• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

توصیه های کاربردی برای لاغر شدن به سالم ترین روش

توصیه های کاربردی برای لاغر شدن

برای اینکه بتوان لاغر کرد و به تناسب اندام رسید باید یکسری از توصیه‌های کاربردی که افراد متخصص مانند پزشک تغذیه یا مربی برجسته‌ی ورزش در زمینه‌ی لاغر شدن می‌تواند ارئه دهد را گوش فرا دهیم. زیرا با رعایت کردن این توصیه های کاربردی برای لاغر شدن می‌توانیم به صورت اصولی وزن خود را کم کنیم بدون اینکه دچار مشکل خاصی در زمینه لاغر شدن یا به عبارتی به لحاظ جسمانی نخواهید شد. اما امروزه برخی از افراد ترجیح می دهند تا به از روش هایی همچون لیپوماتیک برای لاغری استفاده کنند. در ادامه‌ی مطالب به این توصیه‌های کاربردی در زمینه‌ی لاغر شدن اشاره خواهیم کرد که با رعایت این موارد می‌توانید به تناسب اندام دست پیدا کنید.

توصیه های لازم در زمینه‌ی لاغر شدن

توصیه های کاربردی برای لاغر شدن

1- صبحانه ی کاملی را در هنگام صبح میل کنید.

کسانی در هنگام صبح مواد غذایی پرکالری را مصرف می کنند به طور طبیعی دچار کاهش وزن می شوند به اینگونه اگر به هنگام صبح به طور کامل صبحانه میل کنید حتما در ادامه ی روز به دریافت کالری کمتری نیاز خواهید داشت و این باعث می شود که شما به مرور زمان وزن خود را کاهش دهید. به یاد داشته باشید که بهتر است به هنگام صبحانه از مواد غذایی گرم و پروتئین دار استفاده نمایید تا در طول روز کمتر دچار گرسنگی شوید.

2- در ساعات مشخصی در طول شبانه روزی غذا بخورید.

طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده ثابت شده است که اگر در طول شبانه روزی در ساعات مشخص غذا بخورید و آن را به یک عادت تبدیل کنید در این صورت مغزبا معده شما هماهنگی ایجاد می کند و باعث می شود که شما به مرور زمان لاغر شده و به تناسب اندام دست پیدا کنید. حتی طی تحقیقات ثابت شده است که اگر این عادت را برهم زنید و در ساعات مختلفی غذا بخورید در این صورت احتمال اینکه دچار نفخ شوید زیاد است پس بنابراین اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید در ساعات مشخصی غذا بخورید.

3- در برنامه‌ی روزانه‌ی خود آب جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

توجه کنید که بدن از مقدار زیادی آب تشکیل شده است و بنابراین عضله‌های بدن برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند به آب نیاز دارند. سعی کنید وقتی از خواب بیدار می‌شوید قبل از صبحانه و به صورت ناشتا یک لیوان آب ولرم به همراه لیموی تازه مصرف نمایید که این کار هم به لاغری بدن شما که همان سوخت و ساز چربی است کمک می‌کند هم به سلامتی دستگاه گوارش بدن کمک می‌کند.سعی کنید به هنگام فعالیت‌های ورزشی حتما آب به همراه خود داشته باشید تا آبی که از طریق عرق کردن از دست داده اید را بتوانید جبران کنید.

4- سعی کنید فعال باشید

برخی افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد زمان کافی برای ورزش کردن را ندارند این گونه افراد نیاز نیست حتما زمانی را به زحمت برای ورزش کردن اختصاص دهند همین که در طول روز به جای اینکه از آسانسور استفاده نمایید از پله ها برود یا به جای اینکه تمام مسیرها را با تاکسی برود برخی مسیرها را به صورت پیاده برود کافی می باشد. این روش شاید تاثیر خود را زود جلوه ندهد ولی به مرور زمان تاثیر لاغری را در بدن خود احساس خواهیم کرد.

5- سعی کنید ورزش کنید بخصوص از تمرینات اینتروال استفاده نمایید.

این تمرینات اینتروال تمرینات تناوبی است که با شدت بالا یا کم و با استراحت در پارت‌های زمانی مختلف به انجام می‌رسد که ما می‎توانیم این تمرینات را با تمرینات اصلی خود ترکیب کنیم تا بتوانیم نتیجه‎ی بهتری دریافت کنیم به عنوان مثال ما می‎توانیم بدویم و برای این دویدن حتما مدت زمانی را درنظر بگیریم مثلا مدت زمان 1 ساعت برای دویدنن در نظر گرفته شده است که ما می‌توانیم به مدت 15 دقیقه بدویم و به مدت 5 دقیقه راه برویم و دوباره شروع به دویدن بکنیم این تمرینات اینتروال می‌باشد و در شدت‌های بالاتر دارای تاثیر زیادی می‌باشد.

6- به طور همزمان با ورزش کردن عضلات خود را نیز تقویت نمایید.

در طول فعالیت و رژیم غذایی که در پی کاهش وزن هستید سعی کنید عضلات خود را تقویت نمایید تا تا بر اثر از بین رفتن چربی عضلاتتان دچار شلی نشود برای این کار بهتر است که از دستگاه‎های بدنسازی استفاده کنید آن هم زیر نظر یک مربی با تجربه در این صورت می‌توانید بدنی سفت و محکم داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار