• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روش پیکرتراشی و هزینه آن

بهترین روش پیکرتراشی چیست؟ آیا هزینه پیکرتراشی با لیزر بیشتر است؟

بهترین روش پیکرتراشی – پیکرتراشی تکنیکی جدید برای کاهش وزن و لاغری و همچنین ایجاد اندامی زیبا است که امروزه بسیار در جوامع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم که در خصوص بهترین روش پیکرتراشی و هزینه پیکرتراشی معمولی و پیکرتراشی با لیزر با شما عزیزان صحبت کنیم.

بهترین روش پیکرتراشی:

پیکرتراشی با استفاده از تکنیک های مختلفی انجام می شود که بهترین روش پیکرتراشی، لیپوماتیک و لیپوست هستند که در این بخش هر دو روش را توضیح خواهیم داد.

لیپوماتیک:

لیپوماتیک تکنیکی است که با استفاده از آن  می توان به لاغری شکم، پهلو، باسن، ران و پا پرداخت. در این تکنیک چربی های موجود در این بخش ها از بدن خارج می شوند. لیپوماتیک از زیر شاخه های لیپوساکشن است اما از عوارض و معایب کمتری برخوردار است و برای انجام آن نیازی به جراحی نیست بلکه فقط با چند سانت برش در پوست انجام می شود.

لوله های کانولا به واسطه این برش ها در داخل بدن فرستاده می شوند و چربی ها را استخراج می کنند.

در رابطه با تکنیک لیپوماتیک که بهترین روش پیکرتراشی است، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دوران نقاهت بعد از انجام این عمل بسیار کوتاه است و شخص به سرعت می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد.

لیپوست:

در کار لیپوماتیک تکنیک لیپوست قرار دارد که این تکنیک نیز به عنوان بهترین روش پیکرتراشی شناخته می شود و برای انجام این عمل از جدیدترین دستگاه ها در حوزه لیپوماتیک استفاده می شود.

با کمک تکنیک لیپوست می توان چربی های اضافی را به صورت موضعی برطرف کرد. تکنیک جدید لیپوست در بر گیرنده تمامی مزایای واترجت و بادی جت است اما از آنجایی که این متد در کاهش حجم چربی ها در مدت کوتاه بسیار توانمند است، برای درمان چاقی روش نوآورانه تری است.

هزینه بهترین روش پیکرتراشی:

به صورت کلی هزینه مورد نیاز برای عمل لیپوماتیک و لیپوست در حدود 5 الی 8 میلیون تومان است اما لازم به ذکر است که در هزینه مورد نیاز برای انجام این تکنیک ها عواملی تاثیر گذار هستند که ممکن است باعث افزایش و یا کاهش هزینه شود. این عوامل به شرح زیر هستند:

ناحیه ای از بدن که هر شخصی قصد لیپوست و یا لیپوماتیک آن را دارد:

همان طور که ذکر شد لیپوماتیک و لیپوست برای قسمت های مختلفی از بدن از قبیل: شکم، پهلو، ران، پا و باسن انجام می شوند که هزینه مربوط به پیکرتراشی برای هر کدام از این بخش ها متفاوت است.

از این رو قسمتی از بدن که فرد قصد لاغری و پیکرتراشی آن را دارد، در هزینه مورد نیاز برای پیکرتراشی تاثیر گذار است.

تخصص و مهارت پزشک مورد نظر:

پزشکان از مهارت و تخصص متفاوتی برخوردار هستند و دستمزد انها نیز بر اساس مهارتشان متفاوت می باشد. از این رو پزشکی که عمل پیکرتراشی را برای شما انجام می دهد، در هزینه پیکرتراشی نقش دارد و  دستمزد او می تواند موجب افزایش و یا کاهش هزینه شود.

اما با این وجود به شما توصیه می کنیم که برای به کار گیری بهترین روش پیکرتراشی تکنیک لیپوماتیک و لیپوست حتما از پزشکان ماهر و متخصص بهره ببرید و از مراجعه به پزشکان کم تخصص پرهیز کنید.

هزینه مربوط به کلینیک زیبایی مربوطه:

کلینیک های زیبایی نیز از عوامل موثر در هزینه پیکرتراشی هستند که بر اساس موقعیت جغرافیایی کلینیک، تجهیزات و امکاناتی که در اختیار بیمار قرار می دهند و …. هزینه مربوط به کلینیک ها نیز افزایش و یا کاهش پیدا می کند و از این رو باعث افزایش و یا کاهش هزینه مربوطه می شود.

در خصوص لیپوماتیک و لیپوست که بهترین روش پیکرتراشی هستند، باید به این مساله نیز اشاره کنیم که برای انجام دادن آنها حتما سعی کنید که به کلینیک های حرفه ای و معتبر مراجعه کنید و امور مربوطه را زیر نظر پزشکان ماهر و متخصص انجام دهید تا از نتیجه عمل خود راضی باشید.

امروزه مراکز زیادی به صورت غیر قانونی و یا بدون دارا بودن مجوز های مورد نیاز به عمل لیپوماتیک و لیپوست می پردازند و از این رو در انتخاب کلینیک باید بسیار دقت کنید. در نتیجه چنانچه مراکزی را پیدا کردید که هزینه بسیار پایین تری از مقدار ذکر شده در قسمت فوق برای انجام لیپوماتیک و لیپوست دریافت کردند، به آنها شک کنید و از مراجعه به آنها به شدت بپرهیزید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار