• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

چگونه موهای خود را در یک هفته رشد دهیم؟

رشد مو در یک هفته

ممکن است که از مدل موی جدید خود پشیمان شده اید و از این رو تصمیم به کاشت مو دارید یا سعی دارید موهای خود را برای رویدادی که پیش رو دارید به سرعت رشد دهید، برای این کار اقدامات عملی وجود دارد که می توانید برای رشد مو در یک هفته انجام دهید. شما می توانید برای افزایش سریعتر رشد موهایتان آنها را با روغن های گیاهی مثل زیتون، جوجوبا، آرگان، نارگیل و روغن بادام آغشته کرده و ماساژ دهید، برنامه مراقبت از موهایتان را به گونه ای تنظیم کنید که مواد مغذی بیشتر و به صورت مداوم دریافت شود (مانند مصرف پروتئین و بیوتین).

رشد مو در یک هفته با استفاده از تیمار مو

رشد مو در یک هفته

1. ماساژ پوست سر با روغن گرم

برای دریافت نتیجه بهتر و سریعتر ماساژ پوست سر را با روغن گرم شده انجام دهید. ماساژ پوست سر با روغن گرم برای بهبود سلامت پوست سر و تقویت رشد مو بسیار موثر است چرا که روغن گیاهی گرم شده همراه با ماساژ باعث افزایش شدت جریان خون شده و به مرور رشد مو افزایش می باید. بهتر است قبل از استفاده از روغن، آن را تست کنید تا زیاد گرم نباشد و به دمایی برسد که موجب آسیب به پوست سر نشود.

با استفاده از نوک انگشتان (نه با ناخن ها) پوست سر خود را با حرکات آهسته و دورانی به آرامی با روغن گرم ماساژ دهید. اگر با اعضاء خانواده یا با دوست نزدیکی زندگی می کنید، از آنها بخواهید تا به شما در ماساژ پوست سر کمک کنند و حدود 3 دقیقه پوست سر شما را با نوک انگشتان خود ماساژ دهند. سپس موهایتان را نیز با روغن آغشته کرده و اجازه دهید حدود 30 دقیقه بماند و در نهایت موهای خود را به خوبی با شامپو کنید و آب ملایم بشورید، فراموش نکنید که برای گرفتن نتیجه سریع تر این کار را بیش از یک بار انجام دهید، توجه داشته باشید که ماساژ روغن را در روزهایی که به طور معمول شامپو می زنید، انجام دهید تا در نهایت شستن موهایتان بیشتر از حد انجام نشود.

2. استفاده از ماسک های گیاهی

جهت افزایش رشد مو در یک هفته از ماسک مو استفاده کنید. هفته ای یک یا دو بار با استفاده از ماسک مو ، فولیکول های مو را جهت رشد سریع تر تشویق کنید. شما می توانید ماسک های طبیعی را خودتان در خانه بسازید و یا از ماسک موهای آماده در داروخانه ها و لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه و استفاده کنید.
1 فنجان (237 میلی لیتر) روغن نارگیل را با 1 قاشق غذاخوری (14.8 میلی لیتر) روغن بادام و روغن جوجوبا ترکیب کنید. موهایتان را مرطوب کنید و ماسک را بزنید و بگذارید ده دقیقه بماند. سپس، موهای خود را مانند معمول بشویید و حالت دهید. همانطور که در مورد روش ابتدایی اشاره شد برای جلوگیری از شستشوی بیش از حد، در روزهایی که به طور معمول شامپو می زنید از ماسک مو استفاده کنید.

استفاده از روغن کرچک

استفاده از روغن کرچک برای رشد مو در یک هفته خالی از لطف نیست، روغن کرچک به دلیل اثرات مفید آن بر روی پوست و مو بسیار شناخته شده است بنابراین استفاده از ماسک موی روغن کرچک ممکن است به رشد سریع تر مو کمک کند. برای این کار ابتدا از پوست سر خود شروع کنید و آن را با روغن کرچک ماساژ دهید و اجازه دهید روغن کاملا جذب شود سپس به صورت آهسته به سمت موهایتان حرکت کنید پس از انجام این مرحله، مو و سر خود را با کلاه دوش بپوشانید تا روغن به بیرون حرکت نکند، مقداری از روغن ممکن است از زیر کلاهک به بیرون تراوش کند پس به یک حوله هم نیاز دارید که روی بالش خود پهن کنید تا لکه دار شدن آن محافظت کند.

روغن را یک شب کامل روی موهایتان نگه دارید و صبح روز بعد، موهای خود را بشویید و اطمینان حاصل کنید که تمام روغن را کاملا از موهایتان شسته اید. برای این کار بهتر است هنگام آبکشی از سرکه سیب هم استفاده کنید. سرکه سیب می تواند در از بین بردن آلودگی و تجمع روغن در موهای شما بسیار موثر باشد. دو قاشق غذاخوری سرکه به دو فنجان آب اضافه کنید و موهای خود را با این مخلوط بشویید.

3.استفاده از مکمل های تقویت کننده مو

اگر رژیم غذایی شما به اندازه کافی برای موهایتان مغذی و تقویت کننده نیست، پیشنهاد می کنیم که از یک مولتی ویتامین برای بهبود رشد موهای خود استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار