• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پیکرتراشی با لیزر و هزینه پیکرتراشی با لیزر

پدر رابطه با پیکرتراشی با لیزر چه می دانید؟ آیا با این تکنیک جدید آشنا هستید؟ آیا می دانید پیکرتراشی با لیزر به چه منظوری انجام می شود؟ 

پیکرتراشی با لیزر – دوستان و هموطنان عزیز ما می خواهیم در بطن این مطلب به موارد و موضوعاتی در خصوص پیکرتراشی با لیزر از جمله: هزینه مورد نیاز برای انجام این کار و مزایا و معایب آن اشاره کنیم.

چنانچه برای دریافت این اطلاعات مشتاق هستید، با ما همراه باشید.

پیکرتراشی با لیزر چیست؟

این عمل تکنیکی جدید برای لاغری است که به آن می توان وزن اشخاص چاق را کاهش داد. به عبارت دیگر به کمک پیکرتراشی با لیزر می توان برای لاغری موضعی اقدام کرد و چربی های انباشته شده در بخش های مختلف بدن را از بین برد.

در این عمل پروب های لیزر دستگاه به قسمت های چاق و یا بد شکل بدن متصل می شود و بافت های چربی موجود در آن نواحی در هم می شکنند.

پیکرتراشی برای چه افرادی مناسب است؟

به صورت کلی استفاده از تکنیک پیکرتراشی با لیزر برای افرادی که از ورزش و رژیم فراری م باشند و به دنبال روش های لاغری سریع هستند  مناسب نمی باشد. اما لازم به ذکر است که چنین افرادی اگر می خواهند با این عمل به لاغری خود بپردازند، باید عادات غذایی خود را تغییر دهند و رژیم غذایی مناسبی دریافت کنند. زیرا بعد از انجام این عمل، در صورت رعایت نشدن رژیم غذایی، امکان بازگشت وزن در آنها وجود دارد.

به صورت کلی پیکرتراشی با لیزر برای افرادی که به صورت منظم ورزش می کنند و به رعایت رژیم غذایی عادت دارند، اما در بخش هایی از بدنشان دارای چربی های انباشته شده هستند که با ورزش و رژیم نتوانسته اند این چربی ها را از بین ببرند، مناسب تر می باشد.

در رابطه با این عمل باید به این مساله نیز اشاره کنیم که به کار بردن این تکنیک برای اشخاصی که دارای وزن بسیار بالایی هستند نیز مناسب نمی باشد زیرا پیکرتراشی با لیزر در جلسات محدودی برای هر شخص انجام می شود و قدرت دستگاه آن کم است. از این رو افراد بسیار چاق از انجام این تکنیک نتیجه مورد نظر خود را دریافت نمی کنند.

مزایای پیکرتراشی با لیزر:

این تکنیک در بر گیرنده مزایایی به شرح زیر است:

  • دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد
  • کبودی کمتری در این متد به وجود می آید
  • این تکنیک فاقد خونریزی است
  • هزینه مورد نیاز برای انجام آن کمتر است

عوارض و معایب پیکرتراشی:

در کنار مزیت های ذکر شده در قسمت فوق در خصوص پیکرتراشی با لیزر، این تکنیک از عوارض و معایبی نیز برخوردار است که آنها را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • اگر قدرت دستگاه لیزر برای افراد بیش از حد بالا برده شود، سوختگی پوست در افراد ایجاد می گردد.
  • امکان سفت شدن بیش از حد پوست در این روش وجود دارد
  • امکان عدم تقارن در قسمت هایی که پیکرتراشی در آنها انجام شده است، وجود دارد.

هزینه پیکرتراشی با لیزر:

برای کسب اطلاع از هزینه پیکرتراشی با لیزر باید با کلینیک های زیبایی مورد نظر تماس حاصل فرمایید و میزان هزینه مورد نیاز برای انجام پاین کار را از آنها سوال کنید.

در خصوص هزینه مورد نیاز برای انجام این کار تنها می توانیم بگوییم که این هزینه از قیمت پیکرتراشی هایی که تحت بیهوشی کامل انجام می شوند، کمتر است.

در صورت تمایل می توانید برای انجام این کار با کلینیک زیبایی مدرن تماس حاصل فرمایید و برای انجام دادن این نوع پیکرتراشی در کلینیک مدرن اقدام کنید. این مجموعه دارای سابقه فعالیت بسیار زیادی است و از مهارت و تخصص پزشکان کاربلد بهره می برد.

آیا هزینه لیزر را می توان توسط بیمه پرداخت کرد؟

هزینه مربوط به پیکرتراشی با لیزر را در مواقعی خاص می توان توسط بیمه درمانی پرداخت کرد.

به عبارت دیگر اگر شخصی که می خواهد پیکرتراشی با لیزر انجام دهد، مبتلا به چاقی مفرط باشد، به احتمال زیاد بیمه درمانی بخشی از هزینه مربوط به این عمل را برای او تقبل کند.

پس با این وجود در صورتی که از افراد بسیار چاق جامعه هستید، می توانید هزینه مورد نیاز در خصوص پیکرتراشی را با بیمه درمانی کاهش دهید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار