• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نحوه تزریق مزوتراپی لاغری

منظور از مزوتراپی لاغری چیست و نحوه انجام تزریق مزوتراپی لاغری چگونه است؟

نحوه تزریق مزوتراپی لاغری – امروزه بسیاری از افراد از لاغر شدن با روش های قدیمی مانند: ورزش و رژیم خسته شده اند و به دنبال راهکار هایی برای لاغری خود هستند که با استفاده از این راهکار ها بتوانند در مدت زمان بسیار کم و با سرعت بیشتری برای لاغری اقدام کنند.

همچنین عده زیادی از اشخاص نیز به دنبال راهکار های لاغری موضعی هستند و تمایل دارند که تنها بخش خاصی از بدن را لاغر کنند که انجام این کار با رژیم غیر قابل انجام است و برای این کار باید از روش های دیگری استفاده شود.

مزوتراپی لاغری از جمله روش های جدیدی است که مشکلات این دسته از افراد را برطرف کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیپوماتیک یا پیکرتراشی از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

نحوه تزریق مزوتراپی لاغری – مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی در خصوص لاغری به گونه ای است که در این روش جدید از تزریق مواد مختلفی به عضله های بخش های مختلف بدن استفاده می شود و مواد تزریقی مورد نظر به صورت گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند و یا با صلاح دید پزشک از مواد مناسب دیگری در این خصوص استفاده می شود.

تزریق مورد نظر در مزوتراپی به صورت موضعی به عضله های مختلف بدن مانند: شکم، پهلو، ران و … تزریق می گردد.

نحوه تزریق مزوتراپی لاغری چگونه است؟

برای انجام دادن تزریق مزوتراپی لاغری باید تمامی شرایط ذکر شده در قسمت زیر وجود داشته باشند و بر اساس موارد ذکر شده تزریق انجام شود.

نحوه تزریق مزوتراپی لاغری – استفاده از بی حس کننده:

برای تزریق مزوتراپی لاغری پیش از هر کاری باید نواحی مورد نظر که شخص قصد انجام لاغری موضعی برای آنها را دارد، با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی بی حس شوند که معمولا برای این کار از پماد بی حس کننده استفاده می شود و این پماد بر روی محل مورد نظر به میزان مورد نیاز مالیده می شود و بعد از گذشت مدت زمانی در حدود ده دقیقه بی حسی در شخص صورت می گیرد.

پس اینکه بی حسی موضعی برای شخص انجام می شود، فردی که مزوتراپی لاغری را انجام می دهید معمولا یا در کل دردی را احساس نمی کند و یا در صورت بروز درد در آن شخص، میزان درد بسیار اندک خواهد بود.

تعیین کوکتل های مناسب برای تزریق به عضله مورد نظر:

بعد از انجام بی حسی موضعی در محل مشخص شده باید کوکتل مورد نظر با مشورت پزشک تهیه شود و سپس این کوکتل تهیه شده را با استفاده از سرنگ های بسیار نازک در بخش های مختلفی از بدن که لاغری آن بخش ها مورد نظر شخص است، تزریق صورت می گیرد.

تخصص و مهارت پزشک مربوطه:

نحوه تزریق مزوتراپی لاغری برای تزریق مزوتراپی لاغری باید پزشک از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد و کوکتل ها را در قسمت های مناسب عضلات تزریق کند تا تاثیر گذاری آن مناسب باشد و در غیر این صورت ممکن است که نتیجه حاصل از انجام مزوتراپی موفقیت  آمیز نباشد.

کوکتل های مورد استفاده در مزوتراپی لاغری:

لازم به ذکر است که موادی که برای مزوتراپی لاغری استفاده می شوند، حل کننده چربی هستند و زمانی که این مواد وارد عضله های بدن می شوند باعث آب شدن چربی های آن بخش می گردند که نتیجه حاصل از تزریق مزوتراپی در مدت زمان حدود سه الی چهار هفته بعد مشخص می گردد.

موادی که در تزریق مزوتراپی برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرند فاقد هر گونه عارضه برای بدن هستند و تنها عملی که انجام می دهند، تخریب سلول های چربی عضله مورد نظر می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این کوکتل ها به سلول های مجاور در بافت های دیگر نیز آسیبی وارد نمی شود.

سخن پایانی:

دوستان عزیزی که قصد انجام دادن مزوتراپی را دارید و در انجام این کار مردد هستید، چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید، می توانید در وب سایت ما اطلاعات درج شده و مقالات دیگری را نیز در خصوص مزوتراپی لاغری مطالعه کنید تا به طور بهتری با این تکنیک برای در خصوص لاغری موضعی آشنا شوید و در استفاده از این شیوه به درستی تصمیم بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است که کلینیک تخصصی مدرن آمادگی انجام مزوتراپی در انواع مختلف و برای قسمت های مختلف بدن را دارد و در صورتی که برای انجام مزوتراپی به این مجموعه مراجعه کنید می توانید از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار