• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس در تهران

بوتاکس یکی از روش های نوین برای از بین بردن چین و چروک صورت و جزوء موارد آرایشی محسوب می شود که با شل کردن عضلات و کاهش حرکت آن ها موجب می شود که چین و چروک پوست صورت را از بین می برد. داروی بوتاکس از سم بوتولنیم آن هم با مقدار کاملا کنترل شده برای فلج و بی حرکت کردن عضلات صورت استفاده می شود. بوتاکس علاوه بر اینکه یک روش آرایشی برای از بین بردن چین و چروک صورت می باشد برای از بین بردن عرق زیر بغل، کف پا، کف دست مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که از سلامت جسمانی برخوردار هستند گزینه ی کاملا مناسبی برای تزریق بوتاکس در تهران می باشند. زنانی که باردار هستند یا در دوره شیر دهی به کودکان خود می باشند یا افرادی که دارای مشکلات عصبی عضلانی هستند بهتر است که از بوتاکس استفاده نکنند.

نواحی که با بوتاکس از بین می روند

بوتاکس جدیدترین روش برای جایگزین کردن عمل های زیبایی می باشد نواحی که با بوتاکس چین و چروکشان از بین می رود، شامل موارد مختلفی می باشد. از جمله:

1- چین و چروک پیشانی که به صورت افقی بر روی پوست پیشانی قرار دارند.

2- خط خنده اطراف لب

3- خط اخم که بین دو ابرو به وجود می آید.

4- خطوط دور چشم که بر اثر افزایش سن یا بر اثر خنده اتفاق می افتد.

5- خطوطی که در اطراف بینی به وجود امده اند.

6- خطوط کنار لب ها که بر اثر افزایش سن به وجود آمده اند.

7- خطوطی که بر روی چانه بوجود آمده اند.

8- خطوط روی گردن

9- برای از بین بردن تعریق زیر بغل

10- برای از بین بردن تعریق کف دست ها

11- برای از بین تعریق کف پاها

باید توجه داشته باشیم که بوتاکس فقط برای چین و چروک هایی که ناشی از حرکت عضلات اتفاق افتاده اند مناسب می باشد. و برای چین و چروک هایی که بر اثر تابش آفتاب یا شل شدن پوست به وجود آمده اند بی تثیر می باشند.

خطراتی که در بوتاکس کردن متوجه افراد می باشد:

اگر این روش توسط پزشک متخصص انجام شود خطری برای افراد نخواهد داشت. بوتاکس مثل همه ی روش‌های زیبایی دیگر دارای عوارض احتمالی می باشد. با اینکه این عوارض احتمالی کم است ولی باید نسبت به این موارد باید آگاه باشیم. چنانچه بعد از بوتاکس دچار موارد زیر شدید با پزشک متخصص خود تماس بگیرید:

1- ضعیف شدن بعضی از عضلات که در آن نواحی تزریقی انجام نشده است.

2- اگر اختلالی در بینایی ایجاد شد باید با پزشک خود تماس بگیرید.

3- اگر در صحبت کردن، بلعیدن، نفس کشیدن دچار مشکل شدید با پزشک خود تماس بگیرید.

4- اگر دچار حساسیتی از جمله خارش، تورم شدید پوست، تنگی قفسه سینه شدید با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر بوتاکسی که در یکی از نواحی صورت تزریق شده به دیگر نواحی صورت وارد شود موجب بی‌حسی آن مناطق نیز می‌شود.

تزریق بوتاکس در تهران

چگونگی انجام بوتاکس

تزریق بوتاکس به هیچ عنوان با بیهوشی انجام نمی‌شود ولی اگر خود بیمار درخواست بیهوشی کند در این صورت بیهوشی صورت می گیرد. بعد از تزریق بوتاکس ماده ای که تزریق می‌شود باعث بلوکه کردن سیگنال های که بین عضلات رد و بدل می‌شود و این عمل باعث می‌شود که عضلات آن قسمت از صورت که تزریق انجام شده است دیگر قادر نباشند منقبض شوند.

در شهر تهران چون اکثر مردم دنبال زیبایی پوست خود هستند مراکز تزریق بوتاکس با بهترین امکانات افزایش یافته است. زیبایی صورت از جمله مواردی است که دارای حساسیت فوق العاده بالایی می‌باشد که نمی‌توان به هر کلینیکی برای تزریق بوتاکس مراجعه کرد زیرا اگر کوچکترین مشکلی در تزریق بوتاکس به وجود بیایید باعث علاوه بر اینکه چین و چروک صورت را از بین نمی‌برد باعث شلی و افزایش چین و چروک صورت نیز می شود. و همچنین باعث می‌شود شما اعتماد خود را در مراجعه به کلینیک های مجهز دیگر نیز از دست بدهید.

مراکز تزریق بوتاکس در تهران یکی از بهترین مراکز و مجهزترین مراکز در کشور برای تزریق بوتاکس با کمترین عوارض ممکن برای افراد می‌باشد.

در مراکز تزریق بوتاکس قبل از انجام آن مشاوره توسط پزشک متخصص انجام می شود تا نواحی مورد نظر برای بوتاکس را شناسایی کند و اطمینان حاصل کند که مشکلی در خصوص تزریق بوتاکس به وجد نخواهد آمد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار