• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه

حساسیت افراد نسبت به زیبایی صورت خود از زمان های قدیم مورد توجه بوده است و همیشه دنبال روش هایی برای زیبا سازی و جوانسازی خود بوده اند. زیرا صورت اولین بخش است که دیده می شود. یکی از این روش های جوانسازی صورت که بسیار پرطرفدار می باشد تزریق چربی به نواحی از جمله گونه ها، لب ها، دور چشم، خط خنده، خط اخم می باشد. برای اینکه چهره جوانتر دیده شود و فرد زیبایی از دست رفته ی خود را به دست آورد و یا چین و چروک هایی که بر روی صورت ایجاد شده یا پوست صورت که شل و افتاده شده است را از بین ببرد بهتر است که با تزریق چربی، گونه گذاری انجام دهد.

برای این کار بهتر است که در مرحله ی اول به پزشک متخصص مراجعه کنید تا بررسی های لازم را انجام دهد و شما در مورد انتظارات خود با پزشک متخصص صحبت کنید تا او بتواند شما را در این زمینه راهنمایی بکند بعد از بررسی های لازم باید آزمایشی که برای فهمیدن اینکه باید چه مقدار چربی به گونه ها تزریق شود باید انجام دهید و نتیجه ی آزمایش را به پزشک خود نشان دهید تا وی بر اساس این آزمایش مقدار چربی که باید تزریق شود را مشخص می کند.

در مرحله ی بعدی چربی از مناطقی از بدن که دارای چربی مقاومتری هستند برداشته می شود و بعد از اینکه این چربی خالص سازی شد به محل مورد نظر یعنی گونه ها به وسیله ی یک سرنگ نازک تزریق می شود.

افرادی که مناسب این روش هستند

این روش نسبت به روش های دیگر مانند تزریق ژل، فیلر، بسیار سودمند و دارای طول عمر بسیاری خواهد بود به این دلیل که از چربی های مقاوم بدن خود فرد برداشته می شود.

این روش گونه گذاری با استفاده از تزریق چربی به گونه‌ها برای افراد جوان و سن بالا قابل انجام شدن می‌باشد.

توجه کنید که این تزریق چربی به گونه‌های فرد یک روش برای جوانسازی و زاویه دار کردن گونه‌ها در صورت می‌باشد.

این روش در افراد مختلفی قابل انجام است که در زیر به آن ها اشاره می‎کنیم

1- افرادی که صورتشان به دلیل بالا رفتن سن شان دچار چین و چروک و افتادگی پوست صورت شده است.

2- افرادی کم سن و سالی که به دلیل وزن کم کردن، در صورت خود دچار افتادگی پوست، تغییرات در فرم صورت شده‌اند می‌توانند از این روش برای حل این مشکلات استفاده کنند.

3- کسانی که بدنبال متفاوت بودن چهره‌ی خود هستند می‌توانند با استفاده از این روش گونه‌های خود را برجسته و زاویه‌دار کنند.

عوارض بالا رفتن سن و پیر شدن افتادگی، شلی، چین و چروک شدن پوست می‌باشد که در این مواقع برای اینکه فرد دوباره صاحب پوستی زیبا و صاف شود بهتر است از روش های جوانسازی استفاده کند که دارای انواع مختلفی می‌باشد ازجمله بوتاکس، تزریق ژل، تزریق فیلر، تزریق چربی، پروتز گونه، که در میان همه‌ی این موارد به دلیل اینکه از مواد خارجی برای تزریق و پروتز استفاده می‌شود دارای عوارض قابل توجهی می‌باشند اما تزریق چربی به دلیل اینکه از چربی‌های مقاوم بدن برداشته می‌شود دارای عوارض کمتری نسبت به روش‌های قبلی می‌باشند.

تزریق چربی به گونه

چگونگی انجام تزریق

برای تزریق چربی به گونه‌های افراد باید چربی از مناطقی که دارای چربی مقاوم هستند استخراج شود این چربی استخراج شده دارای مقداری آب و خون می‌باشد که قبل از تزریق باید این مواد از چربی پاکسازی شود و بعد توسط سرنگ‌های نازک به زیر پوست و گونه‌ها تزریق شود.

توجه کنید که برخی موارد در گونه گذاری به تجربه و مهارت پزشک متخصص بستگی دارد:

1- مقدار چربی که باید به گونه ها تزریق شود.

2- محل تزریق چربی دقیقا باید از کدام ناحیه باشد.

3- زوایه ی تزریق چربی به گونه ها چگونه باشد.

اگر این روش تزریق توسط پزشک متخصص به درستی انجام شود کمترین عوارض را خواهد داشت. در برخی موارد ممکن است چربی که به گونه ها تزریق می‎شود مقدارش کم باشد یا مکن است سلول‎های چربی مرده باشند و زودتر جذب شوند که باید در این صورت دوباره چربی به گونه‌ها تزریق شود برای این احتمالات بهتر است که مقدار چربی اضافی که از بدن خارج شده است را در آزمایشگاه فریز کرد که این چربی‌ها به مدت 4 الی 6 ماه سالم می‌مانند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار