• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم روشی است که در آن به رفع گودی های زیر چشم و پر شدن چشم ها، پرداخته می شود. هدف از این روش که بدون انجام عمل جراحی انجام می شود، بهبود و رفع گودی زیر چشم و در نتیجه بهبود کبودی ها و تیرگی های زیر چشم و جوان و با طراوت نشان دادن صورت است.

این مشکل که سبب ناراحت نشان دادن صورت فرد می شود و تاثیری منفی در زیبایی صورت و در نتیجه زیبایی ظاهری او داشته، اصولا به سن و سال ربطی نداشته و هم در افراد جوان و هم در سنین پیری دیده می شود و حتی می تواند ارثی و یا از عوارض بیماری ای باشد.

تزریق ژل  که راهی موثر و مفید برای شاداب نشان دادن شما و رفع دایره های سیاه اطراف چشم و گودی های زیر چشم و پف آن است، به بهترین و مطمئن ترین شکل در کلینیک مدرن، توسط پزشکان مجرب و متخصصی انجام می شود.

مراحل انجام فرایند تزریق

در این فرایند ابتدا ناحیه مورد نظر ارزیابی و علامت گذاری می شود و پس از آن که بی حسی به طور کامل انجام شد، با استفاده از سوزن مخصوص و یا یک کانول بسیار ریز، تزریق ژل زیر چشم به صورت کاملا بی درد انجام می شود.

در این روش که به طور تقریبی بین 15 الی 30 دقیقه زمان می برد، نتایج بلافاصله پس از انجام تزریق قابل مشاهده بوده و چهره ی جوان تری را به شما تحویل می دهد.

این امر سبب پر شدن بافت نرم و حساس زیر چشم و درمان گودی و تیرگی این ناحیه می شود که نتیجه ی آن صورتی شاداب تر، جوان تر و با طراوت تر می باشد.

تزریق ژل زیر چشم

ماندگاری تزریق ژل

به طور کلی ماندگاری تزریق ژل زیر چشم به نوع و مارک ژل مرفی در این فرایند بستگی دارد و نمی توان زمان دقیقی را برای آن تعیین کرد. اما به طور تقریبی ژل ماندگاری ای بین 8 الی 24 ماه در زیر چشم خواهد داشت.

بیشترین ماندگاری و بهترین کیفیت را در کلینیک مدرن با داشتن پزشکانی متخصص و مجرب و همچنین استفاده از مواد مصرفی مرغوب و عالی تجربه کنید.

فواید تزریق به زیر چشم

تزریق کردن ژل به زیر چشم ها باعث پر شدن بافت ظریف و نرم از دست رفته می شود و علاوه بر آن این فرایند سبب درمان سیاهی زیر چشم نیز می شود و چهره ای زیباتر و جوان تر برای فرد ایجاد می کند.

انجام دادن این کار حالت چشم ها را بهبود داده و پف بالای پلک ها را از بین برده و  سبب زیبا تر نشان دادن چشم ها می شود.

به طور کلی تزریق کردن ژل به زیر چشم ها در کلینیک مدرن دارای مزایایی به شرح زیر می باشد:

-بهبود سیاهی اطراف چشم و بافت تیره و سیاه زیر چشم و در نتیجه بهبود ظاهر افراد.

-انجام فرایند کلاژن سازی در پوست به وسیله ژل تزریق شده، که از بازگشت گودی و سیاهی زیر چشم جلوگیری می کند.

-گرفتن نتیجه بلافاصله پس از انجام

-دوام و ماندگاری بین 2 تا 3 سال

تزریق کردن ژل به زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

-افرادی که به دنبال رفع چین و چروک های زیر چشم خود می باشند.

-افرادی که دارای گودی ای بسیار شدید در زیر چشمان خود می باشند.

-افرادی که دارای سیاهی زیر چشم بوده و از بابت آن اذیت می شوند.

توجه کنید:

افراد باردار و یا کسانی که در دوران شیردهی هستند، در این مدت نباید ژل تزریق کنند.

افرادی که دارای بیماری ای خاص و یا بیماری ای بدخیم هستند باید حتما پزشک را در جریان قرار داده و حتی الامکان از اینکار اجتناب کنند.

آیا کبودی و گودی زیر چشم به مرور زمان و با افزایش سن بدتر می شود؟

در جواب این سوال باید گفت که بله! با افزایش سن، بافت های پوست به مرحله ای بنام پیری سلولی می رسند. در این مرحله تقسیم شدن سلول ها به حدی کند است که قادر به جایگزین کردن سلول های پیشین نمی باشد. در این مرحله باید به بهترین شکل از پوست خود مراقبت کرد.

کلینیک مدرن

تزریق ژل زیر چشم کار بسیار ظریف و حساسی می باشد چرا که بافت های اطراف چشم بسیار حساس است. دقت کنید برای انجام این فرایند حتما به فردی متخصص و کاردان مراجعه کنید تا برای شما عوارضی نداشته باشد. کلینیک مدرن با بهترین و مجرب ترین پزشکان، در هر زمان آماده خدمت به شما می باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار