• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل

تزریق ژل امروزه یکی از روش های موثر در جوانسازی صورت به شمار می رود؛ هزینه تزریق ژل یکی از سوالات پر تکرار مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی می باشد. هزینه تزریق ژل با توجه به محل تزریق، هدف از تزریق، میزان تزریق، برند ژل، کشور تولید کننده، نوع ژل، میزان ماندگاری و تعداد جلسات تزریق تعیین می گردد. به همین سبب نمی‌توان قیمت مشخص و معینی برای تزریق ژل در نظر گرفت؛ زیرا همانطور که اشاره کردیم با توجه به پارامترهای متعددی هزینه تزریق ژل تعیین می گردد که در ادامه برخی از این پارامترها بررسی می شود.

انواع ژل تزریقی

همانطور که گفته شد یکی از پارامترهای موثر بر هزینه تزریق ژل، نوع ژل تزریقی می باشد. به احتمال خیلی زیاد مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی با انواع ژل تزریقی آشنایی ندارند و گمان می کنند ممکن است در نهایت دو تا سه نوع ژل برای تزریق وجود داشته باشد؛ در حالی که انواع متعددی از ژل ها برای تزریق به صورت توسط کمپانی های معتبر جهانی تولید شده است.

ژل هایی بر پایه هیالورونیک اسید، ژل های بر پایه هیدروکسیل آپاتات کلسیم، ژل هایی بر پایه کلاژن، ژل های پلی ال- لاکتیک اسید و ژل هایی بر پایه کلسیم هیدروکسی لاپاتیت تنها انواعی از ژل های تولید شده می باشند که برای تزریق به صورت و بدن تولید شده اند. با توجه به کیفیت، فرایند های مورد استفاده در ساخت، قیمت مواد اولیه آنها، دوام و روش ساخت هزینه تزریق  ژل تعیین می شود.

 

ژل های بر پایه هیالورونیک اسید چه ویژگی هایی دارند؟

ژل هایی که بر پایه هیالورونیک اسید می باشند به عنوان پرکننده و از بین برنده چین و چروک به کار برده شده و از طریق حفظ آب و رطوبت بدن جوانی و شادابی را به پوست باز می گردانند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن ساخته شده و با افزایش سن میزان این ماده در بدن کم شده و در نتیجه پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و پیرتر دیده می شود؛ به همین سبب ژل هایی بر پایه هیالورونیک اسید ساخته می‌شود تا این مشکل را حل نمایند.

میزان ماندگاری این ژل در حدود ۹ ماه بوده و با پر کردن فضای بین کلاژن و رشته های الاستینه پوست حالت ارتجاعی را به پوست باز می گرداند. برند ژل هیالورونیک اسید بر هزینه تزریق ژل بسیار تاثیر می گذارد.

ژل های تزریقی بر پایه کلاژن

ژل های تزریقی که بر پایه کلاژن ساخته می شوند در انواع کلاژن گاوی، کلاژن انسانی و کلاژن خوکی موجود می باشند. قیمت کلاژن گاوی نسبت به انواع دیگر ارزان تر و قیمت کلاژن انسانی گران تر می باشد.

کلاژن شبکه ای از رشته های پروتئینی هست که تقریباً ۸۰ درصد ساختار پوست انسان را تشکیل می دهد؛ با افزایش سن ساخت این ماده پروتئینی کاهش یافته و در نتیجه پوست دچار چین و چروک می شود. به همین سبب ژل هایی بر پایه کلاژن تولید شده اند تا جوانی را به پوست  بازگردانند.

کلاژن گاوی ممکن است عوارض جانبی و واکنش‌های آلرژیک را به دنبال داشته باشد به همین سبب توصیه می شود قبل از تزریق حتماً تست حساسیت انجام دهید. برای انجام تست حساسیت یک دهم میلی لیتر از کلاژن گاوی را بر روی بازو تزریق می کنند؛ در صورت بروز واکنش های آلرژیک توصیه می‌شود از کلاژن انسانی یا خوکی برای تزریق استفاده شود. این کلاژن از پوست گاو استخراج می شود و میزان ماندگاری آن بین ۳ تا ۶ ماه می باشد.

با کشت سلول های انسانی در آزمایشگاه ها از آنها کلاژن انسانی استخراج می شود؛ نتایج تزریق این کلاژن طبیعی تر بوده و نیاز است که هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تزریق صورت بگیرد. از آنجا که کشت سلول های انسانی در آزمایشگاه هزینه بر می باشد هزینه تزریق ژل کلاژن انسانی بالاتر از دیگر انواع ژل است.

تزریق ژل پلی ال- لاکتیک اسید

این ژل به صورت مصنوعی در کارخانجات داروسازی تولید می شود؛ هدف از تزریق این ژل جایگزینی آن به جای چربی از دست رفته پوست می باشد؛ بعد از تزریق شاهد تحریک کلاژن سازی در پوست می باشیم به همین سبب نتایج این نوع تزریق ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر ژل ها دارد.

هزینه تزریق ژل با توجه به ماندگاری آن تعیین می شود. در صورتی که به مدت ۳ تا ۶ ماه و هر ماه یک بار تزریق صورت گیرد؛ نتیجه می تواند تا دو سال ماندگاری داشته باشد.

تاثیر برند ژل بر هزینه تزریق ژل

برند هایی که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی fda باشند قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر ژل ها دارند؛ به همین سبب توصیه می شود کیفیت و استانداردهای اخذ شده را در خرید بیشتر مد نظر قرار دهید؛ مراکزی که با قیمتهای بسیار پایین تزریق ژل انجام می دهند از برندهای بی کیفیت که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نیستند استفاده می‌نمایند؛ که تزریق آن ها می تواند عوارض جبران ناپذیری مانند عفونت، تورم و گلوله گلوله شدن ژل در زیر پوست را به دنبال داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار