• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش های تقویت موهای خشک

تقویت موهای خشک

موهای خشک به دلیل اینکه به مقدار کافی آب جذب نمی کنند خشک هستند و حالت شکنندگی دارند و زیبایی خود را از دست می دهند. شما می توانید با استفاده از درمان های تقویت موهای خشک که در ادامه به آن‌ها اشاره می شود این مشکل را حل کنید و حتی می توانید با تغیر سبک زندگیتان. شما با برخی کارها که در طول زندگی خود انجام می دهید باعث ایجاد این مشکل در موهای خود می شوید مانند رنگ کردن موها یا استفاده از اتوی مو یا سشوار کشیدن‌های مرتب باعث ایجاد این مشکل در موهای خود می‌شوید. جهت اطلاع از شرایط کاشت مو با ما در ارتباط باشید.

انواع ماسک برای تقویت موهای خشک

تقویت موهای خشک

1- ماسک روغن نارگیل

یکی از بهترین ماسک ها برای تقویت موها از زمان قدیم روغن نارگیل است که با استفاده از آن موها را ماساژمی‌دادند. این ماسک سرشار از انواع ویتامین ها از جمله پروتئین، ویتامین‌های B و C می باشد و همچنین دارای زینک و آهن می‌باشد. سعی کنید که روغن نارگیلی که از آن استفاده می کنید تازه باشد. روغن نارگیل را مقداری به کف دست خود بریزید و به بخشی از موهای خود بمالید و ماساژ دهید و سپس بخش دیگر از موهای خود را با این روغن ماساژ دهید.

2- ماسک موز

این ماسک سرشار از پتاسیم است و دارای رطوبت بسیار بالایی است و خشکی مو را به سرعت از بین می برد و همچنین این ماسک موخوره مو را از بین می برد و باعث صافی موهایی می شود که حالت موجی دارد و همچنین باعث حفظ حالت ارتجاعی موها می شود. برای تهیه‌ی این ماسک یک عدد موز را در یک ظرف له کنید و سپس آن موز را از ریشه‌ی موها تا انتهای موهای خود بکشید و اجازه دهید به مدت یک ساعت باقی بماند و سپس با آب ولرم موهای خود را شستشو دهید.

3- ماسک مایونز

سس مایونز باعث ایجاد رطوبت در موهای خشک می‌شود و همچنین باعث صافی موه نیز می‌گردد مقداری از مایونز را در یک ظرف بریزید و مقداری آب نیز به آن اضافه کنید وآنقدر هم بزنید تا یکنواخت شودو سپس مقداری از این ماسک را با استفاده از دستکش به موهای خود بمالید و موهای خود را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت بماند تا رطوبت ماسک کاملا جذب موهای شما شود و بعد از این مدت موهای خود را با استفاده از آب ولرم کاملا بشویید تا مایونز از موهای شما برود.

4- ماسک ماست به همراه تخم مرغ

این یکی از بهترین ماسک ها برای تقویت و پرپشت و رطوبت دهی موهای شما می باشد با استفاده از این ماسک می‌توانید مواد مغذی لازم را به موهای خود برسانید.یک عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده و زرده آن را از هم جدا کنید و سفیده‌ی آن را آنقدر هم بزنید تا سفت و یک‌دست شود و سپس سه قاشق غذا خوری ماست معمولی به آن اضافه کنید و باهم مخلوط نمایید و سپس بر روی موهای خود تا ریشه مالیده واجازه دهید نیم ساعت بماند بعد با آب سرد بشویید.

5- استفاده ازماسک آویشن و تخم مرغ برای موهای خشک

این ماسک یک ماسک گیاهی برای ازبین بردن خشکی موها ودادن رطوبت به آن‎ها می‌باشد. برای تهیه‌ی این ماسک مقداری از آویشن را درمقداری آب بریزید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه به جوش آید وسپس اجازه دهید که‌خنک شود بعد از اینکه خنک شد یک عدد تخم مرغ را به ‌آن اضافه کنیدو می‌توانید مقداری زیتون نیز به آن‎اضافه کنید و بعد از اینکه آن‌ها را باهم مخلوط کردید آن‌ها را به پوست سر خود بزنید و اجازه دهید یک ساعت بماند و سپس با آب سرد بشویید.

6- استفاده از انواع مکمل ها برای تقویت موهای خشک

مصرف کردن مکمل ها باعث ایجاد درخشندگی و زیبایی موهای شما می شود و باعث از بین بردن خشکی موها می شود و رطوبت را به موهای شما هدیه می‌دهد. این مکمل ها عبارتند از امگا 3 و همچنین انواع ویتامین ها مانند ویتامین C، ویتامین A می‌باشد. امگا 3 به دلیل داشتن اسید چرب باعث حفظ رطوبت در موها می‎شود که می‌توان با استفاده ماهی یا بذر کتان مقدار امگا را برای بدن خود تامین کنید. همچنین این ویتامین‌های گفته شده به صافی و رطوبت موهای شما کمک می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار