• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم

در بعضی مواقع در بعضی افراد گودی در زیر چشمشان ایجاد می شود که این گودی در اثر نبودن چربی یا به عبارتی کمبود چربی می باشد که با تزریق چربی به زیر چشم این مشکل حل می شود. قبل از هر کاری باید به پزشک متخصص زیبایی و پوست مراجعه کنید تا توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید و سپس پزشک تعیین کند که آیا نیاز دارید که چربی به زیر چشمتان تزریق شود یا خیر که بعد از تشخیص پزشک متخصص تزریق چربی به زیر چشم انجام می شود توجه کنید که تزریق چربی به زیر چشمتان توسط پزشک متخصص انجام شود که از عوارض آن جلوگیری شود.

 در برخی موارد تزریق ژل نیز برای رفع گودی زیر چشم استفاده می شود و باعث زیبایی و جوان سازی افراد می شود ولی توجه داشته باشید که مدت زمان ماندگاری ژل حدودا 2 سال می باشد که بعد از دو سال باید دوباره ژل تزریق شود. ولی تزریق چربی به زیر چشم که باعث جوان سازی فرد و زیبا شدن وی می گردد معمولا به مدت 10 سال می تواند باقی بماند.

و تشخیص اینکه کدام یک از این روش های زیبا سازی مناسب می باشد باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید تا پزشک متخصص تشخیص دهد که کدام روش برایتان مناسب می باشد.

روش تزریق

در تزریق کردن چربی به زیر چشم این چربی را از دیگر نقاط بدن برداشته می شود و بعد از خالص سازی به زیر چشم برای رفع گودی چشم مورد استفاده قرار می گیرد. این چربی که به زیر چشم تزریق می شود تقریبا نصفی از آن توسط بدن جذب شده و نصف دیگر ان باقی می ماند.

توجه کنید که چشم عضوی از صورت است که پیری را زودتر  نشان می دهد یعنی هر فردی که با گذشت زمان و افزایش سن دچار پیری می شود ابتدا از ناحیه ی چشم این مورد دیده می شود به گونه ای که پوست اطراف چشم افتاده می شود و همچنین دچار چین و چروک شده و شل می گردد که با تزریق چربی به زیر چشم این مشکل رفع می گردد.

دلایل محبوبیت تزریق چربی

این روش دارای محبوبیت و طرفداران بسیاری می باشند و علت آن را در زیر توضیح می دهیم:

1- این روش دارای دوام و طول عمر بیشتری نسبت به سایر روش های جوان سازی و رفع چین و چروک از جمله تزریق ژل و… می باشد.

2- چون این چربی از خود بدن فرد گرفته می شود و به این قسمت از بدن تزریق می گردد باعث می شود که این روش نسبت به سایر روش های جوان سازی  بسیار طبیعی تر دیده شود.

3- و همچنین اینکه چون این چربی از قسمت های مختلف بدن خود فرد برداشته می شود احتمال اینکه فرد بعد از تزریق چربی دچار حساسیت، پس زدگی، یا هرگونه عوارض دیگری بسیار کمتر باشد.

4- چون چربی از خود بدن فرد است اگر احتمالا این چربی در بدن فرد پخش شود هیچ گونه عارضه ی خاصی به وجود نمی آورد.

5- بعد از اینکه تزریق در زیر چشم صورت گرفت بافت های آن ناحیه از این چربی استفاده می کنند و این باعث جوان‌سازی و زیبایی پوست می شود.

تزریق ژل به زیر چشم

عواملی که باعث گودی در زیر چشم می شوند

1- بالا رفتن سن و پیر شدن باعث تحلیل زیر چشم و گودی در آن می شود.

2- دچار شدن به برخی بیماری ها مانند سل و بودن برخی مشکلات باعث گودی در زیر چشم می شود.

3- با تحلیل رفتن زیر چشم باعث می شود که رگ ها یا به عبارتی مویرگ های زیر چشم به سطح پوست نزدیکتر شده و باعث سیاهی آن ناحیه می شود.

4-  قرار گرفتن در زیر نور خورشید در فصل تابستان به مدت طولانی باعث ایجاد گودی در زیر چشم می شود.

5- استفاده از لوازم آرایشی بسیار باعث افتادگی، چین و چروک، و شلی پوست زیر چشم می شود.

اگر ما بتوانیم که این گودی زیر چشم را با استفاده از چربی که از برخی نواحی بدن برداشته می شود پر کنیم باعث می شود که این چین و چروک های بدن بخصوص ناحیه ی زیر چشم از بین برود.

توجه کنید که رفع کردن چین و چروک این ناحیه با استفاده از تزریق چربی باعث جوانسازی و زیباتر شدن فرد می گرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار