• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض پیکر تراشی بازو

پیکر تراشی بازو

گاهی در اثر چاقی بازو های شما بسیار بزرگ می شوند یا در اثر بالا رفتن سن بازوها دچار افتادگی می شوند و تمام این ها می تواند در اندام شما موثر باشد. به این منظور از روش های مختلفی استفاده می شود. مشاوران کلینیک مدرن امروز تصمیم گرفته اند مقاله ای تحت عنوان عوارض پیکر تراشی بازو چیست را در اختیار شما قرار دهند.

در روش پیکر تراشی طی یک جلسه مقدار زیادی چربی از بدن شما خارج می شود و از این طریق بازو های شما خوش فرم و زیبا می شوند. این عمل اگر به خوبی انجام شود با دوام است. در پیکر تراشی ناحیه بازو به وسیله حرکات لرزشی چربی ها از بین می روند و اندازه بازوی شما تغییر می کند. این عمل در دورانی طی 3 الی 7 روز بهبود می یابد.

عوارض پیکر تراشی بازو

پیکر تراشی بازو اگر در محیط بهداشتی و توسط افراد متخصص انجام نشود می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. البته تمام عمل ها عوارض دارند اما نحوه عمل جراحی نیز مهم است. ممکن است بعد از پیکرتراشی بازو با مشکلاتی نظیر التهاب بازو، عفونت ناحیه زخم شده که البته خیلی کم پیش می آید، بروز مشکلات قلبی، بروز مشکلات کلیوی، سوختگی پوست و واکنش آلرژیک، خارش بازو ها و بالاتر رفتن درجه حرارت بدن شما، احساس ضعف، سرگیجه، حالت تهوع و آمبولی چربی  و… ممکن است برای شما رخ دهد. اگر پزشکی که این کار را برای شما انجام می دهد تخصص و تجربه کافی نداشته باشد ممکن در سایر قسمت های بدنتان نیز این علائم ظاهر شوند.

نکات مهم قبل از پیکر تراشی بازو ها برای کاهش عوارض

پیکر تراشی راه حلی برای افرادی است که نتوانسته اند از طریق راه های طبیعی مانند رژیم غذایی یا ورزش به اندام دلخواه خود برسند. برای این که عمل خوبی داشته باشید باید یک سری اطلاعات را از قبل بدانید. برای مثال در مورد این عمل اطلاعات کافی داشته باشید و حتما برای این عمل نسبتا سخت از مراکز معتبر کمک بگیرید. اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید حتما با پزشک خود در میان بگذارید و قبل از عمل پیکر تراشی بازو به منظور کاهش عوارض آن حتما یک جلسه مشاوره داشته باشید.  

عوارض پیکر تراشی بازو

 

پیکر تراشی بازو در کلینیک مدرن با کم ترین عوارض

متخصصان کلینیک مدرن با تجربه کافی و با استفاده از جدید ترین روش های پیکر تراشی آماده هستند تا در این زمینه به شما خدمت رسانی کنند. همچنین ما در کلینیک مدرن با رعایت تمام اصول بهداشتی این عمل جراحی را با بروز ترین وسایل برای شما انجام می دهیم. این عمل همیشه با عوارضی همراه است اما اگر به درستی انجام شود این عوارض کاهش یافته و نمی تواند برای شما خطرات زیادی داشته باشد. حتما بعد از عمل پیکر تراشی بازو به توصیه های پزشک خود گوش فرا داده و دارو های خود را به موقع مصرف کنید.

مراقبت از بازو به منظور کاهش عوارض

برای این که بتوانید عمل موفقیت آمیزی داشته باشید باید یک سری توصیه ها را رعایت کنید.

  1. اگر ناحیه عمل شما دچار خونریزی شد شوکه نشوید زیرا امری طبیعی است و سعی نکنید جلوی آن را بگیرید زیرا در صورت عدم خونریزی بازروی شما دچار ورم می شود.
  2. خونریزی و تخلیه مایعات ممکن است تا 5 روز ادامه داشته باشد و در صورتی که بیشتر از 5 روز طول کشید به پزشک خودمراجعه نمایید.
  3. بعد از این مدت صبر کنید تا منافذ بسته شوند و از پد های گرمایی و یخ استفاده نکنید.
  4. تا زمانی که بهبود کامل پیدا نکرده اید از رفتن به استخر و حمام خودداری کنید.
  5. حتما بعد از عمل پیکر تراشی بازو ورزش را فراموش نکنید زیرا در غیر این صورت ممکن است خون در بدنتان لخته شود و بسیار خطرناک است.
  6. بلافاصله بعد از عمل استراحت مطلق نیاز است و نباید تا چند ساعت هیچ گونه کاری انجام دهید.
  7. این بیماری با ایجاد سوراخ در پوست چربی ها را بیرون می کشد و به هیچ عنوان به افراد باردار آسیب نمی زند. در این عمل معمولا افراد بیهوش نمی وند و فقط آرام بخش و سر کننده به بدن آن ها تزریق می شود به صورتی که درد را در حین عمل احساس نکنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار