• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض تزریق ژل

تمامی ژل های مورد استفاده برای زیبا سازی افراد مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا می باشد. و به همین دلیل عوارض تزریق ژل کم می باشد. و بهترین نوع ژل اسید هیالورونیک می باشد. که این ژل دارای محبوبیت خاصی بین افراد می باشد و علت آن این است که این ماده ذاتا در بدن انسان وجود دارد و باعث روان شدن بافت ها می شود. که این ماده نیز باعث رطوبت و روان شدن پوست می شود.

به همین علت است که دارای طرف دار هستند. توجه کنید که با افزایش سن این اسید در بدن فرد کاهش پیدا می کند و در نتیجه پوست فرد در اثر کاهش پیدا کردن این اسید هیالورونیک دچار چین و چروک و افتادگی پوست می شود که با تزریق این ژل چین و چروک های ایجاد شده بلافاصله بعد از تزریق از بین می برد. از این رو تزریق ژل بسیار همه گیر شده است.

این اسید بعد از اینکه وارد بدن شده و زیر پوست قرار گرفته پوست را آبرسانی خواهد کرد و در نتیجه باعث شادابی و جوانی پوست افراد می شود. این اسید هیالورونیک اگر توسط پزشک متخصص و به درستی انجام شود هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت به همین دلیل است که توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید می باشد. توجه کنید که اگر این ژل در لب ها مورد استفاده قرار گیرد و چون لب ها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد یعنی به طور مرتب و زیاد حرکت می کنند ممکن است که ژلی که برای افزایش حجم مورد استفاده قرار گرفته است از بین برود و بهتر است که مراقب باشیم.

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل هیالورونیک هیچ گونه عوارضی ندارد این ژل نه تنها باعث بهبود چین و چروک صورت و پوست می شود کیفیت پوست را نیز بهبود می‌بخشد. با گذشت زمان و افزایش سن در افراد که باعث چین و چروک پوست می‌شود و همچنین حجم آن نیز کاهش پیدا می‌کند که با تزریق این ژل این چین و چروک ها و کاهش حجم ها از بین می‌رود. در کل می‌توانیم بگوییم که این تزریق ژل بدون عوارض می‌باشد و کل عوارضی که تزریق ژل دارد همین حساسیت و کبودی بعد از تزریق می باشد که بعد از چند روز از بین می‌رود.

عوارض تزریق ژل

کاربردهای تزریق ژل

کاربردهایی که تزریق ژل دارد:

1- افزایش حجم برخی موارد از صورت مانند لب ها که همان پروتز لب می‌باشد.

2- از بین بردن خطوط موجود در صورت

3- پروتز چانه

4- پروتز گونه

بعد از اینکه تزریق ژل صورت گرفت چین و چروک‌هایی که در صورت وجود داشت بلافاصله از بین می‌رود و همچنین افزایش حجم بعد از تزریق ژل صورت می‌گیرد.

همچنین تزریق این ژل در نواحی چشم باعث از بین رفتن چین و چروک اطراف چشم و هم چنین کبودی اطراف چشم را از بین می‌رود.

تمام روش‌های زیبایی هم دارای عوارض و هم دارای مزایایی مخصوص دارند که عوارض ناشی از تزریق ژل تقریبا همان حساسیت و کبودی بعد از تزریق ژل می باشد که بعد از چند ساعت یا چند روز از بین می‌رود.

مزایا

اما از مزایایی این روش:

1- به نتیجه رسیدن و به دست آوردن زیبایی بلافاصله بعد از تزریق ژل

2- این روش کاملا غیر تهاجمی می‌باشد و نیازی به بیهوشی و حالت جراحی ندارد.

3- این روش دارای هیچ گونه دوره‌ی درمان نمی‌باشد و نیازی به استراحت ندارد و بهت است که حتما پیاده روی داشته باشیم.

4- به دست آوردن نتایجی که کاملا طبیعی جلوه می‌کند.

5- بدون هیچ گونه بیهوشی انجام می‌شود.

6- در طی یک جلسه این تزریق انجام می شود و نهایت مدت زمان انجام این روش 15 الی 20 دقیقه می‌باشد.

7- در صورتی که فرد دارای رضایت نباشد حالت برگشت پذیری دارد.

تمام عوارض ناشی از تزریق ژل

1- تورم بعد از تزریق ژل

2- درد به هنگام تزریق ژل و حتی بعد از تزریق ژل

3- در اثر تزریق ژل فرد در آن منطقه دچار قرمزی پوست می‌شود.

4- باعث ایجاد خارش در فرد می‌شود

5- باعث نکروز بافتی می‌شود

البته قابل ذکر است که که همه ی این موارد گفته شده در افراد قابل رویت نیست  این عوارض گفته شده در 100 نفر یک نفر می‌باشد توجه کنید که تزریق ژل های ارزان قیمت به هیچ عنوان از طرف وزارت بهداشت مورد تایید نمی باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار