• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترفند صافی مو چگونه است؟

آیا می خواهید با ترفند صافی مو آشنا شوید؟ آیا می خواهید به صاف کردن دائمی مو بپردازید؟

برای صاف کردن مو باید چه کار کرد؟ آیا می توان با راهکارهای خانگی مو ها را صاف کرد؟

داشتن موهای صاف یکی از مسائلی است که بسیاری از بانوان خواستار آن هستند و تمایل دارند که موهای خود را به روش های مختلف صاف کنند زیرا موهای صاف از زیبایی بیشتری در مقایسه با موهای وز برخوردار است.

امروزه روش های مختلفی برای صاف کردن مو وجود دارد که برخی از این روش ها با استفاده از راهکارهای خانگی و استفاده از ماسک موهای مختلف قابل انجام است و برخی دیگر باید توسط آرایشگر ها و با استفاده از تکنیک کراتیه مو انجام شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

برای اطلاعات بیشتر از کاشت مو  طبیعی می توانید از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

ترفند صافی مو:

برخی از راهکارهای صافی مو که با استفاده از روش های خانگی قابل انجام هستند، به شرح زیر می باشند:

استفاده از شانه دندانه درشت:

استفاده از شانه دندانه درشت و شانه کردن موهای خیس یک ترفند صافی مو است که به راحتی می توانید آن را انجام دهید و از موهای صاف خود لذت ببرید. کافی است تا با استفاده از این نوع شانه ها تمامی قسمت های موهای خود را زمانی که خیس هستند، شانه کنید.

استفاده از سرم صاف کننده

استفاده از سرم صاف کننده مو:

به کمک انواع سرم های صاف کننده مو که در بازار موجود هستند، می توان به راحتی به صاف کردن موها پرداخت و موهایی زیبا داشت. برای استفاده از این سرم ها باید از استحمام، به میزان مورد نیاز سرم مو را بر روی مو زد.

استفاده از ماسک نوشابه:

به کمک ماسک نوشابه می توان به راحتی به کراتیه کردن و صاف کردن مو پرداخت. کافی است تا موهای خود را خیس کنید و سپس به مدت 5 دقیقه اجازه دهید که موهایتان در محلول نوشابه و شامپو نرم کننده باقی بماند. در ادامه نیز موهای خود را آبکشی کنید و با شامپو سبک بشویید.

با انجام این کار موهایی زیبا، براق، صاف و نرم خواهید داشت.

شست و شو دادن مو با شیر:

دیگر ترفند صافی مو را می توان شست و شو دادن مو با شیر در نظر گرفت. شیر دارای کازئین و پروتئین آب پنیر است که باعث تقویت رشته های مو و صاف شدن مو می شود و موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم می کند.

برای استفاده از ماسک شیر می توانید پس از استحمام رشته های موی خود را با استفاده از شیر بپوشانید و یا شیر را برروی موهایتان اسپری کنید. پس از اینکه تمامی بخش های موی خود را به شیر آغشته کردید، موها را آبکشی کنید.

برای استفاده از ماسک شیر می توانید از شیر گاو، شیر بز، شیر بادام و شیر نارگیل استفاده کنید.

با استفاده از ماسک شیر نمی توان باعث صاف کردن مو دائمی شد اما استفاده از این ماسک یکی از بهترین ترفند های صافی مو به حساب می آید که علاوه بر صاف کردن مو، مواد مورد نیاز مو را نیز تامین می کند.

صاف كردن مو دائمي

صاف كردن مو دائمي:

با بهره گرفتن از تکنیک های ذکر شده در قسمت فوق، امکان صاف کردن مو دائمی وجود نداشت. به همین دلیل در این بخش می خواهیم یکی از تکنیک های صاف کردن دائمی مو را برای شما عزیزان شرح دهیم تا از آن استفاده کنید و موهایی زیبا داشته باشید.

کراتینه مو:

معروف ترین راهکاری که امروزه برای صاف کردن دائمی مو و یا کراتینه مو به کار می رود، استفاده از مواد شیمیایی برای صاف کردن دائمی مو است.

استفاده از مواد شیمیایی برای صاف کردن دائمی مو، کراتینه مو نام دارد و در این روش مواد شیمیایی به کار گرفته شده باعث می شوند تا پیوند قوی دی سولفیدی مو شکسته شود و برگشت آنها به حالت قبلی غیر ممکن باشد که در نتیجه با انجام این کار موها را به صورت دائمی صاف می شوند و به شکلی در می آیند که انگار همیشه آنها را اتو کرده اید.

کراتینه مو ماندگاری و دوام بسیار زیادی دارد و نتایج حاصل از آن در طولانی مدت باقی می ماند اما در رابطه با تکنیک کراتینه مو لازم به ذکر است که این روش به عنوان یک روش دائمی تلقی می شود زیرا بعد از استحمام و در هر حالتی موها وضعیت خود را حفظ می کنند و دچار وز نمی شوند و علت نامگذاری این تکنیک، مادام العمر بودن آن نیست.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار