• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل لب

لب ها یکی از اجزاء صورت هستند که در زیبایی فرد نقش فراوانی دارند همچنین می توانند بر روی جذابیت و گیرایی خنده شما تاثیر فراوانی بگذارند . برخی افراد ممکن است به صورت خدادادی از داشتن لب های زیبا و برجسته محروم باشند و برخی دیگر نیز به علت افزایش سن از حجم لب های ان ها کاسته شود ولی جای نگرانی نیست می توان این مشکل را با استفاده از تزریق ژل لب حل نمود .

اگر شما هم جزء  ان دسته از افرادی هستید که می خواهید لب های زیبا و برجسته ای از این طریق داشته باشید در این مقاله با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را درباره تزریق ژل به دست بیاورید.

نحوه تزریق ژل لب

در مرحله اول پزشک معالج باید شناخت کافی و اطلاعات کافی در مورد پوست و اجزای صورت داشته باشد . بنابر این بهتر است که قبل از انجام این عمل به پزشک مراجعه کنید و معاینه شوید.

مقدار ژل تزریقی و عمیق یا سطحی بودن ان بستگی به نوع ژل استفاده شده و نتایج حاصل از تزریق ان که مد نظر شما است بستگی دارد .

به منظور انجام این روش پزشک بعد از اطمینان دادن به فرد ، محل انجام تزریق را با محلول های ضد میکروبی تمیز می کند و بعد از انجام این کارد و بی حسی های موضعی با استفاده از سوزن های ریز مقداری ژل به زیر سطح پوست تزریق می شود.

تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل لب

▪ بعد از تزریق ژل از ان جایی که خون رسانی به لب ها زیاد است احتمال خون مردگی وجود دارد برای آن که از این اتفاق جلو گیری شود بهتر است چند روز قبل از انجام تزریق از کمپرسور یخ بر روی نواحی لب استفاده کنید و از مصرف داروهایی مانند اسپرین مسکن و امگا۳ خود داری کنید .

▪ برای جلو گیری از ایجاد تورم و خون مردگی در لب ها باید بعد از تزریق ژل ورزش های سنگین انجام ندهید .

▪ خوردن نوشیدنی هایی که دارای الکل است نیز می تواند باعث ایجاد تورم لب ها شود بنابر این تا حد امکان از خوردن چنین نوشیدنی ها خود داری کنید.

 ▪ برای گرفتن بهترین نتایج از انجام این عمل بهتر است به پزشک‌ متخصص مراجعه کنید. زیرا هرچه تجربه پزشک بیشتر باشد نتایج حاصله نیز بیشتر خواهد شد .

برای این منظور می توانید به کلینیک‌ مدرن مراجعه کرده و بهترین خدمات زیبایی را توسط پزشکان متخصص و ابزار ها و روش های مدرن دریافت نمایید .

مزایای تزریق ژل لب

۱. کاهش کبودی

 کبودی حاصل از تزریق ژل های هیالورونیک نسب به دیگر فیلر ها کمتر است .

۲. ماندگاری نتایج

ماندگاری حاصل از تزریق ژل به صورت دائمی نیست ولی از ماندگاری ۶ ماهه برخوردار است .

۳. کنترل حجم لب

پزشک می تواند به راحتی حجم لب را کنترل کند و به مقدار دلخواه شما ان را حجیم کند.

۴. احتمال بروز کمتر آلرژی

از ان جایی که مواد استفاده شده در ژل ها تقریبا شبیه موادی هستند که در قسمت های پوست و مفاصل یافت می شوند بعید است که باعث ایجاد حساسیت در لب ها شوند.

ماندگاری تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

  • نوع ژل استفاده شده

ژل های هیالورونیک اسیدی ماندگاری بین ۶ تا ۹ ماه دارند.

ژل های نیمه دائمی یک تا دو سال ماندگاری دارند .

ژل های دائمی دارای ماندگاری بالایی هستند.

  • برند ژل مورد استفاده

شرکت های مختلف ژل های تزریقی را با برند ها و مدت ماندگاری متفاوتی ایجاد می کنند.

  • میزان حجم دهی لب ها

هرچه میزان حجم دهی لب ها بیشتر باشد مدت زمان انجام ترمیم دیرتر است .

  • متابولیسم بدن هر شخص

متابولیسم و سوخت ساز بدن هر شخص باهم متفاوت است از این رو هرچه متابولیسم بدن شما بالاتر باشد مدت ماندگاری ژل تزریق شده کمتر است .

نتایج حاصل از تزریق ژل لب به صورت طبیعی است؟

عوامل مختلفی بر روی نتایج طبیعی حاصل تزریق تاثیر می گذارند . میزان ژل تزریق شده و جای گذاری ژل زیر پوست از جمله عواملی هستند که بر روی میزان طبیعی بودن نتایج حاصله تاثیر فراوانی دارد.

از دیگر عواملی  که بر روی طبیعی بودن نتایج حاصله تاثیر می گذارد تزریق مقطعی ژل بر روی لب ها است به این صورت که در طی ۲ یا ۳ جلسه و به مرور حجم‌ لب ها را افزایش می دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار