• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

افزایش رشد و تقویت مو با روغن های طبیعی

تقویت مو با روغن های طبیعی

بسیاری از افراد آرزوی رشد سریع مو و داشتن موهای بلند و درخشان را دارند ولی به دلیلی ضعیف بودن موها، نبود تغذیه کافی و آسیب به مو، رشد مو کم و کند می شود و ترجیح می دهند موهای خود را کوتاه کنند و یا به کاشت مو روی می آورند. چگونه می توان موها را تقویت کرد و باعث افزایش رشد مو شد؟ تقویت مو با روغن های طبیعی چگونه است؟ به جای استفاده از قرص و داروهای شیمیایی و روش ‌های مصنوعی مانند کلاه گیس و اکستنشن، می ‌توانید رشد موها را با روش های طبیعی بهبود ببخشید.
یکی از روش های طبیعی تقویت موها استفاده از روغن های طبیعی می باشد این مواد بهتر از مواد شیمیایی هستند و سبب رشد موها و پر پشت شدنشان می شود و هیچ گونه عوارض جانیی را به همراه ندارند.

هنگامی که موهای خود را به صورت هفتگی و ماهانه با استفاده از روغن های طبیعی مناسب ماساژ می دهید، این کار به شما اطمینان خاطر می بخشد که موهای سالم و براقی دارید و با این روش ریزش موهای خود را هم کاهش می دهید.
برای تقویت موهای خود می توانید از روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن اسطوخودوس استفاده کنید تا درخشندگی و زیبایی را به موهای خود ببخشید .
با ما همراه باشید تا شما را با تقویت مو با استفاده از روغن های طبیعی آشنا کنیم.

روغن طبیعی چیست؟

روغن های گیاهی و طبیعی از دانه های سبزیجات و میوه هایی که محتوای روغن دارند، گرفته می شوند و برای بسیاری از مردم جهان بخش مهمی از رژیم غذایی و کاربرد های تقویتی را تشکیل می دهند.
بیشتر افراد دچار ریزش مو هستند و برای رفع این مشکل به دکتر و دارو و آمپول متوسل می شوند در صورتی که برای رفع ریزش مو و تقویت و رشد مو می توان از روغن های طبیعی و گیاهی استفاده کرد به شما توصیه می کنیم از روغن های طبیعی برای رفع ریزش مو و مو خوره استفاده کنید و از تاثیر آن شگفت زده شوید.

تقویت مو با روغن های طبیعی

دلیل استفاده از روغن های طبیعی چه می باشد؟

روغن های طبیعی برای افرادی که دارای موهای چرب نیستند بهترین روش برای تقویت و رشد مو می باشد زیرا روغن های طبیعی حاوی مواد مغذی، ویتامین ها، اسیدهای چرب و املاح هستند این مواد سبب تقویت مو می شوند.
استفاده از روغن های طبیعی بسیار ساده می باشد کافی است آن را تهیه کنید و مقداری از آن را بر کف دست خود بریزید و پس از آن موهای خود را با روغن طبیعی ماساژ دهید.
ریزش مو می تواند در اثر کم خونی یا کم‌ کاری تیروئید باشد که در اثر این عوامل مو نازک می شود و شروع به ریزش می کند زیرا کم خونی سبب کاهش رساندن اکسیژن به موها و کمبود مواد مغذی لازم برای رشد مو می شود.

روغن های طبیعی مناسب برای رشد مو

روغن هایی که از گیاهان و میوه ها به دست می آیند سبب رشد موها می شوند از این روغن ها می توان به روغن آووکادو، روغن کنجد، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن هسته انگور، روغن سیاه دانه و کرچک اشاره کرد در زیر به توضیح این روغن ها می پردازیم:

روغن آووکادو

این روغن از میوه آووکادو به دست می آید و برای تقویت پوست و مو مفید می باشد این روغن ترکیبات مغذی و سبکی دارد و به راحتی جذب موهای سر می شود این روغن سبب می شود تا موها رطوبت خود را حفظ کنند و دچار خشکی و مو خوره نشوند.
روغن آووکادو دارای مواد حفاظتی در برابر نور آفتاب است و از موهای شما در برابر اشعه ماورإ بنفش حفاظت می کند این روغن سرشار از ویتامین های آ، ب، ب۶ و فولیک اسید می باشد.
اگر روغن آووکادو را با روغن زیتون مخلوط کنید نتیجه بهتری را می گیرید.

روغن بادام تلخ

روغن بادام تلخ یکی از روغن های موثر در تقویت مو می باشد از این روغن برای چرب کردن و لطیف و نرم کردن موهای سر استفاده می شود این روغن سبب پر پشت و پر حجم شدن موها می شود همچنین دارای خواص براق کنندگی می باشد.

روغن نارگیل

از دیگر روغن های طبیعی می توان به روغن نارگیل اشاره کرد این روغن از گوشت میوه نارگیل تهیه می شود این روغن در صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد و رطوبت آن سبب رفع ریزش مو و خشکی مو می شود.
روغن نارگیل به علت مواد مغذی که دارد سبب ضخیم شدن تارهای مو می شود و با افزایش رطوبت و آب رسانی به موها شکنندگی و آسیب دیدگی موها را ترمیم می کند.

روغن زیتون

این روغن جزو پر رونق ترین و پر کاربرد ترین روغن ها می باشد و استفاده از این روغن سبب می شود تا مو ها حالت بگیرند روغن زیتون نیز رطوبت موها را افزایش می دهد و خشکی مو را از بین می برد آنتی اکسیدان موجود در روغن زیتون با نازک شدن و خشکی و ریزش موها مبارزه می کند.
برای جلوگیری از ریزش موها باید روغن با کیفیت و مرغوب تهیه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار