• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جوان سازی پوست صورت

اهمیت داشتن پوست و صورت جوان

داشتن پوست سالم و شاداب یکی از دغدغه های اصلی افراد و به خصوص بانوان می باشد چرا که پوست ناسالم و آسیب دیده باعث خسته و پیرتر نشان دادن صورت آن ها خواهد شد. به همین علت آن ها از خدمات پوست مختلفی بهره می برند تا بتوانند زیبایی را به صورت خود هدیه دهند. امروزه تبلیغات بسیاری در زمینه ی جوان سازی پوست صورت در بازار خرید و فروش انجام می شود اما همان طور که می دانید بعضی از تبلیغ گران سو استفاده گر و غیر قابل اعتماد اند و استفاده از محصولات تقلبی آن ها می تواند علاوه بر ضرر مالی باعث وارد شدن صدمه های غیر قابل جبران به پوست بشود.

بنابراین بهترین روش جوان سازی پوست صورت مراقبت دائمی از آن در کنار استفاده از روش های طبیعی و خانگی می باشد. در ادامه ی این مقاله در سایت مدرن با ما همراه باشید تا شما را با ترفندهای خانگی برای جوان و شاداب کردن پوست صورت آشنا کنیم.

ترفندهای جوان سازی پوست صورت

امروزه افراد بسیاری به دنبال راهی برای جوان سازی پوست خود هستند. همان طور که می دانید روش های خانگی از بی ضررترین و مفید ترین روش ها برای این هدف می باشند. اگر شما عزیزان نیز در پی جوان کردن پوست صورت تان هستید می توانید از روش های کم هزینه و معجزه آسایی که در زیر ذکر شده اند کمک بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی به نتیجه ی دلخواه تان برسید.

نوشیدن آب

به جرئت می توان گفت که هیچ روشی به اندازه ی نوشیدن آب به مقدار کافی برای جوان سازی پوست صورت موثر نیست. کمبود آب و رطوبت پوست باعث خشکی آن و پیرتر به نظر رسیدن صورت خواهد شد. بنابراین سعی کنید روزانه ۸ الی ۱۰ لیوان آب بنوشید تا رطوبت و شفافیت پوست تان حفظ شود.

مرطوب کننده های طبیعی

اگر رطوبت پوست کم شود بیش تر در معرض خشکی و چین و چروک قرار خواهد گرفت. می توانید از ژل آلوئه ورا به عنوان یک مرطوب کننده ی طبیعی و قوی استفاده کنید. آلوئه ورا علاوه بر رطوبت رسانی با داشتن میزان فراوانی ویتامین A در جوان سازی پوست صورت نقش مهمی ایفا می کند.

 

ویتامین E

ویتامین E یکی از ویتامین های اصلی و مهم برای پوست است. می توانید جهت شفاف و جوان کردن پوست تان مایع درون قرص های ویتامین E را روی صورت خالی کنید و اجازه دهید تا جذب شود. بهتر است قبل از این کار کمی حرارت به آن دهید تا سرعت جذبش افزایش یابد. استفاده از کرم ها و عصاره های حاوی ویتامین مذکور نیز بسیار مناسب است.

جوان سازی پوست صورت

روغن های گیاهی

روغن های گیاهی تاثیر فوق العاده ای بر جوان سازی و شاداب کردن پوست صورت دارند. چند نمونه از این روغن ها عبارت اند از: روغن بادام شیرین، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن خشخاش و … . استفاده ی مداوم از روغن های گیاهی طبیعی می تواند از طریق تغذیه ی پوست آن را سالم نگه دارد.

ماسک خیار و گلاب

از تاثیرات شگفت انگیز ماسک خیار و گلاب غافل نشوید. با استفاده ی مرتب و شبانه از این ماسک آرامش و طراوت به پوست خود ببخشید. هم چنین این ترکیب می تواند با آب رسانی کردن پوست صورت یکی از روش های فوق العاده ی جوان سازی به شمار رود. این ترکیب برای عزیزانی که پوست شان مستعد جوش و آکنه است به شدت توصیه می شود.

عصاره ی رازیانه

مقداری گیاه خشک شده ی رازیانه درون آب جوش بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از دم کشیدن آب آن را از صافی عبور دهید. سپس یک دستمال پارچه ای و تمیز را به آن آغشته کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید. پس از مدتی شاهد تاثیرات مثبت آن خواهید بود.

ورزش کردن

اهمیت ورزش برای داشتن بدن سالم و پوست شاداب بر هیچکس پوشیده نیست. ورزش کردن به صورت دائمی لازمه ی داشتن پوست جوان است. منظور ما حضور حتمی در باشگاه ها نیست بلکه انجام حرکات ورزشی در منزل نیز کفایت می کند. ورزش هایی چون پیاده روی، دوچرخه سواری، نرمش و … مناسب اند. ورزش کردن از طریق ترشح هورمون های شاد کننده و همچنین تسریع روند اکسیژن رسانی به سطح پوست سلامت پوست و جوان سازی آن را به همراه دارد.

دوری از دخانیات

استعمال دخانیاتی چون سیگار، قلیون و امثال آن ها ضربات جبران ناپذیری به پوست صورت وارد خواهند کرد. حتما متوجه کدری و تیرگی پوست افراد سیگاری و دودی شده اید که تا چه حد باعث پیرتر نشان دادن آن ها می شود. بنابراین اگر قصد جوان سازی پوست صورت تان را دارید لازم است حتما از دخانیات دوری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار