• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رینوپلاستی با لیزر

رینوپلاستی با لیزر

جهان امروزی در صنعت نانو و لیز پیشرفت شگرفی کرده است به طوری که امروزه از لیزر در صنعت پزشکی استفاده می شود. در رینوپلاستی با لیزر  فقط می توان پوست بینی را با لیزر برداشت و توانایی انجام بقیه عمل با لیزر امکان پذیر نیست. رینوپلاستی با لیزر اصولا برای خوش فرم و زیبا کردن بینی و برطرف کردن عیوب آن مورد استفاده قرار می گیرد. عملی رینوپلاستی با لیزر اصولا یک تکنیک است برای خوش فرم کردن بینی و تنها عمل برداشت پوست از روی بینی را ایفا می کند و امکان دسترسی پزشک را به دیگر ساختارهای بینی را ممکن نیست و باید به این نکته اشاره کرد که رینو پلاستی با لیزر بیهوشی انجام نمی شود.

رینوپلاستی با لیزر یک شیوه کاملا جدید در دنیای امروزی است. با پیشرفتی که امروزه در صنعت لیزر وو پزشکی صورت گرفته است امکان عمل بینی با لیزر امکان پذیر شده است.

عمل رینوپلاستی با لیزر برای چه افرادی مناسب است؟

کسانی که می توانند از این روش برای عمل بینی خود استفاده کنند:

1- در بیمارانی که دارای رینوفیما( رشد بیش از حد پوست بینی که باعث بدشکلی و دفورمیته شدن آن می شود) هستند می توان با عمل لیزر این مشکل را برطرف کرد.

2- حتی برای کسانی که دارای بینی پهنی هستند می توانند با رینوپلاستی به وسیله ی لیزر این مشکل را حل کنند.

3- برای کسانی که بیهوشی و جراحی های پرتهاجم برایشان خطر ناک است می توانند بینی خود را با استفاده از لیزر جراحی کنند چرا که بدون بیهوشی انجام می شود.

4-  همچنین کسانی که در اثر برخی بیماری ها مثلا سرطان بینیشان بدشکل ودفورمیته شده است می توانند از رینوپلاستی با لیزر برای حل این مشکل استفاده کنند.

5- کسانی که دچار بیماری دیابت از نوع 1 می باشند می توانند از این عمل استفاده کنند.

6- کسانی برای انعقاد خون خود دچار مشکل هستند .

7- کسانی که از این عمل استفاده می کنند باید سن آن ها بیشتر از 18 سال باشد.

8- افراد باید به لحاظ روانی سالم باشند و دارای شخصیت ثابتی باشند.

9- کسانی که به تازگی خود را برنزه کرده اند.

رینوپلاستی با لیزر

نحوه ی عملکرد لیزر

بدین صورت است که از دستگاه لیزر، یک نور تقویت شده با طول موج مشخص ساطع می شود و کاری که پزشک مد نظر دارد را انجام می دهد. این نورهای ساطع شده از دستگاه لیزر توسط خود دستگاه فعال می شوند و میزان آن ضعیف یا قوی بودن آن توسط خود اپوراتور یا پزشک متخصص تنظیم می شود. پزشک با استفاده از نور لیزر به طور دقیق و هدایت شده بدون کوچکترین خون ریزی به زیبا سازی بینی می پردازد. رینو پلاستی با لیزر مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. و علت آن دقت و مهارت این کار است که اصولا بدون خونریزی و بیهوشی انجام می شود و دارای ریسک کمتری نسبت به سایر روش ها می باشد.

ایراد های رینوپلاستی با لیزر

افرادی که به این روش رجوع می کنند احساس می کنند که عمل لیزر بدون جراحی باز انجام می شود در حالی که لازم بذکر است که گفته شود لیزر فط پوست روی بینی را برمی دارد و بقیه عمل باید توسط پزشک و آن هم با ابزارهای دیگر که در جراحی باز بینی استفاده می شود انجام می شود .

این روش برای کسانی که دارای بینی های گوشتی هستند و رینوپلاستی برای آن ها با روش های دیگر سخت تر است استفاده می شود و همچنین برای کسانی که در بینی خود دارای افتادگی بینی هستند از این روش استفاده می کنند. در این روش تا به امروز هیچ عارضه ی خاصی مشاهده نشده است. مدت زمانی که برای عمل رینو پلاستی لازم است چیزی در حدود 1 الی 2  ساعت می باشد و چون با استفاده از لیزر انجام می شود دارای دوره درمان کمتری می باشد که می تواند بعد از چند روز به طور عادی فعالیت کند. البته باید ذکر کرد که قبل از انجام این عمل حتما باید توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار بگیرید تا او تعیین کند که آیا شما مناسب برای عمل کردن هستید یا خیر.

اما هزینه ی این عمل با توجه به پزشک متخصص اعلام می شود بطوری که آیا دارای سابقه کار طولانی است یا خیر  .

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار