• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی برای جای جوش

تزریق چربی برای جای جوش

برخی افراد به دلایل متفاوتی از جوش و جای جوش رنج می برند مثلا ممکن است دارای پوستی پرچرب باشند یا اینکه دارای اختلالات هورمونی که باعث ایجاد جوش و جای جوش در صورت افراد و یا بدنشان شود که این امر موجب زشت دیده شدن افراد می شود و باعث می شود که اعتماد به نفسشان پایین بیاید. برخی از این جوش ها در اثر دوره ی نوجوانی اتفاق می افتد که بعد از عبور از این دوره همه ی جوش های بدن و صورت فرد از بین می رود ولی جای جوش ها همچنان باقی می ماند که برای رفع این موارد بهتر است از تزریق چربی استفاده شود.

علت های باقی ماندن جای جوش

علل مختلفی وجود دارد که باعث می شود جای جوش در صورت افراد و بدن آن ها باقی بماند از جمله :

1- دستکاری جوش

2- سن افراد

3-  جنس پوست افراد نیز در باقی ماندن جای جوش تاثیر دارد.

4- استفاده از راهکاری نامعقول برای از بین بردن جوش باعث باقی ماندن جای جوش می شود.

5- برخی از جوش ها که حالت التهابی دارند لایه ی سطحی از پوست را تحت تاثیر خود قرار می دهند و فیبرهای کلاژنی این لایه یعنی لایه ی پوست را مورد تخریب قرار می دهند. این جوش های التهابی چربی که در پوست هست را تجزیه می کنند و بعد از این تجزیه در پوست یکسری منفذ های خالی ایجاد می شود.

این منفذ های ایجاد شده در پوست همچنان با گذشت زمان باقی می مانند که ممکن است با مرور زمان به رنگ قرمز یا قهوه ای تیره یا در بعضی مواقع به رنگ سیاه در بیایند.

عوارضی که از بودن جای جوش ایجاد می شوند:

1-  جای جوش باقی مانده باعث ایجاد تغییر رنگ در آن ناحیه یعنی همان جای شود رد صورت یا بدن فرد می شود که باعث بد دیده شدن صورت یا بدن فرد می گردد.

2- باعث از دست رفتن اعتماد به نفس افراد می شود.

3- افراد برای محو کردن جای این جوش ها از انواع مواد آرایش به مقدار زیاد استفاده می کنند که به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک در پوست و پیری زود رس پوست صورت می گردد.

تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی می باشد که در سطح جهان توسط افراد زیادی انجام می شود.

چگونگی آمادگی برای تزریق چربی برای جای جوش

قبل از اینکه چربی تزریق شود فرد بیمار به یک پزشک متخصص مراجعه می کند و در این مراجعه در مورد توقعات  انتظارات خود برای تزریق چربی با پزشک صحبت می کند و پزشک بعد از بررسی های لازم در مورد مقدار تزریق چربی تصمیم می گیرد.

تزریق چربی برای جای جوش

توجه داشته باشید که قبل از تزریق چربی

1- استفاده از هرگونه داروهایی مانند آسپرین یا ایبوپروفن خود داری فرمایید.

2- به مدت 48 ساعت قبل از تزریق چربی از استفاده ی هرگونه الکل به طور جدی خود داری فرمایید.

3- یک شب قبل از انجام تزریق چربی حتما از آنتی بیوتیک هایی که پزشک متخصص تجویز کرده است استفاده نمایید.

4- دقت داشته باشید که به هنگام انجام تزریق چربی به هیچ عنوان از مواد آرایشی استفاده نکنید و قبل از انجام تزریق چربی حتما آن مواد آرایشی را بشویید.

نظر پزشک متخصص

معمولا برای تزریق چربی برای نوحی دارای جای جوش پزشک متخصص معین می کند که از کدام نواحی از بدن چربی برداشته شود. بعد با استفاده از آزمایشی که برای فرد می نویسد تعیین می کند که چه مقدار چربی برای از بین بردن جای جوش ها لازم است.

روش های دیگری نیز برای از بین بردن جای جوش وجود دارد مانند تزریق ژل اما دلیل استفاده از تزریق چربی این است که موادی که در تزریق چربی به کار می رود کاملا طبیعی می باشد و دارای ماندگاری بال نسبت به دیگر روش ها و با حداقل عوارض ممکن بر روی پوست می‌باشد.

به طور معمول چربی را از مناطقی که دارای چربی های با دوام هستند برداشته می‌شود آن هم به روش لیپوماتیک.

بعد این چربی از موادی همچون خون، آب، پاکسازی می شوند و با استفاده از بی‎حسی موضعی این چربی ها به مناطقی که دارای جای جوش هستند تزریق می‎شوند.

تنها عوارضی که این روش دارد این است که منطقه ی تزریق چربی دچار مقداری تورم و قرمزی می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار