به سلول های مغزی و انواع بیماری های قلبی و عروقی و سکته مغزی می شود.
اگر می خواهید درمان چاقی شکم خود را تسریع کنید به چای سفید و چای زرشک و چای سیاه تخمیر شده و چای روبوز روی آورید اگر خواهان شکمی صاف و اندامی متناسب هستید استفاده از این مواد را فراموش نکنید.

آیا نوشیدنی های صنعتی فایده ای دارد؟

یکی از فواید نوشیدنی های صنعتی برای افرادی است که دچار مشکل اشتها و یا هضم غذا هستند.
مضرات نوشیدنی های صنعتی چیست؟
این نوشیدنی ها به اندازه آبلیمو اسیدی هستند و مضرات بسیار زیادی برای تمام ارگان های بدن همانند معده و کبد و روده دارند.
سودا چیست؟
سودا همانند نوشابه کوکا می باشد در واقع سودا نوشیدنی کوکایی است که رنگ و شکر نیز ندارند گاز موجود در آن آب را اسیدی می کند PH اسیدی این نوشابه ها سبب آسیب به کبد و کلیه و معده می شود‌.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار